Gallup: vyötärönympäryksesi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Painoindeksigallupin inspiroimana tässäpä vyötärönympärysgallup. Uudelleen voi äänestää, jos mitta radikaalisti muuttuu.

Esim. täällä http://www.sydanliitto.fi/kaikki_sydame ... noindeksi/ on mainittu tavoiteltavat mitat, kuten painoindeksinkin suhteen.

Vyötärön ympärys mitataan siis 1 - 2 cm navan yläpuolelta paljaalta iholta!

Kommentit (7)

bosoni
Seuraa 
Viestejä2704
Liittynyt16.3.2005

Ensin sain 83, mutta tuolla linkissä käskettiin hengittää ulos ja sitten mitata. Sain sitten 80. Kaikkeen sitä tulee vastattua.

Silti painoindeksi väittää ylipainoista. Eli painoindeksiä ei kannata tuijottaa liikaa, jos ei jo muuten näytä ylipainoiselta.

Jos sorruin (taas) virheeseen, niin tukka varmaan vain oli silmillä, kuten kuva osoittaa...

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Minulla oli viimeksi mitatessa jotain 70, enkä ole kyllä siitä mitenkään radikaalisti lihonut että varmaan samoilla kieppeillä edelleen.. tunnen itseni kauniiksi.

くそっ!

Vierailija
Ronron
Minulla oli viimeksi mitatessa jotain 70, enkä ole kyllä siitä mitenkään radikaalisti lihonut että varmaan samoilla kieppeillä edelleen.. tunnen itseni kauniiksi.

Mullakin mitta sinne suuntaan, ja samoin tunnen itseni hyvin kauniiksi.

Vierailija
Ronron

Kukkakeppi ja kynäniska.

Uusimmat

Suosituimmat