Olen nälkälakossa Pietari kylliäisentiellä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinka kauan ihminen kestää hengissä ilman ruokaa ja juomaa?

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/t ... 13#6853513

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/t ... 57#6871257

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/t ... 9&tstart=0

Savonlinna nälkälakkohistoria Päiväkirja Pietari Kylliäisentie
Vastaukset: 5 Sivut: 1 Uusin viesti: 28.10.2008 0:07 lähettänyt: Tekopää »
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/t ... 00#6908400

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Toinen vuorokausi menossa totaalista nälkä ja juomalakkoani.
Savonlinnassa Pietari kylliäisentiellä Jouni Backmanin kotikadulla tapahtuneitten suurien vääryyksien korjaamiseksi.
Veronmaksajien tasa-arvoisen kohtelun saamiseksi olen totaalisessa nälkä-ja juomalakossa jo toistamiseen.
Ajan nälkälakollani (16) kuudentoista omakotitalokiinteistön sortamisen lopettamista täällä Pietari kylliäisentien alkupäässä.

Vierailija

Oot mennyt nälkälakkoon siks kun et oo saanu kotikadullesi asfalttia? #¤#%#&#!!!

Ootko ihan älyissäsi?
Voi hyvä sylvi sentään..
Mä ymmärtäisin jos et olis saanut terveydenhuoltoa, toimeentuloapua tai sua olis jotenkin vakavasti haitattu muuten, mutta sen takia että et saa asfalttia..

Kaikenlaista sitä näkee kun vanhaks elää.
Et saa sympatiaani enkä osaa empatoida tuollaista.
Mokoman pikkujutun takia vesität tärkeimpiä vaatimuksia ja ongelmia. Joillakuilla on tässäkin maassa asiat vielä ihan oikeasti viturallaan.

Pelleiletkö sinä?
Vai onko mielenterveysongelmia..
Niihinkö sinäkään et ole apua saanut?

Vierailija

Jonkun asfaltin takiako aiot vahingoittaa itseäsi vakavasti? Syömättä voi kyllä olla aika kauankin, mutta juomatta oleminen vahingoittaa sisäelimiä jo lyhyen ajan sisällä.

Vierailija
Lazlo
Jonkun asfaltin takiako aiot vahingoittaa itseäsi vakavasti? Syömättä voi kyllä olla aika kauankin, mutta juomatta oleminen vahingoittaa sisäelimiä jo lyhyen ajan sisällä.

Asfaltti on vain yksi pikkuseikka kaiken muun sorron seassa mitä täällä Savonlinnassa meille on tehty.

Siis en ole nälkälakossa pelkästään asfaltin takia.
Nälkälakolla vaadin tasapuolista kohtelua meille veronmaksajille täälä savonlinnassa.
En minä itselleni vaadi nälkälakolla mitään.

Vierailija
Hurux
Asfaltti on vain yksi pikkuseikka kaiken muun sorron seassa mitä täällä Savonlinnassa meille on tehty.

Siis en ole nälkälakossa pelkästään asfaltin takia.
Nälkälakolla vaadin tasapuolista kohtelua meille veronmaksajille täälä savonlinnassa.
En minä itselleni vaadi nälkälakolla mitään.

Ahaa.. joukkovoimalla yleensä saa enemmän aikaiseksi kuin yksin.
Sen on havainneet myös nekin liberalistit jotka vastustavat yhteiskunnan ja valtionkin olemassaoloa.

Pikku paasto tekee aina terää jos ei oo jotain sairauksia.
Mä en oikein tiä miten siellä, kiinnostaako sun nälkälakko ketään vai pitääkö siellä joku peräti peukkuja sen puolesta että kuolet? Niinkin voi olla.

Uhrautuminen muiden puolesta, .. mä lopetin sen jo ajat sitten. Terve itsekkyys on luonnollinen olotila ja mä ainakin syön kun mun on nälkäni. Siis silloin kun on mitä syödä.

asdf
Seuraa 
Viestejä11064
Liittynyt16.3.2005

Mitenkäs mulla on ihan Déjà vu? Oletko yrittänyt nälkälakkoa ennenkin vai onko Savonlinnassa ollut jollain muulla vastaava tempaus viimeisen vuoden sisällä?

Vierailija
asdf
Mitenkäs mulla on ihan Déjà vu? Oletko yrittänyt nälkälakkoa ennenkin vai onko Savonlinnassa ollut jollain muulla vastaava tempaus viimeisen vuoden sisällä?

Viime kesänä juhannuksen jälkeen olin nälkälakossa samojen asioiden takia.
Silloin asia / asiat luvattiin hoitaa kuntoon ja lupasivat ilmoitta siitä minulle.
Mitään ei ole kuulunut, joten nyt katson onko kaupungin virkamies kieronpi kuin kuvittelen ja antaa minun kuolla.
Olen antanut henkeni savonlinnan Kaupungin virkamiesten käsiin.
He saavat nyt päättää mikä on tärkeää täällä savonlinnassa ja etenkin nyt täällä Pietari kylliäisentiellä.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Kuinkas se kolmoslista taas menikään...? 3 sekuntia tyhjiössä (kuulemma ei pidä paikkaansa), 3 minuuttia ilman happea, ...3 päivää ilman vettä, 3 viikkoa ilman ruokaa (epäilen että riippuu lähtöpainosta)... ja kaikki siis edellyttäen että edellisten elementtien tarve on tyydytetty.

Jottaettä kolmatta päivää juomatta alkaa olla sellainen hemmetin hyvän itsehillinnän merkki. Etenkin paikassa jossa puhdasta vettä on saatavilla ilman vaivaa.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
Pikku Gen
Kuinkas se kolmoslista taas menikään...? 3 sekuntia tyhjiössä (kuulemma ei pidä paikkaansa), 3 minuuttia ilman happea, ...3 päivää ilman vettä, 3 viikkoa ilman ruokaa (epäilen että riippuu lähtöpainosta)... ja kaikki siis edellyttäen että edellisten elementtien tarve on tyydytetty.

Jottaettä kolmatta päivää juomatta alkaa olla sellainen hemmetin hyvän itsehillinnän merkki. Etenkin paikassa jossa puhdasta vettä on saatavilla ilman vaivaa.

Minä taas ajattelen että kolmantena vuorokautena ei itsehillitää tarvitse edes ajatella, koska sen minkä ihminen on aivoissaan päättänyt, hän suorittaa kunnialla loppuun asti, jollei vaatimuksiin ole suostuttu.

Nälkälakkokuva Savonlinnasta Pietari kylliäisentie viime kesältä juhannuksen jälkeen.

Vierailija
artsi
Just.

Ennen vanhaan otettiin lapio käteen ja lapioitiin lumet pois eikä kitisty nälkälakossa.

Niinhän täällä on tehty jo monena talvena.
Lapiolla lapiolla kun uusi aurauskalusto muka ei pääse tänne
auraamaan kun katu on muka niin liukas talvella ja traktorimies on ollut tavoittamattomissa ym.

Tasa-arvoa meille veronmaksajille Savonlinnassa.

Vierailija
Hurux
artsi
Just.

Ennen vanhaan otettiin lapio käteen ja lapioitiin lumet pois eikä kitisty nälkälakossa.

Niinhän täällä on tehty jo monena talvena.
Lapiolla lapiolla kun uusi aurauskalusto muka ei pääse tänne
auraamaan kun katu on muka niin liukas talvella ja traktorimies on ollut tavoittamattomissa ym.

Tasa-arvoa meille veronmaksajille Savonlinnassa.

.. aivan kuten minunkin lapsuudenkodissani, tosin siellä kyllä ihmiset itse kustansivat traktoriauraukset..

Suosittelen muuttoa viehättävään 20-30m2 kerrostaloyksiöön jossa aina niin auttamishaluinen taloyhtiö lakaisee teittien pihat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat