Uusiin tehtäviin

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

"Pubista halutaan helpotusta myös vessahätään"
- IS 28.10.2008

Ihailtavaa, että lonkkaleikkauksesta toipuneena jaksat portsarihommien ohella otta lisätöitä

Kommentit (4)

Vierailija

Noh... olen kyllä useampiakin kertoja avustanut pissinteon viimeistelyvaiheessa niitä marttakerhonkin rouvia, jotka valomerkin jälkeen ovat olleet vessanpytyllä jatkuvassa ´vaiheessa´, jossa epätietoisuus siitä, pissasinko jo vai "voi hitsi, että mä oon huppelissa" ja "mä taidan vähän levätä tässä" syrjäyttää tietoisuuden siitä, että kotona makuhuoneen vuoteessa kuorsaavan siipan pään yläpuolella on ryijyyn kirjailtu "home, sweet home", johon pitäisi pikkuhiljaa suunnistella ja kun seuraavana päivänä jonotetaan mahdollisesti kaupan kassalla Pubin takana, joka auttoi pytyltä, pyyhki pyllyn ja pisarat, nosti pikkarit ja laittoi taksiin niin ei sanaakaan kiitollisuudesta, kuten "kiitti eilisestä", joka siinä tilanteessa todella lämmittäisi portsarin sydäntä.

Ei kiitoksen kiitosta, ei.

Vierailija
Pubi
Noh... olen kyllä useampiakin kertoja avustanut pissinteon viimeistelyvaiheessa niitä marttakerhonkin rouvia, jotka valomerkin jälkeen ovat olleet vessanpytyllä jatkuvassa ´vaiheessa´, jossa epätietoisuus siitä, pissasinko jo vai "voi hitsi, että mä oon huppelissa" ja "mä taidan vähän levätä tässä" syrjäyttää tietoisuuden siitä, että kotona makuhuoneen vuoteessa kuorsaavan siipan pään yläpuolella on ryijyyn kirjailtu "home, sweet home", johon pitäisi pikkuhiljaa suunnistella ja kun seuraavana päivänä jonotetaan mahdollisesti kaupan kassalla Pubin takana, joka auttoi pytyltä, pyyhki pyllyn ja pisarat, nosti pikkarit ja laittoi taksiin niin ei sanaakaan kiitollisuudesta, kuten "kiitti eilisestä", joka siinä tilanteessa todella lämmittäisi portsarin sydäntä.

Ei kiitoksen kiitosta, ei.

Vierailija

Voi Pubi-parka, rankkaa ja tylyä on portsarin työ

Eikö sydäntäsi sentään lämmitä, että pisuavustajan tehtäväsi on huomioitu maan luetuimmassa iltapäivälehdessä ja ilmeisesti apuasi tarvitaan useissa maan anniskelupaikoissa.

Ihailtavaa, että olet valmis auttamaan vanhoja marttakerholaisia. Toisaalta tarjoutuminen ns. ravisteluavuksi herrain pisuaarin puolella saattaisivat sinut yllättävien työtapaturmien sarjauhriksi.

Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä!

Vierailija
Mummo
Voi Pubi-parka, rankkaa ja tylyä on portsarin työ

Eikö sydäntäsi sentään lämmitä, että pisuavustajan tehtäväsi on huomioitu maan luetuimmassa iltapäivälehdessä ja ilmeisesti apuasi tarvitaan useissa maan anniskelupaikoissa.

Kyllähän se lämmittää. Laitoin uutisen luettuani patterit täällä pienemmälle ja jos vilu yllättää, niin ainahan voin palata uutisen pariin.

Ihailtavaa, että olet valmis auttamaan vanhoja marttakerholaisia. Toisaalta tarjoutuminen ns. ravisteluavuksi herrain pisuaarin puolella saattaisivat sinut yllättävien työtapaturmien sarjauhriksi.

Meidän Pubissa tuon miestenhuoneen lopputyhjennys on ravintolapäällikkö Marin kontolla. Hän on niin hemaiseva 3-kymppinen, että miehethän suurin määrin ja vartavasten jäävät valomerkin jälkeen notkumaan pisuaarin ääreen, jotta Mari tulisi, hetkuttaisi ja napittaisi. Ongelmaksi on tätä nykyä - Marin puheiden mukaan - muodostunut erityisesti Jöre, jonka viimeisen tipan poistoon vaaditaan viiden minuutin intensiivinen hetkuttelu. Mutta palvelu ennen kaikkea, tätähän se arkipäivä on.

Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä!

Kiitos ja samoin; tapaamme Roomassa - sinnehän kaikki tiet vievät.

Uusimmat

Suosituimmat