Lailista 'huumausainetta' saa ruokakaupasta.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Iltaa!

Päätinpä tässä kirjoittaa vähän ihmetyksissäni että miksi nuoriso ottavat kaikenmaailman pillereitä sun muita kalliiseen hintaan kun ruokakaupastakin saa hallusinaatioita ja muita aiheuttavan aineen, ihan lailisesti, halvalla: Muskottia jauheena maustepurkeissa!

Sattui vahingossa nimittäin silmään joku "trippi" sivusto, missä monet keroitat millaista oli "matkustella" kyseisen aineen kanssa. Ainakin yksi ja sama mielipide on kaikilla = maku on todella huono! MUTTA, jos kestää irvistellä ja kuitenkin syö edes 10g (koko purkissa 20-38g riippuen purkista) niin vaikutukset tulevat, ja voivat kestää yli 24 tuntia! Sellainenhan purkki ei maksa yhtään mitään! 2-3 euroa!

Siinä sivu: http://matka.ath.cx/tripit/
Kelatkaa sivua siihen "Muut" kohdalle ja etsikää "Muskoliini..." tapaisia viestejä. Joillakin pieniä vaikutuksia, joillakin todella vahvoja!

Mitä mieltä olette? Onko totta? Ja onko ko. aineen piempi käyttö vaarallista?

P.S ITSE EN OLE KÄYTTÄNYT ENKÄ KÄYTÄ MITÄÄN HUUMEITA, ENKÄ OLE ALKOHOLIA/TUPAKKAA SUUHUNI PISTÄNYT ENKÄ LAITA!

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija
Bushmaster
Yksi kaveri sanoi kerran vetäneensä jonkinmoisen määrän muskottia ja oli ollut koulusta viikon pari pois.

Minua vain jäi kovasti ihmetyttämään se, että aine maksaa 3 euroa, saa lailisesti ja antaa jotakin vaikutuksia...Oletko varma että kaverisi ei vetänyt koko 38g purkkia naamariin tai enempää? Sillä silloin tulee jo huonoa vointia useammalle päivälle. Mutten vielä ole kuullut että joku 2 viikoksi ei pystyisi menemään kouluun kun on muskottia vetänyt. Jospa on yliherkkä tai otti "overdose" ?

Vierailija
Syfilis
Kyllähän sieltä kaupasta ja myös esimerkiksi luonnosto löytyy paljon muitakin päihdyttäviä aineita.

Esim?

Itse olen kuullut että vielä värinokkosesta saisi olot, mutta siis todella miedot, eikä koko kasvista ole paljoa tietoa, vaikka sitä on Suomessakin monilla koristekasveina. Ei edes tiedetä mikä se aine on mikä vaikuttaa.

Vierailija

Karmea maku, yhden illan hihittely ja sen takia viikon verran nuppi sekaisin niinkuin krapulassa.

No. Jotkut juovat myös resilaria ja paskovat alleen lääkepöhnässä. Kai se on omalla tavallaan hauskaa.

Vierailija

"Laillisia" huumausaineita on suomen luonto puolillaan..
Viisasta mainostaa jotain v**un muskottipähkinää pennuille.

Hieno homma!

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
lovelace
"Laillisia" huumausaineita on suomen luonto puolillaan..
Viisasta mainostaa jotain v**un muskottipähkinää pennuille.

Hieno homma!

Täällä ollaan puhumassa tosiasioista.

Vierailija

Hiljaa hyväksikäyttäjä!!

Mun mielestä Suomesta löytyy kyllä kokeilemisen arvoisia luonnontuotteita.

En lähtis ehkä ostamaan muskottipähkinää ja ylipäätään mainostamaan sitä täällä.

Kokeile sitten vaikka salviaa(divinorum) On laillista!!

Ja tule puhumaan sitten asiaasi.

Vierailija
Vetykone
Bushmaster
Yksi kaveri sanoi kerran vetäneensä jonkinmoisen määrän muskottia ja oli ollut koulusta viikon pari pois.

Minua vain jäi kovasti ihmetyttämään se, että aine maksaa 3 euroa, saa lailisesti ja antaa jotakin vaikutuksia...Oletko varma että kaverisi ei vetänyt koko 38g purkkia naamariin tai enempää? Sillä silloin tulee jo huonoa vointia useammalle päivälle. Mutten vielä ole kuullut että joku 2 viikoksi ei pystyisi menemään kouluun kun on muskottia vetänyt. Jospa on yliherkkä tai otti "overdose" ?

Paskat ei se 2 pussiakaan kummoista oloa tee.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Muskottipähkinä on hyvää maustetta oikein käytettynä, sillä voi maustaa esim. maitoruokia.

Muskottipähkinää voi myös käyttää huumeena, mutta sitä ei kannata syödä liikaa koska voi kuolla tai sairastua. Yleensä sairastuu ja kärsii viikon pari myrkytysoireista.

Muskottipähkinä on tarkotettu mausteeksi ja eikä mausteena ole vaarallista. Vain väärinkäytettynä ja sellaisenaa syötynä siitä on haittaa.

Se on yleensä niin pahaakin, niin kukaan ei syö sitä suoraan pussista.

Vierailija
Vetykone

Esim?

En viitsi alkaa erityisesti mainostamaan tai arpomaan että mistä se pääsekoaisi, mutta arvatenkin melko monesta aineesta. Tokihan sieltä kaupasta saa myöskin ihan laillista "huumausaineetta" nimeltä alkoholi.

Vierailija
Dr Lazer
eikös hän ollutkin muskottipähkinöiden suurkuluttaja.?.

Lol, ainakin pahasti koukussa, kun piti omatoimisesti lähteä sitä hakemaan niinkin hankalan matkan takaa..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat