Suomen uusi puolue- VKP

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nyt tuli mieleen perustaa uuden RKP (Russian kansanpuolue) tai VKP (Venäläinen kansanpuolue) ihan miten vain…
Minusta tilanne Suomessa on sen verran huono, että venäläisten on pakko puolusta oma hyvä nimi, maine, oikeudet ja on pakko saada oma media, jossa molemmilla kielillä tai vielä ruotsiksikin kerrotaan mm. hyviä asioita venäläisistä, Venäjältä, kehitettään hyvä tausta järkevälle yhteistyölle.
Ryssitely, vihanmielisyys, sotapropagandan ja agressivisuuden mediassa Venäjä kohtiin on lopetettava.
Minä sain aivan tarpeeksi tästä 20v. ajalta ja olen kypsynyt toimimaan.

Русский помоги русскому!

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija
tietää
Yleishumaanisti vittuillen, törppö:
VPK on vapaapalokunta, eikä mikää ryssäpuolue.

Älä puhu rumia. Kysymys on eri asioista. Yksi asia ei liity toiseen.

Vierailija

Oikeastaan olen ihmetellyt ettei tuollaista ole jo.

Olis ehkä ihan hyvä sellainen, joskin menestys tässä "ryssäkammoisessa" maassa ei ehkä olisi kovin taattua..

Äänestyksestä: Tuossa ei ole lainkaan negatiivista vaihtoehtoja, joten mitä tuo äänestys kertoo?

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
OzziXX

Äänestyksestä: Tuossa ei ole lainkaan negatiivista vaihtoehtoja, joten mitä tuo äänestys kertoo?

Käytännön demokratiaa venäläisittäin.

Sinänsä venäläisvähemmistö on kyllä niin merkittävä että periaatteessa moinen olisi mahdollistakin. Lienee tosin niin, että pelkkä kansallisuustausta on huono perusta poliittiselle järjestäytymiselle. RKP:kin on vain vanhaa perua ja aika surkea porvaripuolue. Muut etnografiseen jakoon, nationalistisiin aatteisiin yms. perustuvat puoleet ovat mitättömiä ja häviävät sitä mukaa kun ilmestyvät.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija

Eikös se VKP ole jo varattu filosofialle nimeltä Vasemman Käden Polku? Karkeasti ottaen se on satanismin muoto. Laajemmin ottaen: tutustukaa vaikka netin antiin. (En ole harjoittaja, mutta kiinnostunut monista asioista ja siten tämäkin tullut pinnallisesti tutuksi.)

Vierailija
OzziXX
Oikeastaan olen ihmetellyt ettei tuollaista ole jo.

Olis ehkä ihan hyvä sellainen, joskin menestys tässä "ryssäkammoisessa" maassa ei ehkä olisi kovin taattua..

Kiitos!
Äänestyksestä: haluan tiettä vain hyvistä palautuksista, huonoista tiedän muutenkin aivan tarpeeksi.

"Olis ehkä ihan hyvä sellainen, joskin menestys tässä "ryssäkammoisessa" maassa ei ehkä olisi kovin taattua.."- vastaisin niin, että me elämmme yhden kerran ja haluan olla ylpeä omasta rehellisesta ja hyvästä elämästä, sen takia haluan toimia myös rohkeasti. Minulla on hyvä itsetunto ja solvajat eivät mahda minulle mitään.

Vierailija

Täältä se "totuus" löytyy!!
Ja kun Venäjällä ei demokratiasta oikein perusteta, niin
nyt kun löytyy mahdollisuus muka laman varjolla lyödä, niin mikä ettei.
Onneksi ne Suomessa asuvat venäläiset, joita tunnen ovat ovat vastuullisia ja Suomea kunnioittavia kansalaisia.
Ei Suomessa "kerrota hyviä asioita" eityisesti kenestäkään.
Jokainen saa oman soppansa, mitä on keittänyt.
Hyvä niin.
Kunnioitusta ei saa aikaan vaatimaalla. Se on ansaittava ja se voi olla paljon helpompaa kuin kukaan uskoo.

Vierailija
Qadesha
Eikös se VKP ole jo varattu filosofialle nimeltä Vasemman Käden Polku? Karkeasti ottaen se on satanismin muoto. Laajemmin ottaen: tutustukaa vaikka netin antiin. (En ole harjoittaja, mutta kiinnostunut monista asioista ja siten tämäkin tullut pinnallisesti tutuksi.)

Nimi ei ole tärkeä. Tärkeät ovat syyt ja tarkoitus ja seuraukset.

Vierailija
re
Vihreä komukkapuolue löytyy jo

Nimi ei ole tärkeä. Tärkeät ovat syyt ja tarkoitus ja seuraukset.
Se on teidän ikioma suomalainen puolue ja keksintö.
Me ollaan VENÄLÄISET, slaavit.
Se voi olla mm. slaavien puolue (+ valkovenäläiset, ukrainalaiset, puolalaiset ja jne...)

Vierailija
Starman
Täältä se "totuus" löytyy!!
Ja kun Venäjällä ei demokratiasta oikein perusteta, niin
nyt kun löytyy mahdollisuus muka laman varjolla lyödä, niin mikä ettei.
Onneksi ne Suomessa asuvat venäläiset, joita tunnen ovat ovat vastuullisia ja Suomea kunnioittavia kansalaisia.
Ei Suomessa "kerrota hyviä asioita" eityisesti kenestäkään.
Jokainen saa oman soppansa, mitä on keittänyt.
Hyvä niin.
Kunnioitusta ei saa aikaan vaatimaalla. Se on ansaittava ja se voi olla paljon helpompaa kuin kukaan uskoo.

Minä en vaadi mitään. Lopetettava turhan herjaaminen, ryssitelyn, venäläisten ihmisten ahdistellun, syrjätuumista (esimerkiksi olla ottamatta heittä työhön) jne...
Venäläisten on pakko luoda omia työpaikkoja ja sitä kautta saada riittävän hyvä toimentulo ja itsetunto koholle.

Vierailija
Qadesha

ei taida olla suomeksi varattu ei heh

ja ei ihan satanismiinkaan linkitettävissä oikeista syistä (vaikka useasti liitetäänkin..), enemmän kaikkien uskontojen kieltämiseen ja oman itsen valaistumisen yhteydessä. Ennemmin uskaltaisin kutsua okkultistiseksi termiksi, ennenkuin satanistiseksi. Sry pakko ol nusasta pilkkua nyt pikkasen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat