Piereskelyn funktio

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Amerikassa eräässä yliopistossa tehdyssä tutkimuksessa oli todettu että piereskeleminen alentaa verenpainetta. Ilmeisesti siinä samalla vapautuu/muodostaa jotain aineita verenkiertoonkin joka vähentää verenpainetta. Näin todettiin hiirillä tehdyssä tutkimuksessa. Tutkijat sanoivat että ei ole mitään syytä olettaa etteikö tämä toimisi myös samoin ihmisillä.

Eli kaikki piereksimään, Se on terveellistä!!

Jes, saatiin tieteellinen todiste piereskelyjen puoltamista vastaan joten nytten eivät voi naiskumppanit valittaa piereskelystä. Luonnollinen ja terveellinen funktio.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (19)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mulla tulee yleensä kakkimispäivän jälkeen hajuttomia pieruja ja joskus niitä tulee paljon.

Senkin olen todennut että pieraisu todellakin helpottaa oloa, kun joskus kun pidättelee sitä niin tulee vaivautunut olo, mutta sitten kun aukaisee aukon isommaksi ja vapauttaa kaasut ulos pyllystä, niin sen jälkeen tulee paljon helpottuneempi olo.

Vierailija

Jos päämääräsi on saada helpottuneempi olo, niin voisit kertoa tunteistasi ja esim lapsuuden pettymyksistäsi enemmän, vaikka tänne.

Milloin isäsi signaloi sinulle, että olet mies ?

Milloin koit että olet riittävän hyvä vanhemmillesi ?

Vierailija

Mä oon tän päivää ollu kuralla. Kun on maha kuralla, syntyy myös paljon pierua. Inhottaa arvailla, uskaltaako pierasta vai pitääkö riisua housut.

Olisi hyvä olla jokin laite, joka tunnistaa purkautuuko kaasua vai kuraa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Lektu-Elli
Jos päämääräsi on saada helpottuneempi olo, niin voisit kertoa tunteistasi ja esim lapsuuden pettymyksistäsi enemmän, vaikka tänne.

Lektu-Elli

Taisi olla alaasteella viimeksi kertoi.

Lektu-Elli
Varmaan silloin viimeksi kun kävin vielä opiskelemassa tuolla kauppiksessa. Sen jälkeen en ole oikein muuta saanukkaan aikasiksi kuin työhakuja ja haastatteluja. Miten nää liittyy pieruihin?

Vierailija
Lektu-Elli

Lähdit purkamaan tätä pieremisongelmaa oudosta suunnasta.
En ymmärrä isän tai vanhempien funktiota asiassa.
Tai ao. henkilön suhdetta vanhempiinsa tai lapsuuden tuntoja.

Ehkä voisit tarkentaa!!

Vierailija

Joka haluaa tietää sen funktion, voi vetäistä iltalukemisen ohessa pari rasiallista ksylitolpastilleja. Kyllä tulee mukava yö ja seuraava päivä

Vierailija

Ellen ihan päin prinkkalaa muista, terve ihminen piereskelee (tiedostamattaan) noin parikymmentä kertaa päivässä.

Vierailija
JaakkoFagerlund
Ellen ihan päin prinkkalaa muista, terve ihminen piereskelee (tiedostamattaan) noin parikymmentä kertaa päivässä.
Näin on. Kaasu pääsee etenkin ihmisen liikkussa vapautumaan hyvin. Mikäli löhötään vaan sohvalla, ni sitten alkaa kertymään näitä mielettömiä pommeja.

Vierailija

On ihan selvää, että piereskely on varsin terveellistä. Jo pelkästään ilman ulospääseminen on tärkeää. Jos ilma ei pääsisi ulos, muistuttaisimme michelinmania hyvin nopeasti ja kuolisimme.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Amerikassa eräässä yliopistossa tehdyssä tutkimuksessa oli todettu että piereskeleminen alentaa verenpainetta. Ilmeisesti siinä samalla vapautuu/muodostaa jotain aineita verenkiertoonkin joka vähentää verenpainetta. Näin todettiin hiirillä tehdyssä tutkimuksessa. Tutkijat sanoivat että ei ole mitään syytä olettaa etteikö tämä toimisi myös samoin ihmisillä.

Liittyisiköhän suolihuuhtelun verta puhdistava ominaisuus tuohon jotenkin?

Suolihuuhtelun vaikuttavuudesta on tehty vain vähän tutkimuksia, koska esimerkiksi lumevaikutusta ei voida testata. Suolihuuhtelulaitteiden välillä ei havaittu suurta eroa 1993 Kuopion yliopistollisessa sairaalassa tehdyssä tutkimuksessa. Kuonan vähenemisestä ei saatu selvää näyttöä eikä myöskään elohopean esiintymisen vähenemisestä, mutta veressä olevien haitallisten fenolin ja kresolin pitoisuudet näyttivät pienentyvän suolihuuhtelun seurauksena

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suolihuuhtelu

On tosin vielä itse kokeilematta.

Vierailija

"Köyhän ilo on halpaa, pieraista ja nauraa"
"Köyhällä on halvat huvit"
"Oli yksin tai ystävättären kanssa, nii..."
"Setä, pieraisetko vielä. Haisee niin hyvälle, sanoi meillä päin pikkupoika Illodin -suuvettä juoneelle tien laidan kulkijalle.

Vierailija

Suoliperäisten kaasupurkaumien ympäristölle aiheuttamat hajuhaitat saattavat traumatisoida sensitiivisiä yksilöitä "häpeän" tai "nolouden" tunteen muodossa. Tämä on todettu Weird'Osin suorittamassa kenttätutkimuksessa, jonka hän suoritti lukiossa ollessaan. Tutkimukseen valikoitiin mukaan sekä huumorintajuttomia, että huumorintajuisia nuoria ihmisiä.
Edellisessä ryhmässä havaittiin "häpeän" ja "nolouden" tunteita punastumisena ja paikalta poistumisena. Jälkimmäisessä ryhmässä ei havaittu mitään normaalista poikkeavaa.

Vierailija

Tutkiko Weird'Os johtuko syntynyt häpeä pierun äänestä vai hajusta? Vissiin se repäisevä ääni on huumorintajuttomissa piireissä se normit rikkova tekijä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat