Jäykistelyn mekaniikka

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Suomalaiset ovat valtaosin oikeastaan aika kilttejä, täysin sukupuolesta riippumatta. Jos olette toista mieltä, väitätte tietenkin vastaan. Mutta itse olen ainakin saanut vaikutelman että pahimpia juopporetkuja (ja tietenkin iänikuisia sosiopaatteja, mutta ei nyt lähdetä sille tielle!) lukuunottamatta suomalainen mies on aika kiltti olento. Tällä foorumilla on jo vähän liikaakin toitotettu alfaurosten elkeistä, kun kuitenkin valtaosa miehistä on ihan tavallisia tallustelijoita eikä mitään herroja hidalgoja. Naisten kiltteydestä nyt tarvinnee edes höpistäkään.

Pääasia on että suomalaiset elävät aika jäykästi. Pitää olla Taiteilija isolla T:llä että on jonkisenlainen oikeus elää ja olla vähänkin originellimpi yksilö. Humalaisia, hulluja, homoja ja huoria inhotaan sen vuoksi että he kaikki poikkeavat normista. Huora on liian räikeän korea. Humalainen puhuu ohi suunsa. Hullu on itsestään perkeleestä jos ihan suoraan sanotaan - ja tämä ei ole minun asenteeni vaan normiasenne. Homo... no joo. Kaikista noista sallituin on olla humalainen, koska hänelle voidaan tarvittaessa siunata jonkinlaisen shamaanin ominaisuus, rajojen ylittäjän siunatun hulluuden papukaijamerkki.

idässä yhtä jäykkä ja kasvojen menetystä pelkäävä kansa taitaa olla japilaiset, ja lännestä tiedämme britit. Kaikki me kolme kansaa pelkäämme kaikkein eniten kunnian menetystä, kulissien murtumista, oman itsemme paljastumista. Sen paljastumista että olemmekin kaikki erilaisia, että meidät kaikki on varustettu erilaisilla "herkuilla" ja se että minä en ole sinä ja sinä et ole minä ei merkitse yhtään mitään.

Vai onko muita ideoita miksi meidän pitää elää niin jähmeästi ja pelätä erilaisuutta omassa itsessämme?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat