Livekuvaa Afrikan eläimistä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Muistatteko?
http://wavelit.com/LivePages/africamtimewm.php
Kestää vähän aikaa odotella kuvaa. Minulla aikanakin.
Näkyy Windowsin Media Playerilla

Kommentit (6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Joo, muistan kun se seksipommi ayla aina katteli sitä ja kommentoi niitä tapahtumia.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Idea on kiva, mutta hommahan on osassa luontodokujen materiaalin esittäminen leikkaamattomana. Joku vois luulla että kyseessä on ihan suora lähetys Ahrikasta.

Toi missä on nyt yöllä yö, vois olla melko tositeeveetä. Ketään ei näy, mutta ääntä kuuluu. Näköjään Silverlight-toteutus.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
Idea on kiva, mutta hommahan on osassa luontodokujen materiaalin esittäminen leikkaamattomana. Joku vois luulla että kyseessä on ihan suora lähetys Ahrikasta.

Toi missä on nyt yöllä yö, vois olla melko tositeeveetä. Ketään ei näy, mutta ääntä kuuluu. Näköjään Silverlight-toteutus.

No aina siellä enemmän tapahtuu kuin bb-talossa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Olli V:
"Idea on kiva, mutta hommahan on osassa luontodokujen materiaalin esittäminen leikkaamattomana. Joku vois luulla että kyseessä on ihan suora lähetys Ahrikasta"

Olli V oletko ihan varma. En osaa zairenkieltä, enkä pysty asiaa varmistamaan.
Mistä tietää milloin kuva on liveä, milloin ei?

Vierailija
markent
Mistä tietää milloin kuva on liveä, milloin ei?

Afrikassa on aikavyöhykkeet melko lähellä Suomen aikaa. Katsoin kuvaa yöllä, ja videossa oli päivä. Mutta se olikin video, jonka linkissä luki "timeshift". Samoin Replayt on varmasti sitä mitä sanotaan. Elefanttikuva tuntuu olevan aitoja 24/7. Niissä on vähemmän elämää.

Uusimmat

Suosituimmat