Mikä on paras mehu?

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii mikä on parasmehu??
Mun mielestä mehukatti on iha hyvää. Tai ainakin se uus mehukatti. Sitten tykkään myöskin persikkajääteestä mitä saa lidlistä.
Omenamehusta en pidä kun sitä juodessa rupeaa janottamaan entistä enemmän, eli ei kovinkaan hyvää virvoitusjuomaa.

Sitten oli joku missä oli jotain keltasen värisiä hedelmiä mehua, mutta en muista mitä..se oli hyvää.
Mistä sie pidät? Mikä on paras mehu?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (6)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Mirrimehu! Ja kotitekoinen omenamehu..

Hmm millaistakohan olisi juoda lasillinen mirrimehua, jos jotenkin olisi saatu kerättyä talteen niin paljon.. olisikohan kovinkaan terveellistä..

くそっ!

Vierailija

Mitähän tämä Mirrimehu mahtaa olla? Puristettu tuoreista kissanpennuista vaiko ihan "mirristä" kerättyä mahlaa?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Ronron
Mirrimehu! Ja kotitekoinen omenamehu..

Hmm millaistakohan olisi juoda lasillinen mirrimehua, jos jotenkin olisi saatu kerättyä talteen niin paljon.. olisikohan kovinkaan terveellistä..

En tiärä, mutta varmasti hyvvää olisi. En oikein tiedä miten paljon sitä voi yhestä mirristä tulla, mutta varmasti taitaa vaihella eri henkilön mukaan. Ei kai se mitenkään vaarallista ole, onhan se taikaluola kuitenkin puhtaampi kuin naisen yläpään suuaukko.

jpv
Mitähän tämä Mirrimehu mahtaa olla? Puristettu tuoreista kissanpennuista vaiko ihan "mirristä" kerättyä mahlaa?

Siellä on jo mehukatti. En tiedä onko se tehty kissanpennuista, mutta ne juomat voi kanssa luokitella siihen mehukattiin.

Ihan mirristä kerättyä kamaa se on.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat