Varasta 100milj ja muuta Thaimaaseen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Thaimaa ei näytä luovuttavan rikollisia takaisin Suomeen.

Mitä varten nuo karhukoplat, supot ja erikoisjääkärit on olemassa ? Perkele niille tarvi mitään palkkaa maksaa, jos eivät tee mitään. Parin ukon hakeminen lomaparatiisista ei liene kovin vaikeaa. Pari pilleriä drinkkiin ja koneeseen talutus.

Huonosti käy kansoille, jotka sallivat törkeän rikollisuuden tapahtua ilman seuraamuksia.

Taisi Perussuomalaisten eduskuntavaali-osuus taas nousta 10 edustajalla. Meillä ei ole varaa Haloseen tai Vanhaseen.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Jos WinCapita olisi varastanut minulta, niin hakisin ne itse. Sitä varten on omat firmansa olemassa, mutta homma sinänsä kuuluu itsestään selvästi valtiolle, jolla pitäisi olla väkivallan monopoli.

Kansa antoi valtiolle väkivallan monopolin. Jos valtio ei käytä sitä silloin kun pitää, niin mitä sitten pitäisi tehdä ? Purra kynsiä vai antaa monopoli jollekin toiselle ?

Vierailija

Mikäli kyse on wincapitan kavereista, niin niitähän thaimaa on laittamassa omaan vankilaan, luulisi sen olevan paljon rankempi kokemus kuin että kaverit tuomitaan täällä, jolloin luultavimmin saavat 3 vuotta linnaa ja korvausvaatimukset joita heillä ei ole rahaa maksaa ja huijattu omaisuus on jonnekkin korkeakorkoiselle tililli piilotettu. Ekakertalaisena ja hyvällä käytöksellä pääsevät vuodessa pois ja menevät takaisin thaimaaseen elämään herroina ja vapaina ja rikkaina kansalaisina.

Vierailija
Jos WinCapita olisi varastanut minulta, niin hakisin ne itse. Sitä varten on omat firmansa olemassa

Eli siis hakisitko itse vai laitatko "firman" hakemaan?

Vierailija

Thaimaa ei ole historiansa aikana tuominnut yhtään rikasta miestä. Eräskin paikallinen kunnallispamppu selvisi vaimonsa murhasta sakolla. Ei saanut edes potkuja töistä.

Suomi tyytyy tilanteeseen. Mutta jos rehellinen suomalainen jättää 3 euroa veroa maksamatta, niin homma viedään tarvittaessa vaikka ulosmittaukseen asti.

Tuskin Thaimaa suojelisi Suomen kansalaisia, jotka on vaan siellä poliisia paossa. Suomi voisi järjestää esim kansainvälisen tarjouskilpailun palauttamisesta, koska itse emme kykene mihinkään näin naisministerien ja naismaisten ministerien aikakaudella.

Veikkaan että 50 tonnilla ukot tulisi nätisti takaisin. Se ei ole kovin kallis hinta oikeudenmukaisuuden toteutumisesta.

Vierailija
Lektu-Elli
Jos WinCapita olisi varastanut minulta, niin hakisin ne itse. Sitä varten on omat firmansa olemassa, mutta homma sinänsä kuuluu itsestään selvästi valtiolle, jolla pitäisi olla väkivallan monopoli.

Kansa antoi valtiolle väkivallan monopolin. Jos valtio ei käytä sitä silloin kun pitää, niin mitä sitten pitäisi tehdä ? Purra kynsiä vai antaa monopoli jollekin toiselle ?

Välillä hieman huurteisesta ja ehkä trollaavasta tyylistäsi huolimatta ajatuksesi ovat aika hauskoja.

supollatotuus
Seuraa 
Viestejä204
Liittynyt14.8.2007

Toinen näistä "pääveitikoista" opetti minulle yläasteella matematiikkaa. Jo silloin huomattiin, että kaveri on vähintäänkin erikoinen. Hardcore-bodari, jolla tuntui olevan elämässä pääasia näyttää hyvältä ja saada naisia. Kaikkihan sen tiesi, että äkkirikastuminen oli miehen intresseissä.

Youtube: "Vyölaukkumies"

Olen samaa mieltä ketjun aloittajan kanssa, eli kusetetut voisi kerätä porukan kasaan ja lähteä metsästämään heppua/heppuja.

"U can run, but u cant hide."

Thaimaa on sen verran korruptoitunut maa, etten usko mitään kiinniottoja tapahtuvan, rahalla saa suojelua.

Vierailija

Tarinan opetus on se, että kun varastaa 100 miljoonaa niin pitää muuttaa thaimaaseen. Aivan otsikon mukaisesti. HEI comoon!!!

Vierailija
Vpää
Lektu-Elli

Välillä hieman huurteisesta ja ehkä trollaavasta tyylistäsi huolimatta ajatuksesi ovat aika hauskoja.

Eiköhän olisi jo aika julistaa sota thaimaalle ja lähettää hieman laivastoa niiden aluevesille opettamaan käytöstapoja.

http://www.geocities.com/fnsrauma70/valokuvat/pmaa1.jpg

Vierailija
fauntleroy
Mielelläni lukisin eri keinoja varastaa tuo 100milj.

Jos minä saisin miljoonan olisin aivan tyytyväinen jo siihen tai no vähempikin riittäisi.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Nilliti nillin. Thaimaa on Thai-maa (Thailand) ja taipuu Thaimaahan, ei Thaimaaseen. Saimaa taipuu Saimaaseen, mutta sinne ei muuta kuin kala.

Ei ole niin vaikeaa, oikeesti. Yrittäkää edes.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

supollatotuus
Seuraa 
Viestejä204
Liittynyt14.8.2007
Pikku Gen
Nilliti nillin. Thaimaa on Thai-maa (Thailand) ja taipuu Thaimaahan, ei Thaimaaseen. Saimaa taipuu Saimaaseen, mutta sinne ei muuta kuin kala.

Ei ole niin vaikeaa, oikeesti. Yrittäkää edes.

Pata kattilaa soimaa! Se on kyllä "oikeasti", senkin sanaseppä.

Vierailija
Lektu-Elli
Thaimaa ei ole historiansa aikana tuominnut yhtään rikasta miestä. Eräskin paikallinen kunnallispamppu selvisi vaimonsa murhasta sakolla. Ei saanut edes potkuja töistä.

Suomi tyytyy tilanteeseen. Mutta jos rehellinen suomalainen jättää 3 euroa veroa maksamatta, niin homma viedään tarvittaessa vaikka ulosmittaukseen asti.

Tuskin Thaimaa suojelisi Suomen kansalaisia, jotka on vaan siellä poliisia paossa. Suomi voisi järjestää esim kansainvälisen tarjouskilpailun palauttamisesta, koska itse emme kykene mihinkään näin naisministerien ja naismaisten ministerien aikakaudella.

Veikkaan että 50 tonnilla ukot tulisi nätisti takaisin. Se ei ole kovin kallis hinta oikeudenmukaisuuden toteutumisesta.

Jos asiasta tulee julkinen, mikä toivottavasti tapahtuu, voivat Thai viranomaiset antaa kovatkin tuomiot esimerkin vuoksi.
Turistimaan on turha leikkiä maineellaan.

Julkisuus kuitenkin tarkoittaa sitä, että paikallinen uutiskynnys on murrettava. Olisi hyvä saada juttu uutisiin. Bangkok Postiin ja Nation lehtiin sekä muutamaan thai kieliseen valtalehteen. Tähän pystyvät nenästävedetyt itsekkin ihan laillisesti vaikuttamaan.

Vierailija

Kuvitellaan, että Suomi järjestäisi oikeasti tämän tarjouskilpailun.

Eräänä päivänä tulisi soitto thaimaalaiselta everstiltä, että menkääpä katsomaan Thaimaan lähetystönne portille. "Siellä on joku sammunut suomalainen turisti, jonka taidatte tuntea". Tilinumeroni on muuten 555-63445 ja summa oli 15000. Kiitos.

Tämä ei ole lahjontaa, vaan tarjouskilpailu.

Jos USA voi antaa Osamasta 25 miljoonan ostotarjouksen, niin eikö Suomi voi ostaa muutamalla tonnilla edes omia tuomittuja rikollisiaan takaisin ?

Miksei muuten jokainen suomalainen rikollinen muuta Thaimaaseen ? Vaikka kesken loman, tai heti keikan jälkeen ?

Minä muuttaisin välittömästi. Voi nauttia verottomista ryöstörahoista ja välttää vankilan.

Voisiko sisäministeri tehdä sopimuksen jonkun firman kanssa, jonka tehtävä on huijaamalla houkutella rikolliset Suomen lähetystöön ? Laittaa portille kyltin että "Club Sexy Teens". Sitten ne on "Suomessa". Eksyisivät aikanaan semmoiseen jopa ilman houkuttelua. Sitten vaan helyt ranteisiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat