Mihin kissat menee?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mihin kissat menee kun ne katoaa muutamaksi päiväksi?

Kyseessä on n.2 vuotias leikatu naaraskissa.
Katosi kolmeksi päiväksi ja tuli toissapäivänä takasin laihana ja nälissään.

Nyt se maukuu sisällä. Onkohan se kipee?
Vien huomenna lääkärii.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Tavallisimmin ne kiipeävät puuhun tai ryömivät jonnekkin ja takaisin tulo vaatii lukuisan määrän pähkäilyjä ja eksyilyjä. Tai niillä on liian helppoa kotona ja ne hake extremeä eksymällä jonnekin.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Toisinaan kissoilla on aika laaja reviiri ja saattaapa olla jopa useita "omistajiakin", jolloin viettävät sitten joko tietyn ajan päivästä jonkun tietyn ihmisen lemmikkinä ja osan toisessa/toisissa kod(e)issaan. Yleensä kissat vaeltelevat ne tietyt reittinsä päivittäin läpi, mutta väliin saattavat kiinnostua menemään kauemmaksikin jotain mielenkiintoista kuten mahdollisen saaliseläimen havaitessaan. Joskohan tuo sitten on etsiskellyt paluutietä tuntemattomammasta ympäristöstä takaisin ja on sattunut erinäisiä mutkia matkan varrelle.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
tietää
Tavallisimmin ne kiipeävät puuhun tai ryömivät jonnekkin ja takaisin tulo vaatii lukuisan määrän pähkäilyjä ja eksyilyjä. Tai niillä on liian helppoa kotona ja ne hake extremeä eksymällä jonnekin.

Itse epäilin, että oli luikerrellut sisään jonkun taloon eikä päässyt ulos, ennenkuin joku päästi. Tällä katilla on nimittäin tapana kiipeillä ihmisten terasseilla, katoilla jne.

Vierailija

Kerran pelastin naapurin kissan kun miehen kuoltua asuntoon, kissan hätääntynyt naukuilu sai minut havahtumaan ja postiluukusta pursuva posti vahvisti epäilyni. Soitin eläinsuojeluun.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
tietää
Kerran pelastin naapurin kissan kun miehen kuoltua asuntoon, kissan hätääntynyt naukuilu sai minut havahtumaan ja postiluukusta pursuva posti vahvisti epäilyni. Soitin eläinsuojeluun.

Mutta ruumis jäi sinne?

Vierailija
Aatos
Rasputin
Mihin kissat menee kun ne katoaa muutamaksi päiväksi?

Se oli kateissa?

On leikattu, kolleissa ei ollu, mut jos niillä on joku oma kerho, jossain missä lastataan...

Vierailija

Paljastus kissoista:
Kerran seurasin kissaa, joka oli selin minuun ja kiven päällä...
Se oli monta tuntia liikkumatta paikallaan, tarkistin käydessäni tupakilla monta kertaa...

Ihmettelin mitä sille oli tapahtunut, mutten viitsinyt häiritä...
Oli se jo seuraavana päivänä sieltä kadonnut... Joten tuskin kylmäkangistuksestakaan oli kyse, sillä ei ollut vielä edes kovin kylmä...

Vierailija

Mielenkiintoisia noi kissat välillä. En tiedä mikä minussa on, mutta aina kun joku kissa tulee vastaan niin se tulee kiehnäämään mun jalkoihin. Onko minussa jotain kissa-vetovoimaa? Toinen minkä muistan lapsuudesta on, kun kissa tuli vastaan kuollut hiiri suussa ja tuli minun luokse ja jätti sen siihen nokkani eteen ja katsoi että "Syö se". Outoja noi kissat.

Vierailija
Tomppa1984
Onko minussa jotain kissa-vetovoimaa? Toinen minkä muistan lapsuudesta on, kun kissa tuli vastaan kuollut hiiri suussa ja tuli minun luokse ja jätti sen siihen nokkani eteen ja katsoi että "Syö se". Outoja noi kissat.

Taatusti sinussa on kissavetovoimaa. Kiehnäyksessä kissa tiettävästi tekee pieniä merkintöjä myös hajurauhasillaan suupielissä. Kisulit merkitsivät sinut omakseen. Naaraskissat tuovat hiiren poikasilleen, mutta lemmikkikissat hoitajilleen - tai kukaties shebaa syönyt kissa totesi, ettei hiirulainen maistu ja laittoi sen kierrätykseen.

Vierailija
Agison
Paljastus kissoista:
Kerran seurasin kissaa, joka oli selin minuun ja kiven päällä...
Se oli monta tuntia liikkumatta paikallaan, tarkistin käydessäni tupakilla monta kertaa...

Ihmettelin mitä sille oli tapahtunut, mutten viitsinyt häiritä...
Oli se jo seuraavana päivänä sieltä kadonnut... Joten tuskin kylmäkangistuksestakaan oli kyse, sillä ei ollut vielä edes kovin kylmä...

Veikkaanpa että se oli väijymässä jyrsijöitä. Olen törmännyt joskus vastavaan tilanteeseen, missä killi istui pellon laidassa kytiksellä kiven päällä tuntitolkulla yhteen paikkaan tuijottaen. Katin kärsivällisyys palkittiin ja myyrä nousi kuin nousikin kolostaan jäädäkseen suoraan kissan kynsiin, jota sitten tuli esittelemään pihamaalle rinta kaarella.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Ja minä kun luulin ongelman olevan nimenomaan siinä,
että kissa tulee takaisin: The Cat Came Back

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat