Conan oo brien

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, millo se lordi esiintyy siellä? Sen pitäs vissiin ensi kuussa eli marraskuussa esiintyä siellä. Se täytyy kattoa kun se on niin kova bändi.

Ja millos se conani päättyy, kun sehän sanoi joskus että se lopettaa sen ohjelman teon ja siirtyy siihen johonkin toiseen ohjelmaan minkä nimee en muista enää?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (13)

Vierailija

1.6.2009 Conanin ohjelma tulee NBC:llä aikaisemmin ja nimi on The Tonight Show. Veikkaan että masturboiva karhu siirtyy mukana.

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

Olen ollut kerran paikan päällä katsomassa kaverin Shown. Ammattimainen kaveri, täytyy myöntää; ainuttakaan kohtausta ei tarvinnut kuvata uudelleen ja koko show tuli sellaisenaan ulos telkkarista. Ja haastatteluissa oli monia sellaisia kohtia joita ei varmasti ollut käsikirjoitettu, taitaa Conan olla ihan luonnostaan varsin supliikki kaveri.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty
Kuudes päivä ens kuuta on Lordi.

http://www.nbc.com/Late_Night_with_Cona ... 2008.shtml

Aijaa, eli ei sitten ainakaa viikkoon tarvi kattoa konania.
Se taitaa kuitenkin tulla muutaman päivän myöhässä tänne suomeen. Taitaa tulla conanille pupupöksyyn kun näkee hurjat lordi monsterit lavalla.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Huomenna eli tiistaina tulee lordi-jakson esitys suomessa!!! Mä en ookkaa kuullukkaan sitä uutta biisiä joten kuuleepahan sitten senkin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Oli sen verran hurja etten edes ehtinyt nähdä sitä kun kävin paskalla. Voi vitjat..kun odotin että ois nähny sen, mutta eihän sitä jaksanu piätellä enää. ois ollu varmaa 5 minuuttia että ois näkynnä se, niin en mää niin nopeesti paskalla ehdi käymään.

Vierailija

Mitäs tykkäätte nykyisestä oo braienin ohjelmasta?

Itse taidan alottaa braienin boikotoinnin. On niin tasotonta roskaa. Käsittämättömästi se säälittävä Ändikin otettu takaisin...

Vierailija

Ylituotettu ja käsikirjoitettu talkshow on yhtä tasokasta katsottavaa kuin showpaini...

ja vieläpä tämä mukana:>

Uusimmat

Suosituimmat