Joulusesonki

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Joulusesonki on jo tullut. Lidli muunmuassa mainostaa ja ilmoitti joulutuotteiden alkaneen. Myydään suklaa rasioita ja joulupukkeja. Siis suklaajoulupukkeja sun muuta..

Eli tänä vuonna se alkoi jo ennen marraskuuta. Kylläpä se vaan aikaistuu pikaista tahtia. Pääseeköhän joskus jo joulusesongille jo lokakuun alusta saakka?

Alkaako teidän mielestänne jouluaika liian aikaisin? Milloin olisi teidän mielestänne hyvä joulunsesongin alkaa? Minusta olisi kiva jos se alkaisi marraskuun puolessa välissä.

Taitaa toi vuosittainen joulusesongin aikaistuminen vain jatkua samaa tahtia kuin aiempinakin vuosina. Mistäköhän tämä johtuu? Olisi ny luullut että nytten oltaisiin edes vähän hitaammin edetty, kun markkinatkin rypee pohjassa. Toisaalta onhan se tietysti otettava tästä joulusta irti vielä kun saa, kun ensi vuonna ihmisten talous saattaakin olla paljon huonomassa jamassa, niin ettei pysty enää kuluttamaan tavaroihin ja suklaaseen niin paljoon.

Joulu on kiva aika.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (21)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Jaa että lahoja kaikille pitäisi ehtiä ostamaan...

Liian aikaisin alkaa, jos minulta kysytään. Kyllä joulukuussakin vielä kaupallisen potaskan ehtii kuulemaan. Työpaikalla joululaulut raikaa suunnilleen ensi viikosta lähtien, jos viime vuodesta mitään muistan, ja koristeet on jo kaivettu esiin vaikkei vielä ripusteltu... hohhoijaa.

Jos joltakulta menee joulu vahingossa ja huomaamatta ohi, saa syyttää ihan vain itseään. Minä ostan seuraavan joulun lahjat edellisen vuodenalun alennusmyynneistä.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Onhan joulu jo pitkään alkanut aina Halloweenin jälkeen.

Ahdistaa joulu. Ihan ku maailmanloppu joka vuos.

Mutta tärkeää toki ihmiselle että on jokin päämäärä. Päämäärättömät ihmiset vaan turhautuu ja iskee ittesä ja 50 muuta hengiltä.

Voi joulua ajatella muutenkin kuin rahareikänä. Mielentön törsäys ei tuo onnea.

Vierailija

Mää teen tänä vuonna kaikille ite lahjat.

Vith, että vihaan jouluruuhkaa ja kun ihmiset on ihan vauhkona.

Vihaan muovisia joulupukkeja ja petteripunakuonoa ja kaikkea muovistajoulurihkamaa.

Joulussa ei ole mitään muuta hyvää kuin muorin hyvät ruoat ja lumi, jos sitäkään sattuu olemaan.

Meen tänä vuonna johonkin mettään karkuun koko jouluhysteriaa ja kattelen tähtitaivasta ja paistan tikun nokassa petteripunakuonoa.

Oon aina niin rauhallinen, että mulle on turha toivottaa kerran vuodessa rauhallista joulua.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Näihin aikoihin sitä ikiaikaista valonjuhlaa on aina viritelty.Menemme kohti valoa,tämä on aina tiedetty.Kristilliset idiootit työnsivät oman valheensa "pakanoiden"pyhän päälle.Valoa kohti, juhlikaamme ,vaikka se onkin typerää maan universaalia maankiertoa kaikkeuden kanssa.

Devil
Seuraa 
Viestejä1328
Liittynyt16.3.2005

Jos en ihan väärin muista, niin joulusuklaarasioita ja glögiä on ollut myynnissä tuossa lähi S-käymälässä jo lokakuun alusta ja Play Rock UK nettiradiossa on its-santa-here-ho-ho-f*king-hoo mainoksia ollut jo kuukauden verran ainakin. Joulumusiikkia ei ole onneksi ollut kummassakaan, vielä :/

X

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005
Devil
Jos en ihan väärin muista, niin joulusuklaarasioita ja glögiä on ollut myynnissä tuossa lähi S-käymälässä jo lokakuun alusta ja Play Rock UK nettiradiossa on its-santa-here-ho-ho-f*king-hoo mainoksia ollut jo kuukauden verran ainakin. Joulumusiikkia ei ole onneksi ollut kummassakaan, vielä :/

Maltahan odottaa, kohta sitä tulee .

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
tiäremiäs
Ei kannata joulua juhlia.

Miksei kannata?

Minusta ainakin joulua on kiva juhlia. On se kiva kun kerran vuodessa saa ilmasia tavaroita joulupukilta.
Minusta vuodet ei olisi mitään ilman joulua. Se on jotenkin vuoden kohokohta. Ei se enää niin merkityksellinen ole, mutta pienenpänä se ainakin oli tosi merkittävä. Aina päivät tuntu menevän tosi hitaasti kun sai ootella joulua, eikä yhtään auttanu se että jouluaattoaamuna tulee aina samat surkeat piirretyt jokavuosi, poikkeuksena joskus hyvällä tuurilla tulee nalle puh elokuva, joka on laadullisesti kuitenkin aivan eri sfääreissä kuin noi aku ankka sun muut roska piirretyt mitä tulee silloin.

Sitten sekin siinä että sitten kun joulupukki oli männy, niin sen jälkeen pari päivää tuntuu haikeelta kun se on jo ohite, mutta pian se kuitenkin unohtui ja elämä jatkuu uusien lelujen kanssa leikkiessä.

Mites lapselliset aikuiset suhtautuu jouluun? Odotatteko tekin innoissaan jouluaattoa että näette mitä hienoja lahjoja lapset saa ja muutenkin? Siis en ny tarkoita lapsenlaisen lapsellisia aikuisia vaan ihan vain aikuisia joilla on lapsia.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Devil

Glökiä myydään ympäri vuoden.

Mulla on viimevuoden suklaakalenteri vielä tallessa. Ei tarvitse ostaa uutta. Se on ollu kokoajan tuossa hyllyssä. Se on semmoinen nalle puh suklaakalenteri. Ei siinä enää kyllä niitä suklaita ole.

Vierailija

Itsellekin tuo joulu on kyllä todella tärkeä. Samoja perinteitä on vietetty jo hyvin kauan ja yhtä hauskaa on aina. Joulusesonki alkaa kyllä kuitenkin mielestäni liian aikaisin.

Vierailija

Joulunodotusaika voisi alkaa 1.12. eikä päivääkään aiemmin. Pitäähän tässä Halloweenikin saada juhlia rauhassa, vai mikä lie Pöhin päivä onkaan täällä Suomessa. Tai siis oli, eilen, paitsi että täällä Suomessa se on tänään. Höh.

Joulu on minulle Valon juhla - pakanallisessakin mielessä. Varsinaisestihan sitä voisi viettää talvipäivänseisauspäivänä, mutta en viitsi keskenäni vietellä eli taivun sen verran joukkopaineeseen että vietän sitä ns. aattoa 24.12. kun kaikki muutkin viettävät. Pitkään koko joulu oli minulle yksi veen hailea, mutta nykyinen kumppanini on tehnyt siitä enemmän riemun aiheen. Lahjoja meillä ei jaeta, mutta minullehan on pääasia joulutähdet ja se että saan iskeä torahampaani sian perseeseen kiinni!

Vierailija
Qadesha
Lahjoja meillä ei jaeta, mutta minullehan on pääasia joulutähdet ja se että saan iskeä torahampaani sian perseeseen kiinni!

Mitäs pervoleikkejä teillä oikein leikitään?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat