Laajakuvanäyttö.

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, ny mulla on semmoinen tai jotai vastaavaa. Semmoinen millä on leveyttä enemmän kuin pituutta. Saako tätä mitenkään että tää palsta näkyisi silleen kokonaan, ettei tuossa olisi tuota valkoista tyhjää tilaa?

Voisi vaikka modet pistää sinne lisää mainoksia. Sinne mahtuisi kolme riviä lisää google mainoksia.

Ei meiaa jaksaa scrollata hiirtä toiseenpäähän kun on nii iso.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (7)

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Eipä taida pystyä, kun on paskasti koodattu softa alla. Suosittelen käyttämään uutta laajakuvanäyttöäsi siten, että pidät päällä kahta vierekkäistä selainikkunaa (tai yhtä selainikkunaa ja toiselle puolelle näyttöä pistät vaikka irkin tai telkkarin auki, kuten itse olen jo useamman vuoden ajan menetellyt).

Nervus rerum

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Euphemos
Eipä taida pystyä, kun on paskasti koodattu softa alla. Suosittelen käyttämään uutta laajakuvanäyttöäsi siten, että pidät päällä kahta vierekkäistä selainikkunaa (tai yhtä selainikkunaa ja toiselle puolelle näyttöä pistät vaikka irkin tai telkkarin auki, kuten itse olen jo useamman vuoden ajan menetellyt).

Juu niinpä se onkin. Ei tullut ajatelleeksikaan.

Joo, on se paljon parempi kun voi kattoa toista selainta samaan aikaan. Kätevää.Helpottaa monia asioita kyllä, erityisesti mailien kirjoittelua kun ei tarvi pienentää ikkunoita ihan pikkuriikkisiksi.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Jee, nythän mä voin sit vaikka kattoa samaan aikaan kun palstailen täällä niin voin samalla vaikka katsoa sitä afrikan savannin webbikameraa.

olli-san
Seuraa 
Viestejä419
Liittynyt28.1.2007

Toivottavasti laitoit oikean resoluution, saattaa muuten kuva venyä ja tytöt näyttää liian leveiltä. Tosin mikäpä siinä jos tykkää vähän isommista tytöistä.

Vierailija
olli-san
Toivottavasti laitoit oikean resoluution, saattaa muuten kuva venyä ja tytöt näyttää liian leveiltä. Tosin mikäpä siinä jos tykkää vähän isommista tytöistä.

Mä joskus vähän venytän kuvia jotta näyttävät paremmilta. Nälkiintyneitä nämä kuvattavat yleensä ovat.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
Miltä tytöt näyttää uudella näytöllä katsottuna?

Iha hyviltä. Pulleita on jotkut, no ei vaite, mutta siis nytten voi katsoa iso resoluutioisiakin naisten kuvia hyvin ettei tarvitse skrollata kuvaa. Näkee naiset tarkasti kokonaan. Voi tsoomatakkin kätevästi rintojen kuvia, niin näyttävät sitten luonnollisen kokoisilta.

olli-san

juu, 1600x1050 on winkun ressu. Taitaa kyllä tukea 1920x1200 resoluutioonkin asti. Tai en oo varma. No mut tää on hyvä ressu. Toimii ihan hyvin ja näkeekin tekstin selkeästi ettei ole mitään kärpäsenpaskatekstiä.

Tytöt näyttää ihan normaaleilta!=)

Uusimmat

Suosituimmat