Asiallisuus vs. löpinä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nyt nähdään millaiset prosentit tällä palstalla on pelkkää ajantappohöpinää ja millaiset tiukkaa tiedeasiaa. Eli määrittele mikä on pääasiallisin itseilmaisun tyylisi tällä foorumilla.

Sivut

Kommentit (22)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mää puhun mitä sattuu. Joskus se sattuu olemaan asiallista niin sitten se on ja joskus ei.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Tunnen puhuvani asiaa 90 prosenttisesti. Kuitenkin välillä hieman kevyinä kommentteina tai muuten huumorilla höystettynä. Eli en halua antaa itsestäni tylsän tosikon kuvaa.

Tosin parhaimmat arvostelijat ovat toiset ihmiset.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Poison dart frog

Viljelet liikaa huumoria. Sulta on mennyt uskottavuus täysin. Suosittelisin uutta nimimerkkiä ja 90 prosentin sijaan 100 prosenttista asiallisuutta.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Vähän vieras tuo asetelma. Vain kaksi lajia: asiallisuus ja löpinä. Kumpi on positiivinen vaihtoehto? Otan sitä 70% ja loput sitä toista. Että uskottavuus säilyy.

Liika on liikaa mitä tahansa.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Valitsen itse tuon 50/50, vaikka viimeaikoina onkin mennyt melkein pelleilyksi useimmissa kommenteissani. Ehkä jossain vaiheessa kokeilen taas vaihteeksi tiukempaa linjaa.

Ehkä sarkasmille eli v-tuilulle olisi pitänyt määritellä vielä joku ihan oma kategoriansa, mene tiedä.

Vierailija
CE-hyväksytty
Poison dart frog

Viljelet liikaa huumoria. Sulta on mennyt uskottavuus täysin. Suosittelisin uutta nimimerkkiä ja 90 prosentin sijaan 100 prosenttista asiallisuutta.

Niin, nettikirjoittelussa on välillä paha sanoa, että missä mielessä toinen kirjoittaja kommentoi toista kirjoittajaa.

Huumoria minulla on eittämättä tullut enemmän viesteihini sitten ensimmäisten. En nyt oikein kuitenkaan pysty uskomaan humorististen viestieni romahduttaneen uskottavuuttani täydellisesti. Sen sijaan itse asialliset viestini ovat saattaneet horjuttaa uskottavuuttani riippuen fakta-/fiktiosuhteesta.

Vierailija

Mikäli yrittää 100 %:seen asiapitoisuuteen, epäonnistuu. Hyvänä esimerkkinä Matti Vanhanen. Milloin viimeksi vitsin tokaissut?

Vierailija

Jos olettaa nuo enimmäkseen/välillä -vaihtoehdot vaikka 25%-75%-suhteeksi, tästähän voidaan laskea foorumin asiapitoisuus suuntaa antavasti. Nyt kirjoittamisahkeruus jää huomiotta, mutta lonkalta arvioisin paljon viestejä kirjoittavat keskimäärin vakavahenkisemmiksi, mikä tekisi todellisesta asiapitoisuudesta suuremman.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27003
Liittynyt13.5.2005

Mun näppäimistöltä kimpoaa tiukkaa löpinää ja joninjoutavaa asiaa. Yhdyn tosin edellisiin, eli halutessanne voitte prosentit itse kukin mieleisiksenne arpoa.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat