Ootko kohdannut hörhöjä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

No ootko?

Kommentit (7)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Olen. Aivan riittävästi omiinkin tarpeisiin...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Sekopäähörhöön ovat törmänneet kaikki.

Mutta miten tunnistaa hörhön, joka menestyy?

Työelämässä tapasin kerran johtajan, joka kävi sarasvuo-kurssin, ja alkoi senjälkeen napsautella sormiaan lauseiden tahdissa. Palaverissa asiatiedot kuitenkin loppuivat ,, taisi olla palaverin loppu kutakuinkin tällain: "No", te" tiedätte" mitä" minä" tarkoitan" ja" haluan" saada" korkealaatuisia" suunnitteludokumentteja" tämän" palaverin" ansiosta".

Edellä lainausmerkit merkitsevät sormien napsautusta.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Viittiks Maukka ensin heittää jonkun määritelmän tolle hörhölle, ni sit mä voin vaikka (tai siis ehkä) vastata jotain?

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Niin, mikä on hörhö.
Sitä, ettei osaa tulkita sosiaalisia tilanteita ja sen seurauksena käyttäytyy "oudosti", normeihin kuulumattomasti? Esim. tunkeutuu ja tekee itseään tykö rasittavuuksiin asti.

Jotkut miehet ovat siinä mielessä hörhöjä. Luulevat, että kun on tarpeeksi sinnikäs (naisen suhteen), niin nainen sitten kiinnostuu.

Varmasti tätä on toisinpäinkin. Mutta tuli nyt mieleen (taas)eräs tilanne missä "sinnikäs" on mies.

Vierailija
DedMoroz
Viittiks Maukka ensin heittää jonkun määritelmän tolle hörhölle, ni sit mä voin vaikka (tai siis ehkä) vastata jotain?

Mun hörhön määritelmä:

Se on jotain positiivista enempi kuin negatiivista.
Henkilö joka poikkeaa tavallisuudesta ja tekee temppuja tai toimii niinkuin "normaali" ei yleensä toimisi.
Toimet lähinnä herättää huvittuneisuutta ja nauruakin.
Henkilö ei kuitenkaan toiminnallaan tai ominaisuuksillaan haittaa tai vahingoita muita.

Hörhö voi pukeutoa poikkeavasti tai normaalisti. Ulkonakö voi olla mitä tahansa.

Mä oon ainakin tavannu yhden, sanon sitä onnelliseks mieheks (Happy Man) ku se aina hymyilee ja tervehtii.

Kaveri työntää isoja kärryjä, dyykkaa roskiksista kamaa, tölkkejä ja pulloja. Koluu kaikki ravintolat ja baarit tyhjiks pulloista. Kävelee varmaan parikymmentä kilsaa päivässä kärryineen. Pyörittää rantatuolibisnestä biitsillä.
Antaa ymmärtää, että on höppänä, mutta leipoo sievosesti rahaa. On ystävällinen ihmisille.
Välillä se katselee nuoria naisia tai blondi"farankeja" ja saattaa itseensä kadulla tyydyttää.

Tää kaveri mielestäni täyttää hörhön määritelmän, mutta voi se jotain lievempääkin olla.

Vierailija

Wikipediasta: Hörhö on kylä Lieksassa Petäjäjärven itärannalla. Linnuntietä mitattuna Lieksan keskustaan on matkaa noin 13 kilometriä ja Kylänlahdelle noin kaksi kilometriä.

Tuolla on varmasti paljon hörhöjä.

Uusimmat

Suosituimmat