Äänitiedosto

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Voiko palstoille lähettää kuultavia äänitiedostoja?
Siis ei juutuuppia.

Olisi mukava kuulla CE-hyväksykkään mandoliininsoittoa, ehkä muidenkin musisointia tai laulua.

Kommentit (11)

Vierailija

Lataa juutuupiin pelkkää ääntä... Voisin ehkä itsekkin sanoa jotakin nättiä kaikille ellei mulle kriittisellä hetkellä tulisi tärkeämpääkin tekemistä...?

Vierailija

Katokko Tiede fille lähetetty äänitiedosto on läheisempi ja jollain tavoin henkilökohtainenkin.
Olisi kivaa kun CE -hyväksytty soittaisi maniskalla minulle minun nimipävänäni Uralin pihilajia, eikä kaiken maailman kuullen juutuupilla.

Vierailija

Täytyisi heittää se äänitiedosto johonki tiedostonsäilytyspalveluun. Vaikkapa http://rapidshare.com/ on sellainen. Noissa palveluissa se tiedosto on joko maailman saatavilla tai salasanan takana - saa valita.

Ellei sitten joltain palvelimen omistavalta saada hakemisto tiedostonjakoon. Mä en anna, kun mulla ei ole palvelimella muuteska tarpeeksi kaistaa internetin suuntaan.

Vierailija

CE -hyväksytty ja muut tamperelaiset.
Olisiko teillä kellään tietoa

Minä kyselin tuollaista eräässä ketjussa.
"Tuosta Tampereen Pelastusarmeijan yömajasta kyselisin.
Kuusikymmenluvun alulla sain sieltä kahdeksi viikoksi yösijan.
Tuo yömaja oli jossain Amurin alueella, lähellä Uimahallia.
Kävin usein ruokailemassa Tampereen Uimahallin ravintolassa. Se oli tuolloin hyvin suosittu ilman alkoholitarjontaa toimiva kansanravintola.
Pesetin pyykkini uimahallin yhteydessä toimivassa pesulassa ja kokovartalopesun suoritin varsinaisen uimahallin puolella.
Onko tuo Uimahalli ja Pelastusarmeijan yömaja vieläkin toiminnassa manselaiset?"

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Uimahali on toiminnassa mutta nyt vissiin täysremontissa eli suljettu. Kai. Pelastusarmeijan yömaja on ollu 80-luvulta asti ratinassa, mutta nyt muuttamassa sieltä johonkin kun siihen tulee kerrostaloja porvareille. Amurin yömajasta en tiedä mitään.

Vierailija

Kiitosta sinulle.
Se Pelastusarmeijan yömaja sijaitsi jossain puuAmurin korttelissa. En muista tarkemmin.
Koulukadun jääkiekkokaukalo, veljekset H Pulli, K Pulli ja Puu Kulli ja tietenkin KooVee , että kuis se meni "...oi niitä aikoja..."

Vierailija
markent
Katokko Tiede fille lähetetty äänitiedosto on läheisempi ja jollain tavoin henkilökohtainenkin.
Olisi kivaa kun CE -hyväksytty soittaisi maniskalla minulle minun nimipävänäni Uralin pihilajia, eikä kaiken maailman kuullen juutuupilla.

Laitat yhden hakusanan, joka voisi olla esim. "rwhj938v9apmupcfruåcftmjuåcajrseklåjocvgtjoerisjåvo".

Vierailija

mallas:
"Laitat yhden hakusanan, joka voisi olla esim. "rwhj938v9apmupcfruåcftmjuåcajrseklåjocvgtjoerisjåvo".

Ovatko kaikki hakuset noin vaikeita?
Todellakin näin voi tehdä.

En ole nähnyt keneltäkään, ilman netin kautta kierätystä, äänitiedostoa näillä palstoilla. Ne ovat aina juutuupin mallisia tiedostoja.
Se kun vain ihmettelen.

Uusimmat

Suosituimmat