Pelaako kukaan nettipokeria

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli pelaako täällä kukaan? Millä saitilla ja kuinka rahansiirto? Itelläni ei noita paholaisenkortteja (luotto-) ole ja noiden tilisiirtohässäkät vaikuttaa hankalilta.

Voi tässä tietysti puhua pokerin todennäköisyyksistä ja pelitaktiikoista, kekä haluaa.

Kommentit (12)

Vierailija

En pelaa. Häviän aina kaikissa peleissä. Mun kohdalla ihan turha puhua todennäkösyydestä, sillä ne on mun kohdalla niin pienet. Vaikka pokeri on osittain taitopeli, kyllä ne ihan mäihällä menee silti ne kortit.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
jpv
Eli pelaako täällä kukaan? Millä saitilla ja kuinka rahansiirto? Itelläni ei noita paholaisenkortteja (luotto-) ole ja noiden tilisiirtohässäkät vaikuttaa hankalilta.

Voi tässä tietysti puhua pokerin todennäköisyyksistä ja pelitaktiikoista, kekä haluaa.

En pelaa, oon pelannu satunnaisesti modeina. mutta en oo pelannut missään pokeri paikassa enkä oikein tiedä missä voisi pelata ilmasta pokeria ilman että tarvitsisi ladata jotain ihme ohjelmia koneelle.

Mielenkiintoinen peli on kyllä..siis jos ny puhutaan siitä texas hold emistä.

Itse olen ainakin sen huomannut että olen oppinut pelaamaan samalla tyylillä alusta loppuun ja olen hyvä head`s upeissa. Tosin olen pelannut aika vähän joten en voi varmuudella osata sanoa että onko näin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

En pelaa, oon pelannu satunnaisesti modeina. mutta en oo pelannut missään pokeri paikassa enkä oikein tiedä missä voisi pelata ilmasta pokeria ilman että tarvitsisi ladata jotain ihme ohjelmia koneelle.

En mäkään muita löytäny kuin toisen iltapäivälehden pelihallissa (www.arcade.fi) oli pari yksinpeliä. Toinen oli ihan hyvä oppimisen kannalta (joku governor of poker tms.). Nyt olen pelaillu noiden oikeiden pelipaikkojen ilmaispelejä. Oikeata rahaa en ole vielä peliin laittanu.

Vierailija

Pokerihuoneella tulee pelattua jonkin verran, samoin paffilla ja betssonilla.
Kaikilla noilla rahansiirto onnistuu tilisiirrolla, vain paffilla se on reaaliaikainen, muilla 2-3 pankkipäivää.
Mutta pokerihuoneella voi käyttää cash-a-code palvelua, jolla saa siirron reaaliaikaisena, betsonilla taasen onnistuu visa electron siirto reaaliaikaisena.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Olli V
En pelaa. Häviän aina kaikissa peleissä. Mun kohdalla ihan turha puhua todennäkösyydestä, sillä ne on mun kohdalla niin pienet. Vaikka pokeri on osittain taitopeli, kyllä ne ihan mäihällä menee silti ne kortit.

Ainakin tuo texasholdemi on siinä mielessä täysin taitopeli, että sillä voi tehdä tasaisen varmaa voittoa tyyliin tuhansia euroja viikossa, ilman riskiä. Jos siis osaa. Sen voi opetella, loppujen lopuksi vain matikkaa, todennäköisyyslaskentaa. Yksittäistä peliä ei ole mahdollista voittaa pelkän taidon avulla, vaan siinä tuuri ratkaisee melko paljon. Mutta kun pelaa oikein, voittaa keskimäärin niin usein että tienaa. Oikeaan pelitaktiikkaan ei myöskään kuulu suurien riskien otto niin että voisi menettää kaikki rahansa. Oikein pelatessa ei ole vaaraa tehdä tappiota, eli ei ole edes varsinaisesti uhkapelaamista vaan työtä, rahantekoa.

Ihmettelen tässä juuri miksi en ole itse alkanut pelaamaan, eikö takuuvarma rahavirta kiinnosta.. paha sanoa. En kai vain saanut koskaan aikaiseksi.. enkä halua nähdä unta pokerista.. se vaatii tiettyä omistautumista.

くそっ!

Vierailija

itteä ei oo ikinä oikeen toi korteila pelaaminen kiinnostant, mutta tunnen yhen tyypin joka on jo vuosia hankkinu rahansa nettipokerilla kansainvälisillä saiteilla.

Se alotti pelaamisen jokusen 15 vuotta sitte (en tiä millo netissä), muistan kyl ko se useempi vuos sitten sano että ootellaa koha tästä suomeenki tulee joku hype jossain vaiheessa.. Pyörittää aina tyyliin kolmea/neljää texas hold'em iä parilla näytöllä yhtaikaa, ja tsiigaa samalla ohisilmällä jossain pienemmässä ikkunassa pyörivää saippua/komedia sarjaa
Sil on kyl hiton hyvä matikkapää, en tiedä auttaako se korttipeleissä kuin paljoa, luulis. Kysyin aikoinaan et miten alotit pokerin pelaamisen ja sano että pari-kolkyt asiaa käsittelevää kirjaa luki, ja sit alotti vaan. Sano että kyl tienaa paremmin ko esm. virastoista tai jostai pskaduunista jos pelaa ns. varmoja pelejä oikeilla panoksilla, ja tietää ees yhtään mitä tekee.

Toisaalta, se kyllä istuu sitten niitte näyttöjensä ääres melkeen jatkuval syötöllä,..

Vierailija

http://fi.pokerstrategy.com/

Tuolta sivustolta saa 50$ pelirahaa, kun ensin läpäisee pienen pokeritietovisan. Rekisteröityessä saattaa joutua lähettämään kuvat henkilöllisyystodistuksesta ja jostakin laskusta, mistä käy selville osoite.

Sivuilta löytyy myös paljon hyviä artikkeleja pokerin pelaamisesta sekä valmennusta ja apuohjelmia peliä helpottamaan. Artikkeleja kannattaa lueskella ennenkuin alkaa pistää rahaa pöytään, varsinkin pelikassan hallinnasta kertova teksti.

Suosittelijaksi voi laittaa Janski83. Tiedä vaikka itsellekin joku ylimääräinen dollari sitä kautta tilille napsahtaisi .

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Dr Lazer
itteä ei oo ikinä oikeen toi korteila pelaaminen kiinnostant, mutta tunnen yhen tyypin joka on jo vuosia hankkinu rahansa nettipokerilla kansainvälisillä saiteilla.

Se alotti pelaamisen jokusen 15 vuotta sitte (en tiä millo netissä), muistan kyl ko se useempi vuos sitten sano että ootellaa koha tästä suomeenki tulee joku hype jossain vaiheessa.. Pyörittää aina tyyliin kolmea/neljää texas hold'em iä parilla näytöllä yhtaikaa, ja tsiigaa samalla ohisilmällä jossain pienemmässä ikkunassa pyörivää saippua/komedia sarjaa
Sil on kyl hiton hyvä matikkapää, en tiedä auttaako se korttipeleissä kuin paljoa, luulis. Kysyin aikoinaan et miten alotit pokerin pelaamisen ja sano että pari-kolkyt asiaa käsittelevää kirjaa luki, ja sit alotti vaan. Sano että kyl tienaa paremmin ko esm. virastoista tai jostai pskaduunista jos pelaa ns. varmoja pelejä oikeilla panoksilla, ja tietää ees yhtään mitä tekee.

Toisaalta, se kyllä istuu sitten niitte näyttöjensä ääres melkeen jatkuval syötöllä,..

Määkin pelaan 20 ruudulla teksasia ja katson kaikkia 500 amerikan televisio kanavaa yhtäaikaa. Että pistä paremmaksi. n0oB.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Ronron

Ainakin tuo texasholdemi on siinä mielessä täysin taitopeli, että sillä voi tehdä tasaisen varmaa voittoa tyyliin tuhansia euroja viikossa, ilman riskiä. Jos siis osaa. Sen voi opetella, loppujen lopuksi vain matikkaa, todennäköisyyslaskentaa. Yksittäistä peliä ei ole mahdollista voittaa pelkän taidon avulla, vaan siinä tuuri ratkaisee melko paljon. Mutta kun pelaa oikein, voittaa keskimäärin niin usein että tienaa. Oikeaan pelitaktiikkaan ei myöskään kuulu suurien riskien otto niin että voisi menettää kaikki rahansa. Oikein pelatessa ei ole vaaraa tehdä tappiota, eli ei ole edes varsinaisesti uhkapelaamista vaan työtä, rahantekoa.

Ihmettelen tässä juuri miksi en ole itse alkanut pelaamaan, eikö takuuvarma rahavirta kiinnosta.. paha sanoa. En kai vain saanut koskaan aikaiseksi.. enkä halua nähdä unta pokerista.. se vaatii tiettyä omistautumista.

Texas hold em on kyllä uhkapeli ei mikään muu. Uhkapelissä voi aina hävitä. Ja oikein pelatessakin voi tehdä tappiota. Jos vastustajatkin pelaavat oikein niin silloin se on täysin arpapeliä ja todennäköisesti rahat valuvat poispäin tai parhaimmillaan keskimääräinen tilasto jää +/-0.

Vetäähän ne monet super ammattilaisetkin jonakin vuonna raskastakin tappiota. Mitä isommilla panoksilla pelaa, niin sitä todennnäköisemmin menettää rahaa sen sijaan kuin tienaa kun pelaajien taso nousee.

Olli V

Nii onki. Ku kummiskin vastustaja pelaa botilla, niin se on iha sama miten hyvin osaat laskea/pelata, kun botti laskee aina täydellisesti.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
TERÄS NALLEPUH
Ronron

Texas hold em on kyllä uhkapeli ei mikään muu. Uhkapelissä voi aina hävitä. Ja oikein pelatessakin voi tehdä tappiota. Jos vastustajatkin pelaavat oikein niin silloin se on täysin arpapeliä ja todennäköisesti rahat valuvat poispäin tai parhaimmillaan keskimääräinen tilasto jää +/-0.

Vetäähän ne monet super ammattilaisetkin jonakin vuonna raskastakin tappiota. Mitä isommilla panoksilla pelaa, niin sitä todennnäköisemmin menettää rahaa sen sijaan kuin tienaa kun pelaajien taso nousee.

Ideana onkin se että ei pelaa sitä uhkapelinä. Pelaa itseään huonompia vastaan, niitä suurin osa on. Vain harva oikeasti opettelee kyseisen pelin kunnolla, se vaatii aikaa ja pitkää harjoittelua. Suurin osa pelaa nettipokeria pelkkänä hupina. Ja kyllä sen suht nopeasti huomaa pöydässä jos on itsensä veroisessa seurassa, silloin pitää vaihtaa pöytää sellaiseen jossa pärjää. Tappiota ei voi tehdä jos pelaa tietyllä tavalla.

Tiedän pari jätkää minun ikäistäni suunnilleen jotka pelailee nettipokeria ihan tosissaan. Monta tonnia tulee tasaisen varmaan tahtiin viikossa. Ihan pirun rikkaita jo, yksi taisi ostaa jonkun urheiluauton huvikseen jostain ulkomailta. Ei siinä oikein voi tulla mitään laskukausia, miksi tulisi? Pelaa sillä samalla systeemillä orjallisesti vaan kokoajan, niin ei voi käydä mitään ikävää.

くそっ!

Vierailija
Janski
Rekisteröityessä saattaa joutua lähettämään kuvat henkilöllisyystodistuksesta ja jostakin laskusta, mistä käy selville osoite.
Kuinka houkuttelevaa. Tietää velkojat sitten minkä näköstä lärviä etsiä. Ja mites vielä parit tunnusluvut lisäx että tilin kate voidaan tarkistaa...

Ronron

Ideana onkin se että ei pelaa sitä uhkapelinä. Pelaa itseään huonompia vastaan, niitä suurin osa on.
Pyramidipeli on aina kiva peli. Vaatii vaan tietyn ihmistyypin että sitä jaksaa tehdä. Mä en ole niin paha (ahne) ihminen, että siihen pystysin.

Uusimmat

Suosituimmat