Miästen silikoonitissit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kattelin telkkarista ohjemaa silokoni-implanteista.
Nyt niitä asentelee jo miehetkin.

Kasvojaan näyttämätön miesmalli kehui kuinka keikkaa on tullut lisää sen jälkeen kun asensi silikonirinnat ja vähän extraa pohkeisiin. Sanoi myös että ne jotka eniten arvostelee mallimailmassa ovat itse lähimpänä samaa ratkaisua ottaa silikonilaajennukset.

On

silikonirintoja
pohkeita
vatsapyykkilautoja
ojentalia
hauiksia
kiveksiä
peniksiä

ja arvaa mikä on miesten keskuudessa suosituin...

PAKARALAAJENNUS

homoseksuaalit kuulemma ostaa niitä eniten.

Aivan uskomatonta!

No, tasa-arvo ennen kaikkea.
Kohta alkaa ole feikkimiehiäkin.

Kommentit (4)

Vierailija

Voeihelevettiläinen!

Luulisi punttisalin olevan kuitenkin se parempi vaihtoehto, terveys-aspektit huomioiden.

Miten tuo penislaajennuskin toimii, pitääkö siihen pumpata ilmaa tarpeen tullen?!?

Vierailija
Sakarias
Voeihelevettiläinen!

Luulisi punttisalin olevan kuitenkin se parempi vaihtoehto, terveys-aspektit huomioiden.

Miten tuo penislaajennuskin toimii, pitääkö siihen pumpata ilmaa tarpeen tullen?!?

Jep, punttisalin kannalla minäkin.
Kuinka lihasten alle asennetut silikoniletut lopulta haittaavat lihasten toimntaa, en tiedä.

Filmissä näytettiin vaan kiveksiä. Mainittiin niistä peniksistäkin, mutta ei näytetty. En tiedä kuinka toimii.
Eiks sellanen pumpattava impotenssituki oo olemassa?

Vierailija

Rasputin kirjoitti:

Opiskelujen yhteydessä perehdyimme, joskin vain lukemalla aineistoa, kyseiseen tamineeseen. Asennetaan hepin ulkopuolelle ja pumpataan täyteen ilmaa: erektiotuki.

Vierailija
Sakarias
Rasputin kirjoitti:

Opiskelujen yhteydessä perehdyimme, joskin vain lukemalla aineistoa, kyseiseen tamineeseen. Asennetaan hepin ulkopuolelle ja pumpataan täyteen ilmaa: erektiotuki.

Mä muistelisin että oon joskus nähny pitkän suikulan joka sisäpuolelle asennetaan ja pumpataan kiveksistä.
Eli ilman tai nesteen kai pitää olla sielä kivessäiliössä.
Siitä on kyllä niin paljo aikaa etten ihan varmalla muista.

Uusimmat

Suosituimmat