Kosto on oikeutettu

Seuraa 
Viestejä501
Liittynyt15.1.2008

[size=150:2ydtdr5g]Kosto on oikeutettu[/size:2ydtdr5g]

Koska Suomen oikeistomielinen valtio on lopettanut perusturvan antamisen suurelle osalle kansaa monessa muodossa jo kauan sitten, ja sen sijaan, se vain edelleen jatkaa niiden rikastuttamista, joilla on jo entisestään kaikkea (heikentäen kansan enemmistön elinmahdollisuuksia entisestään), on aika, että siihen vastataan samalla mitalla.

Suomi on jaettu kahtia ja sitä on kenenkään enää turha kiistää. Valtion edustajien ja markkinaväen valheet ovat tulleet päätepisteeseensä. Metsä vastaa kuten sille huudetaan.

Lopetamme kaiken avun antamisen Suomen porvaristolle, valtaeliitille ja muulle eliitille. Hoitakaa itse lapsenne, sairaanne, vanhuksenne ja vammaisenne (joita teille siunautuukin yllättävän paljon). Siivotkaa itse kotinne ja peskää itse vaatteenne. Siihen teillä on koulutettuna omista piireistänne löytyvä kotirouva-armejanne.

Jos näette kadulla tai jossain muualla porvarin tarvitsevan apua, kävelkää ohi ja naurakaa, kuten he ovat tehneet viimeiset 15 vuotta tavallisille kansalaisille.

Syrjäyttäkää heidän lapsensa ja nuorensa kaikesta yhteisestä tekemisestä, tavallisilta kansalaisilta rosvotun varallisuuden nimessä, sillä niin he ovat tehneet meille ja myös meidän lapsillemme ja nuorillemme.

Juhlikoot he keskenään ja hoitakoot myös itse juhlansa. Palkatkoot orjansa omista joukoistaan.

He eivät oppineet historiasta mitään, joten miksi me uskoisimme koululaitoksissa ja joka puolella muuallakin yhteiskunnassa syötettävään oikeistopropagandaan ja valheisiin, joka ajaa vain harvojen etua. Tästä päivästä lähtien me lopetamme uskomasta enää 'heidän demokratiaansa', joka palvelee vain heitä ja heidän etujaan. Muu Eurooppa tulee mukaan aikanaan.

Me olemme tottuneet vähään ja selviämme kyllä. Autamme toisiamme, kuten olemme tehneet jo kauan ja toisaalta aina. Toisin on heillä.

Älkää syyttäkö kansaa teitä vastaan nousemisesta. Te itse menitte liian pitkälle jälleen kerran. Te nujersitte, nöyryytitte ja talloitte ihmiset jalkoihinne. Me teemme teille samoin. Kosto on oikeutettu.

Kommentit (8)

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Minulla on vain yksi asia sanottavana "Kapitalismi on hyvä aate vain pelin alussa" Miten sä saat toimivan yrityksen kun melkein kaikki apajat on jo jaettu?

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Vierailija

Ihminen on nokkela. Aina löytyy jokin markkinarako.

Ihminen on mukautuvainen, bisneksiä on kehitettävä jatkuvasti.

Seuralaispalveluille, henkisille parantajille, osto/myyntimiehille jne. on aina tarvetta. Tärkeintä on että uskoo itse tuotteeseensa.

Vierailija

Pieni yritys pystyy tekemään halvemmalla kuin suuri, koska pienellä ei ole niin suurta byrokratiakoneistoa eikä voitonmaksimoijia ylläpidettävänään. Ja voitot saa itse.

En usko kostomentaliteettiin, sillä se ajaa maailman levottomuuteen. Sen sijaan jos joku uskoo oikeasti kansaan ja yhteisöön, niin hän voi tehdä asian edistämiseksi jotain. Esimerkiksi perustaa ekokylän tai muun yhteisön, johon sitten liittyy ihmisiä ja yhteisö/kylä kasvaa suuremmaksi.

Vierailija

no juu onhan tuossa jotain asian tynkääkin, mutta miksi helvetissä pitäisi heidän tasolleen "nousta" ja alkaa sortamaan heidän lapsiaan, ehkä olisi viisaampaa koittaa saada edes ne lapset tajuamaan kuinka ihania ihmisiä keskiluokasta ja sitä alempaa löytyykään...(on niitä jokunen tuolla yläluokassakin)

Kutunluu
Seuraa 
Viestejä761
Liittynyt11.9.2007
Jakke77
no juu onhan tuossa jotain asian tynkääkin, mutta miksi helvetissä pitäisi heidän tasolleen "nousta" ja alkaa sortamaan heidän lapsiaan, ehkä olisi viisaampaa koittaa saada edes ne lapset tajuamaan kuinka ihania ihmisiä keskiluokasta ja sitä alempaa löytyykään...(on niitä jokunen tuolla yläluokassakin)

Marttyyreistä kun ei kukaan pahemmin pidä; ei pahalla muttei hyvälläkään. Kyse on olemassaolemisen oikeudesta, ja kukahan ne asiat on ajaneet siihen pisteeseen, että toiset ovat pakotettuja selviytymisleikkiin, kun taas toisille koko maailma on pedattu valmiiksi? Miksi historia tykkää toistaa itseään?

Vierailija

Huh huh. Olipas aloitus niin suurta perussuomalaisten paskaa, kuin vain maa voi päällään kantaa.

Säälittävää On se ihmisen elämä muka todella surkeaa.

Mitä muuten tapahtuisi, jos kaikki suomalaiset olisivat perus-suo.... eiku -surkeilevia ?

Poromiehetkö verot maksaisivat? Älkää nyt viittikö naurattaa. Teette itsestänne aivan pelleporukkaa.

Teillä on nyt valtuustoissa porukkaa. Alkakaa töihin. Propagandaa ei enää tarvita. Tarvitaan tekoja saappaat savessa.

Uusimmat

Suosituimmat