Palstalaisten leuanvetokisa!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Löytyykö halukkaita osallistujia?

Jos löytyy niin asettaisin seuraavta sarjat kisaan.

1. Normaali leuanveto: Kämmenet itseen päin vedetään niin monta leukaa kuin yhdellä riippumisella kykenee.

2. Normaali leuanveto mutta kerrotaan toistot vetäjän painolla:
Eli 75kg x 15 leukaa = 1125kg

3. Normaali leuanveto mutta tässä lasketaan kuka parantaa tulostaan eniten Leuanvetokerroissa.
Lähtötaso vähennetään lopullisesta suorituksesta.
Eli 17leukaa - 10 leukaa lähtötasolla = 7 leukaa.

4. Normaali leuanveto mutta tässä lasketaan kuka parantaa tulostaan eniten Leuanvetokerroissa kerrottuna vetäjän painolla. Lähtötaso vähennetään lopullisesta suorituksesta.
Eli 17leukaa - 10 leukaa lähtötasolla = 7 leukaa x 75kg = 525kg

Kova jätkä voi tietysti voittaa kaikki neljä kisaa heittämällä.

Lopulliset tulokset voitais katsoa vaikka Tammi- tai Helmikuun lopulla riippuen siitä tuleeko osallistujia ja mitä olette mieltä.

Leukoja saa vetää missä tahansa.
Kotona, salilla tai missä tahansa mistä tanko löytyy.

Laitoin noi neljä sarjaa sen takia ettei erittäin kevyt kaveri vie heti pottia himaan tai sellanen joka on jo leuanvetoa paljon harjoitellut. Tässä kisassa kaikilla on mahdollisuus tehdä hyvä tulos ja tärkeää on myös se kuinka paljon omaa suoritusta parantaa.

Sanomattakin tietty selvää että kusettaa ei saa.
Leuaksi lasketaan veto jos leuka KOSKETTAA tankoa.
Kädet pitää laskea suoriksia ala-asennossa.
Retkuminen, potkiminen ja muu kikkailu ei ole sallittua.

Laittakaa lähtötasojanne tulemaan.
Lähtötaso, leuoissa + oma paino + Ikä

Itse testaan omani parin päivän sisään.

Iällä ei tietty ole merkitystä kisan kannalta, mutta olis kiva tietää veteleekö meikäläisen ikäset tai jopa vanhemmatkin vielä leukoja.

* * *

Edit: Kisaan osallistujien tulokset 12. tammikuuta 2009:

Miesten sarja:

- Poison dart frog - 65kg x 28 = 1820kg
Parannus - 65kg x 31 = 2015kg
- Barbaari - 74,5kg x 30 = 2235kg
Parannus - 74,5kg x 33 = 2459kg
Parannus - 74,5kg x 35 = 2608kg
- sinipirtti - 81kg x 25 = 2025kg
Parannus - 86,5kg x 24 = 2076kg
- Dark Shade - 75kg x 15 = 1125kg
Parannus - 75kg x 18 = 1350kg
Parannus - 75kg x 25 = 1875kg
- Sakarias - 100kg x 15 = 1500kg
- aleksialeksi - 67kg x 14 = 938kg
- mskomu - 67kg x 14 = 938kg
- Tuc - 81kg x 12 = 972kg
- Anomalia - 80kg x 13 = 1040kg
- CE-hyväksytty - 69kg x 12 = 828kg
- tyson - ??kg x 12 = ???kg
- Embuske - 83kg x 10 = 830kg
- bena - 80kg x 10 = 800kg
Parannus - 80kg x 12 = 960kg
Parannus - 77kg x 14 = 1078kg
- Rasputin - 93kg x 9 = 837kg
Parannus - 93kg x 10 = 930kg
Parannus - 93kg x 11 = 1023kg
- Shriek - 90kg x 7 = 630kg
Parannus - 90kg x 8 = 720kg
Parannus - 90kg x 10 = 900kg
- Olen - 85kg x 2 = 170kg
- läski bodari - 120kg x 2 = 240kg

Naisten sarja:

- Scylla 58kg x 6 = 348kg
Parannus - 58kg x 9 = 522kg
Parannus - 58kg x 10 = 580kg
- Vatkain 84kg x 2 = 168kg

Sivut

Kommentit (233)

Vierailija
Rasputin

Tämä oli helpotus.. Hetken jo luulin että testi/testit suoritetaan Rapsun kotona, Rapsun vaaleanpunaisella tangolla videokameran kanssa kuolaava Rapsu seurana.

Ehdottomasti osallistuisin kisaan, mutta se vaatisi kotiin tangon. Joskus teininä vetelin monta kertaa päivässä aina tangon ohi kulkiessani leukoja ja kyllähän siinä kehittyi jokin.

Vierailija
Olli V
Saisko jostain valmiita tankoja kotio. Mulla ei ole valmiuksia ite sellaista tehdä.

Ostarista varmaan saa sellasia ovenkarmien väliin kiinitettäviä tankoja. Ei varmaan paljoo maksa.
Liian kireelle ei kannatala laittaa ettei talon rakenteet ala siirtyä tai tapetit pudota seinältä, vaan ruuvata ne ruuvit paikolleen. Vaatii tietty puiset tai muuten kestävät karmit.

Vierailija
Rasputin

mallas
Tämä oli helpotus.. Hetken jo luulin että testi/testit suoritetaan Rapsun kotona, Rapsun vaaleanpunaisella tangolla videokameran kanssa kuolaava Rapsu seurana.

Ei mitään videokuvaa tavita. Luotetaan kilpakumppanin rehellisyyteen tai saa videonkin otta ja laittaa nettiin mikäli haluaa.

mallas
Ehdottomasti osallistuisin kisaan, mutta se vaatisi kotiin tangon. Joskus teininä vetelin monta kertaa päivässä aina tangon ohi kulkiessani leukoja ja kyllähän siinä kehittyi jokin.

Hienoa että osallisut. Ostarista vaan tanko hakemaan.
Tänää virittelin omani paikalleen ja vedin löhtötasoni pohjille.

Paino 93kg
Leukoja 9
vedetyt kokonaiskilot 837kg

Tuc:n voisi osallistua.
Olin siinä käsityksessä että Tuc on leuanvetomiehiä.
Voi tulla näyttään meille "närhenmunat".

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

kisaamisesta en tiedä mutta itse vetelin 25 kertaa 81kg ruhoni yles. kunto on huonontunut sitten kouluaikojen kun silloin toistoja tuli yli 50 kpl.

käsittääkseni tulos on n. 25 kertaa parempi kuin armeija alokkailla tällä hetkellä sillä suurin osa ei saa edes vedettyä ensimmäistäkään leukaa.

toisen polven pilkkuvirhe

Vierailija
Rasputin
Tuc:n voisi osallistua.
Olin siinä käsityksessä että Tuc on leuanvetomiehiä.
Voi tulla näyttään meille "närhenmunat".

Mulla ei oo leuanvetotankoa kotona mutta kokeilen lähiaikoina. Ei varmaankaan mene paljoa yli kymmentä, maastaveto on mun kropalle paljon parempi laji ja rajallisten treenimahisten takia olen leuanvedossa melko heikko. Nuorempana on mennyt 19 mutta silloin muistutin riukua.

Hyvä ja hauska kilpailuavaus, toivottavasti moni osallistuu!

Vierailija
sinnipirtti
kisaamisesta en tiedä mutta itse vetelin 25 kertaa 81kg ruhoni yles. kunto on huonontunut sitten kouluaikojen kun silloin toistoja tuli yli 50 kpl.

käsittääkseni tulos on n. 25 kertaa parempi kuin armeija alokkailla tällä hetkellä sillä suurin osa ei saa edes vedettyä ensimmäistäkään leukaa.

Osallistu kisaan.

Sun lähtötasos siis on 81kg x 25 = 2025kg

Toi on mun mielestä erittäin hyvä tulos.
Kokeile kuinka paljon voit tosta vielä parantaa.

25 leukaa on mullakin tähtäimessä ja tavoitteena noin 2-3kk harjottelulla.
En oo sitä koskaan aikasemmin vetäny ja nähtäväksi jää onnistuuko nyttekään. Ylätaljaa on hyväkuntosena tullut vedeltyä 40kg yli oman painon sarjapainoissa, mutta se ei ole sama liike.

Vierailija
sinnipirtti

Olen kuullut, että heikoimmat pojat yläkoulussa eivät jaksa kunnolla edes roikkua tangossa, kun tehdään kuntotestejä.

Armeijassa 10 leukaa on nykyään huipputulos.

Hyvä harjoitus aloittelijoille ja edistyneemmille.
Vaikka 4 leukaa minuutin alussa ja loppu minuutista palautumista. Ja tätä jatkaa niin kauan kuin jaksaa. Jos neljä tuntuu liian helpolta, määrän voi nostaa viiteen tai kuuteen.
Tekemällä tätä harjoitusta voi helposti seurata kestovoimatasonsa kehittymistä.

Vierailija

vajaan 4 tunnin treenisession päätteeksi otin vielä pienet leuanvedot. Vedin kyllä täysillä ja tosissani, mutta ajankohta on oiva parantamiseen nähden.

Paino: 81kg
Leukoja: 12kpl

= 972

Eli kategoriat:

1.) 12

2.) 972

Saisko ekaan postaukseen threadissa top-listan?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Rasputin
Olli V
Saisko jostain valmiita tankoja kotio. Mulla ei ole valmiuksia ite sellaista tehdä.

Ostarista varmaan saa sellasia ovenkarmien väliin kiinitettäviä tankoja. Ei varmaan paljoo maksa.
Liian kireelle ei kannatala laittaa ettei talon rakenteet ala siirtyä tai tapetit pudota seinältä, vaan ruuvata ne ruuvit paikolleen. Vaatii tietty puiset tai muuten kestävät karmit.

Niin, ettei käy niinkuin meillä.. ja mikä pahinta, jotenkin ne kierteet hajosivat niin ettei tuota tankoa saa enää kierrettyä auki.. siinäpähän on ja pysyy ja pitää oven karmeja jännityksessä, kivat raot tuolla..

くそっ!

Vierailija

Ei voi jostain syystä muokata aloituspostausta.
Laitan tähän yhteenvetoa.

ÄLKÄÄ tehkö lainauksia tästä postista.
Voi olla siinä syy miks ei pysty aloitusta enään modifioimaan.
Eli lainattua postausta ei voi enää muuttaa.

Tässä aloitusasetelmat:

sinipirtti 81kg x 25 = 2025kg
Tuc 81kg x 12 = 972kg
Rasputin 93kg x 9 = 837kg

Lisää osallistujia kaivataan!

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Viimeksi kun kesällä kokeilin onnistuin vetämään kaksi leukaa.

En ole jaksanut treenata käsivoimia solisluumurtuman jälkeen takaisin.

Ennen tuota onnettomuutta pystyin vetämään n. 8 - 10 leukaa ja punnertamaan yhdellä kädellä.

Eli passaan kisan.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

viestit on vastaajan ansiosta muutaman kymmenen minuuttia muokattavana.

kyllä minulta jää osallistuminen valitettavasti väliin sillä aikani ei riitä enää yhteenkään adiktoivaan toimintaan.

toisen polven pilkkuvirhe

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat