Psykologin testit

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Jos paperissa kysytään että haluaisitko että maapallo tuhoutuu mitä tämä tarkoittaa?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

varmaan sitä, että jos vastaat kyllä, niin olet misantrooppi
Tää ihmisviha kun tuntuu nyt olevan niin tapetilla erinäisten sattumusten johdosta

kaiketikenties
Seuraa 
Viestejä629
Liittynyt4.10.2008

Entá kun yláasteelainen tyttáreni etikantunneilta toi minulle kysymyksen - jos olet haaksirikkoutuvassa veneessá jossa on 10 ihmistá ja sinun pitáá heittáá 2 yli laidan jotta muut pelastautuisivat, kenet heittáisit yli áyrien- veneessá on 8 v poika, raskaana oleva nainen, katolinen pappi, maailman rakastetuin poptáhti, pieniá afrikkalaiskyliá auttava láhetyssaarnaaja, upporikas perijá joka siirtáá 20 prossaa tuloistaan hátáá kársiville, nelilapsisen perheen isá ja orpokodin rakastettu johtaja. Miten káy veneen.....
ps. miná en asu suomessa, joten en tiedá jos tállaisia kysymyksiá esitetáán suomen koulun etiikan luokalla.....

Puedes imaginar un mundo sin música............

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
kaiketikenties
Entá kun yláasteelainen tyttáreni etikantunneilta toi minulle kysymyksen - jos olet haaksirikkoutuvassa veneessá jossa on 10 ihmistá ja sinun pitáá heittáá 2 yli laidan jotta muut pelastautuisivat, kenet heittáisit yli áyrien- veneessá on 8 v poika, raskaana oleva nainen, katolinen pappi, maailman rakastetuin poptáhti, pieniá afrikkalaiskyliá auttava láhetyssaarnaaja, upporikas perijá joka siirtáá 20 prossaa tuloistaan hátáá kársiville, nelilapsisen perheen isá ja orpokodin rakastettu johtaja. Miten káy veneen.....
ps. miná en asu suomessa, joten en tiedá jos tállaisia kysymyksiá esitetáán suomen koulun etiikan luokalla.....

Hyppäisin itse veteen ja jättäisin heidät tappelemaan keskenään toisesta laidan yli heitettävästä..

くそっ!

kaiketikenties
Seuraa 
Viestejä629
Liittynyt4.10.2008
Ronron
kaiketikenties

Hyppäisin itse veteen ja jättäisin heidät tappelemaan keskenään toisesta laidan yli heitettävästä..

Niinpá. Mutta kun se támán maan-historian-uskonnonopin kanssa ei káy páitseen. Náin táállá espanjassa, missá yritetáán todellakin edistya.........

Puedes imaginar un mundo sin música............

Vierailija
kaiketikenties

Tältä istumalta se kyllä olis uskovaiset ylilaidan, eli kai ne mulle olis se suurin paha noista.

Jos paperissa kysytään että haluaisitko että maapallo tuhoutuu mitä tämä tarkoittaa?

Niin riippuu kai yhteydestä, voihan se ihmisvihan lisäksi vaikkapa tarkoittaa jotain ympäristö-kysymystä, elämän halua, vihaa tai jotain ikuisuus-asiaa.
Mutta jos yhteys ei ole näkyvillä, niin sitten kysymys liene tarkoittaa kaikkea tätä mitä siihen voi liittää, ja nimen omaan sitä mihin tai mihin kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin ja miten vastaat.
Eli kysymys voisi olla vaikka filosofian ylppäreissä ja sitten siihen tulis "kaikkia" vaihtoehtoja pohtiva neljän sivun sepustus tai jotain...sitten siitä nähtäis sun ajattelun ja muistin laajuutta.

Vierailija
kaiketikenties

Maailman rakastetuin poptähti lähtis heti, mä en semmosia ala katteleen. Pop haisee, ja poptähdet vielä enemmän!

Seuraava taitaisi valitettavasti olla se katolinen pappi, mä kun en hirveesti niistä paavinpalvojista perusta...

Edit: nyt oikein

Vierailija
kaiketikenties

Pappi yli laidan, sittenhän pääsee taivaaseen ja tulee kenties julistetuksi vielä pyhimykseksikin kun uhrautui muiden puolesta. Poptähti myös, sillä nuorena kuolleena hänestä tulee entistäkin suositumpi ja perikunta saa hyvät tulot.

Haluaisitko että maapallo tuhoutuu. No onpa nykyään kysymyksiä pikku tiitiäisille. Kaikki psykopaatinalut saadaankin sitten varmaan selville het'siltään, mutta sosiopaatteja ei saada selville koska ne pirulaiset osaavat valehdella herttaisesti.

Jatkaisivat sitä vielä että haluaisitko että maapallo tuhoutuu vai soisitko ennemmin että ei tuhoudu ja ihmiskunta ehtii kehittää sellaisen aseen jolla paukutellaan koko Linnunrata paskaksi?

Vierailija

Kaikenlaiset kysymykset, millä ei ole kiintopistettä sen henkilön todellisuuteen jolta kysytään, viittaa siihen, että kysymyksen esittäjällä ei ole todellisuudentajua.

Vierailija

Psykologin testi:

A. Oletko koskaan kysynyt potilaalta kysymystä jolla ei ole kiintopistettä potilaan todellisuuteen? (vastaa: "olen" tai "en ole")

B. Jos vastasit kysymykseen A "olen", onko kysymyksellä kiintopiste sinun todellisuuteen? (vastaa: "on" tai "ei ole")

C. Oletko sinä vastannut samaan kysymykseen? (vastaa: "olen" tai "en ole")

Älkää lukeko kysymyksiä, vaan lukekaa vastaukset.

Vierailija
kaiketikenties

- 8 v poika,
- raskaana oleva nainen,
- katolinen pappi,
- maailman rakastetuin poptáhti,
- pieniá afrikkalaiskyliá auttava láhetyssaarnaaja,
- upporikas perijá joka siirtáá 20 prossaa tuloistaan hátáá kársiville,
- nelilapsisen perheen isá
- orpokodin rakastettu johtaja.

Jos heittää raskaana olevan naisen niin siinä tulis heitettyä kerralla kaksi ihmistä.

Vierailija

Eteesi tuodaan nappi joka väittämän mukaan
tuhoaa koko maailman
Painaisitko?

minä voisin painaakkin mutta entä muut immeiset?

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
MITÄ?
tuhoaa koko maailman
Painaisitko?

Pitäisi tietää uskoisiko tuota väittämää.

Vierailija
MITÄ?
tuhoaa koko maailman
Painaisitko?

Noup, vaikka minulla olisikin välillä paska fiilis, niin miksi se pitäisi koko maailmalle kostaa? Yksittäisten ihmisten kohdalla voisikin olla sitten kinkkisempi juttu (painaisiko nappia jos joku tietty ääshouli sen myötä räjähtäisi).

Vierailija

IMOv§ Arvioinnilla voi profiloida ihmisen "sekunnin tarkkuudella". Ja heti jos joku esittää jotain mikä on esimerkiksi ajallisesti väärin tai esittää väärän tiedon, se näkyy esittäjän (esim potilas tai psykologi) nX ja IMO -arvoissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat