miakkailu=prutaali haratus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

jokaineha tietää et terä ase tappaa monta ihmistä kuukaudessa eli pitäskö terä aseet ja miakat kieltää ku niillä tapetaa ja halvaannutetaan eniten ihmisiä vuodessa. kenellä ihmiselnä pitäs olla oikeutuus omistaa miekka taikka terä ase jolla on aikojen saathnossa puhkottu toisten kalloja ja lihaa

miakat pitäs kieltää mun mielestä

Kommentit (1)

Vierailija
läski bodari
jokaineha tietää et terä ase tappaa monta ihmistä kuukaudessa eli pitäskö terä aseet ja miakat kieltää ku niillä tapetaa ja halvaannutetaan eniten ihmisiä vuodessa. kenellä ihmiselnä pitäs olla oikeutuus omistaa miekka taikka terä ase jolla on aikojen saathnossa puhkottu toisten kalloja ja lihaa

miakat pitäs kieltää mun mielestä

Sitten myös filerausveitset, leipäveitset jne. Lihakirveet ovat erityisen vaarallisia. Saksetkin.
Onhan Suomessa teräaselaki http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1977/19770108

Kieltämättä olen rikkonut lakia, kun mökiltä kaupassa käydessä onkin joskus unohtunut metsästyspuukko vyötäisille. Onko se kuitenkaan rikos sinällään?

Ei rajoituksilla ja määräyksillä, joita ei voi valvoa, ole mitään merkitystä. Hyväähän tietenkin tarkoitat, mutta ei voi olla joka taajaman rajoilla pakollista metallinpaljastamisen läpikulkua. Vai?

Uusimmat

Suosituimmat