Ilotulitusta Tanpereella..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Omituista.. ei oo mikään juhla ja kellokin on vartin yli kuus iltapäivällä ja yhtäkkiä hirvee moikina pihalla ja taivas täynnä ilotulitteita.. Mitä tapahtuu?

Onko jollakin subjektilla synttärit ja suuruudenhulluus valloillaan vai mikä on homman nimi?
Oonks mä sivuuttanut jonkun yleisen häppenkin?

Kommentit (9)

Vierailija

Ta"n"pere on Pirkanmaalla.. ettäkö tonttutulitusta.. ziisus!

Jouluhan on vaan sitä oikeesti että ihmisiä *tuttaa ihan täböillä ainakain pari kk:tta kunnes viimeisillä voimillaan raahautuvat jonnekin missä...

On äiti laittanut kystä kyllä .. vaikka vaan Saarioisilla..

Hii haa.. joko saa ruveta jouluilemaan.. Mä niin tykkään joulusta ja totaalisesti ilman kristittyjen sohlaamista. Joulu on ihan jees pakanallisetikin. Tonttuja sun muuta..

Vierailija
Olli V
Nyt saa ja tuleekin jouluilla. Pukki tilaukseen jos toinenkin.

En mä mikään pajzzo ole sanoi entinen vanhapiika kun kauppias kysyi että pannaanko siivuina. Että jos nyt joulu kerrallaan sovinistit hoi!

Feministijouluja!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Pönni
Olli V
Nyt saa ja tuleekin jouluilla. Pukki tilaukseen jos toinenkin.

En mä mikään pajzzo ole sanoi entinen vanhapiika kun kauppias kysyi että pannaanko siivuina. Että jos nyt joulu kerrallaan sovinistit hoi!

Feministijouluja!

Ai onko joulupukki feministi?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Tää on taas jonkun ämerikkalaisen (konkurssi) formaatin jolusablooni tyyliin hymy pyllyyn.. pukkia pukkaa vaikka muoria olis tilattu?

Jolukin on maskuliniositu.. *tana!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Pönni
Tää on taas jonkun ämerikkalaisen (konkurssi) formaatin jolusablooni tyyliin hymy pyllyyn.. pukkia pukkaa vaikka muoria olis tilattu?

Jolukin on maskuliniositu.. *tana!

Ei oo. Joskus joulumuorikin käy meillä joulupukin sijaan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Saa sitä juhlistaa ilotulitteilla juhliaan. Poliisilta pitänee kysyä lupa.

Pyynikillä ja Tahmelassa rikkaat aina ammuskelee silloin tällöin ilotulitteita. Aika näyttäviä tulituksia on.

Kiva kattella niitä syksyisin. aina 2-3 ilotulitusta mahtuu syksyyn ja alkutalveen.

Sitten on Siinä hotellilla pyynikillä jotain kokouksia ja juhlia sieläkin joskus ilotulituksia. Todennäköisesti nämä pönnin havaitsemat oli sieltäpäin kotosin.

Uusimmat

Suosituimmat