Puhelinlasku, ja operaattorien törkeä kiskonta.

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mulla oli tässä kuussa 3 euroa puhelin lasku. Sillä hinnalla olisi saanut 4 tikkaria. Tuo tekisisi vuodessa jo 36 euroa!!!! Kymmenessä vuodessa 360 euroa.
Todennäköisesti elän 60 vuottta vielä joten hinnaksi tulisi jo massiiviset 1960 euroa!!!!! EI VI*TU! SILLÄ SAISI JO AUTON!

Törkeetä kiskontaa operaattoreilta, ei ihme ettei ihmisillä ole varaa asuntoihin kun puhelinmyyjät vie kaikki rahat meiltä.

Entäs paljonko teillä on puhelin lasku?

Kerran joskus pienenä mää jouduin ostamaan semmosen latauslipukkeen ärrältä kun oli niin iso lasku.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Mulla oli tässä kuussa 3 euroa puhelin lasku. Sillä hinnalla olisi saanut 4 tikkaria. Tuo tekisisi vuodessa jo 36 euroa!!!! Kymmenessä vuodessa 360 euroa.
Todennäköisesti elän 60 vuottta vielä joten hinnaksi tulisi jo massiiviset 1960 euroa!!!!! EI VI*TU! SILLÄ SAISI JO AUTON!

Törkeetä kiskontaa operaattoreilta, ei ihme ettei ihmisillä ole varaa asuntoihin kun puhelinmyyjät vie kaikki rahat meiltä.

Kerran joskus pienenä mää jouduin ostamaan semmosen latauslipukkeen ärrältä kun oli niin iso lasku.

Operaattorini pienin perimä lasku on 10 euroa joten niitä laskuja en saa edes kuukausittain. Kuukaudessa juttelen ja viestittelen keskimäärin vitosella. Kun on niin haluttua seuraa ei tartte itte soitella LOL.

Olen kyllä hieman pettynyt siihen, että et puhunut mitään ranskanperunoista. Laskusi loppusummallahan olisi elänyt päiviä!

Vierailija
Vahtera
TERÄS NALLEPUH

Operaattorini pienin perimä lasku on 10 euroa joten niitä laskuja en saa edes kuukausittain. Kuukaudessa juttelen ja viestittelen keskimäärin vitosella. Kun on niin haluttua seuraa ei tartte itte soitella LOL.

Olen kyllä hieman pettynyt siihen, että et puhunut mitään ranskanperunoista. Laskusi loppusummallahan olisi elänyt päiviä!

Jep kympin ne velottaa täältäkin jokatapauksessa. Keskimäärin kuukaudessa semmonen 16-17 euroa yhteensä.

Auton sijaan 1960 eurolla ostaisin joko 280 kebabbia tahi 9800 tikkaria. Niitähän saa nykyään vajaa neljäsosaeurolla.

Vierailija

Kymppi menee mokkulanettiin ja toinen puheluihin ja viesteihin.

Puhelinlasku on suomalaisella keskimäärin 30 euroa. Joillakin on siis mielettömiä laskuja. Eli käyttävät Soneraa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Vahtera
TERÄS NALLEPUH

Joo, mää meinasin aluksi pistää ranskanperunoista juttua mutta aattelin vaihtelun vuoksi pistää muuta. Kuiteskin varmasti monet alkaneet fanittamaan tikkareita kun on kattonu kojakia niin paljon, kun siinä se cooli musta mies syö tikkareita. Mää en pidä tikkareista kun menee hampaat.

Okei, mää sitten neuvon ja havainnollistan teille että miten kauvan pystyisi tuolla rahamäärällä elämään kun ostaa vaan ranskalaisia.(siis ei niitä ihmisiä vaan niitä pitkuloita ohuita perunoita.)

Nii, eli tuolla kolmella eurolla saisi jo 3 kiloa ranskalaisia. Sillä voisi jo elättää itsensä lähes viikon. 500 grammaa päivässä ranskiksia on ihan tarpeeksi ravintoa jos ei liiku paljoon. 100 grammassa taitaa olla vähä yli 700 kj enerkiaa, tai mikä lie yksikköä siinä käytetäänkään. Ihminen tarvitsee 2000-4000 kj, päivässä. Eli siinä olisi energiaa yllinkyllin moneksi päiväksi.

Eli itseasiassa 420 grammalla ranskalaisia saisi jo 3000 kj energiaa, joka on ihan tarpeeksi aikuiselle ihmiselle.
Naiset pärjää vähemmälläkin joten, naiset pärjää 300 grammalla ranskalaisilla. Joka jo tekee 2100 kj energiaa.
700*4= 2800

Eli mää saisin tuolla mun puhelinlaskulla 3 kiloa ranskiksia, jonka energia määrä olisi yli 21000 kj, Josta saisi ruuat tasan 7 päivälle eli viikon ruuat!!!!! Naiset taas saisivat jo 10 päivälle ruuat! Eli naiset saisi ostettua kolmasosan kuukauden ruuasta tuolla puhelinlaskullani!

Siis jos ostatte lidlistä ranskikset. Siellä on halpoja ranskiksia.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat