hampaankolossa jotain?

Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

itse löysin juuri hivenen meetuvurstia jossa oli myös hevosen lihaa käytetty valmistuksessa.

onko sinulla hampaankolossa jotain?

toisen polven pilkkuvirhe

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Luultavasti mantelia...

Täytyy hakea lisää kahvia. Niin ja äsken melkein iski paniikki, kun nettiyhteys katkesi.

Henkisen puolen hampaankolossa taitaa myös olla jotain, luultavasti jotain kiukkuisia kirjoittelijoita, tai jotain . Pitäisi kai osallistua äänestykseen toisellakin vastauksella.

Vierailija

Monelle tavallisille hampaiden harjaajille on varmaan jäänyt tuntemattomaksi käsitteeksi hammaslanka. Kokeilkaapa joskus syönnin päälle kun olette harjanneet hampaanne, niin vielä harjauksen päälle puhdistatte hammasvälinne hammaslangalla. Löytyy töhnää hampaiden välistä niin että ei uskoisi jollei näkisi.

Ja jos hammaslankatyöskentelyn jättää vaikkapa 12 tuntia myöhemmäksi ja haistaa mitä hammaslanka toi mukaan, niin alkaakin uskomaan hammaslangan voimaan.

Hammaslangan käyttötekniikka aluksi on hankalaa, mutta kun aikansa ährää langan kanssa, niin oppii sen kuinka lankaa on pidettävä molempien käsien sormilla. Langan pitää olla "kireällä" kun lankaa sovittaa kahden hampaan väliin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Varmasti siellä on näkinleivän murusia. Leipien muruset ei helposti lähde hampaista, vaan siihen tarvitaan ylseensä hampaiden harjausta ja suuvettä että ne kaikki roskat lähtee huits nevadaan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Tuntuisi vähän siltä lihasäikeet ovat erityisen hanakoita tarttumaan hampaiden välisiin rakoihin. Niitä saa oikein urakalla kaivaa pois, jos ei halua oikein verenhimoisen näköistä hymyä väläyttää. Vaikkakaan en kyllä kovin paljon hampaitani esittele hymyillessä, ei kuulu tyyliini hymyillä niin että ikenet loistavat.

Silloin kun oli vielä kaikki viisaudenhampaat tallella, niin jestas miten vaikeasti ja pahasti junnautui ruokaa sinne jonnekin. Olivat kasvaneet niin merkillisiin asentoihin, yksikin 90 asteen kulmassa muihin hampaisiin nähden.

Vierailija

Liha hampaiden väliin jää suurimmaksi kiusaksi. Leipä ei niinkään. Liha vaan hajoaa hitaammin kuin vilja. Tosin toisilla ei jää hampaiden väliin mitään kun omaavat synnyinlahjanaan leveähköt hampaan välit. Jos vielä mennään sen verran pitkälle, että keillä on terveempi suu, ikenet ja hampaat, niin on kysymys ns. suuhapoista. Toisilla suuhapot syövät hampaat nopeammin kuin toisilla. Että, voi kannattaa yrittää suojella hampaitaan harjaamalla ja hammaslangalla puhdistamalla. Mutta on niitäkin, joidenka ei tarvitse huolehtia hampaidensa kunnosta edes harjaamalla niitä.

Vierailija

On. Olen tullut siihen tulokseen, että tätä foorumia on tullut seurattua riittävästi ja myös kirjoiteltua tarpeeksi.

Ei ole enää mitään mielekästä sanottavaa. Pitää keksiä jotain muuta.

Kirjoitelkaa te vaan.

Kiitos ja näkemiin.

Vierailija
On. Olen tullut siihen tulokseen, että tätä foorumia on tullut seurattua riittävästi ja myös kirjoiteltua tarpeeksi.

Monesti on niin, että kannattaa elää ensimmäinen 30 vuotta muita kuunnellen ja vasta tämän periodin jälkeen alkaa olemaan muiden kanssa samalla viivalla. Sitä elämän viisautta tarvitaan sitten kun koittaa olla aika viisaana.

Vierailija
anomalia

Kirjoitelkaa te vaan.

Kiitos ja näkemiin.

Et sinä minnekään lähde, korkeintaan käyt jääkaapilta hakemassa oluen. Moni on yrittänyt lähteä Tiede-foorumilta, mutta ainoastaan Arkos on onnistunut tässä.

Aiheeseen liittyen: Minulla ei ole mitään hampaankolossa, mutta toivoisin kylläkin että olisi. Rahat eivät nimittäin riitä ruokaan ja vielä pitäisi odottaa viikko ennen täydennystä. No, kyllä tässä jotenkin selvitään

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Joskus mun hampadien välissä on myöskin kakkaa. Ne lähtee vain pois vessanharjalla. Joskus pitää käyttää Wc-ankkaa että lähtee ne urat pois sieltä. Kannattaa muidenkin pestä kakka-nokareet pois suusta ainakin välillä jos aikoo suudella tyttöjä, kun ne ei pidä kakan hajusta.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
Echi
anomalia

Kirjoitelkaa te vaan.

Kiitos ja näkemiin.

Et sinä minnekään lähde, korkeintaan käyt jääkaapilta hakemassa oluen. Moni on yrittänyt lähteä Tiede-foorumilta, mutta ainoastaan Arkos on onnistunut tässä.

Tähänkin olisi hyvä löytää jokin tieteellinen selitys. Normaaliin ihmissuhteisiin verrattuna netillä on ilmeisesti suurempi koukuttava ominaisuus, katsoin viikolla tv ohjelman jossa tästä aiheesta keskusteltiin.. Nuoret ja miksi ei vanhemmatkin ovat netissä usein sosiaalisista syistä. Onko netti sitten IRL kontakteja helpompi tapa kommunikoida?

Vierailija

Netti on mainio paikka jos haluaa epänormaaleja ihmissuhteita tai ei ihmissuhteita lainkaan.

Aika moni tulee tänne ikäänkuin mainostamaan omaa itseään ja omia loistokkaita ajatuksiaan, ja murhe onkin suuri kun tuleekin kritiikkiä, eikä päännyökytystä että joo olet upea. Sitten kertyy niitä henkisiä hampaankolotäytteitä. Mutta jos alkaa hahmottaa muut keskustelijat samalle viivalle itsensä kanssa eikä sorru yli- eikä ali-ihmisyyteen muiden suhteen, niin kyllä se siitä.

Vierailija

Ehkä tiede-palstan koukuttava ominaisuus piilee siinä, että täällä keskustellaan ehkä IRL kontakteja syvällisemmin asioista. Eikä täällä olla ns. hakemassa ihmissuhteita, vaan keskustelemassa.

Minusta täällä on niin paljon suoranaista "törkyä" että vaikea asettua samalle viivalle useiden keskustelijoiden kanssa. Pidempää jos tätä palstaa seuraa ja täällä kirjoittelee alkaa voimaan suorastaan huonosti.. Minä olen päätynyt että en luen välillä kuin joidenkin asiakirjoittajien tekstit, mutta sitten kuitenkin usein jään kommentoimaan ja lukemaan tänne.

anomalia on ollut yksin terve-tekstisimpiä kirjoittajia, joten tsemppiä, jos onnistut täältä poistumaan.

Ainakin itsellä on unelma vähentää roimasti tai poistua lopullisesti tältä palstalta.

Vierailija

Loma tekee aina hyvää, oli minkä tahansa keskustelufoorumin vakiolärvi. Ja tietenkin mielenkiintoisempien harrasteiden löytäminen.

Vierailija

Eilen oli hampaankolossa, mutta ei enää. Negatiivisen ajattelun hihnapyörä lähti päältä pois ja nyt minua ei haittaa mikään. Ei edes se, että tänään oli työpäivä.

Oikeastaan tätä foorumia on ihan mukava lueskella ja joskus jotain lausua. Ei tämä liikaa elämää hallitse, pientä sektoria vain vapaa-ajasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat