Mallas on Mummon kaksoisnimimerkki

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Olen pahoillani. Kirjoitin tämän ketjun Tähtitiede ja avaruus -osioon, mutta modet siirsivät sen omiin henkilöihinsä kohdistuvista syistä tänne Salaliittoteorioihin. Kohtuullisuuttani asian varmuuteen tukee moni seikka. Mummo on kirjoittanut palstalle 3407 viestiä ja mallas 928, tasan 2000 nopeammin. Se tekee yhden viestin jokaista vuotta kohti, eikä voi olla pelkkää sattumaa. Mummo on liittynyt palstalle ennen mallasta, silti mallas tuntee syvää halveksuntaa sukupuolten välisiä eroja kohtaan. Nimimerkit asdf ja Vishnu ovat juonessa mukana, sillä osia minun viesteistäni on poistettu vaikka niissä ei ole ollut mitään mainintaa polyneuropatiasta. Viestien loppujen puuttuminen antaa nyt vaikutelman niin kuin minulta olisi jutut vähissä. Silkkaa pahansuopaisuutta ja pakottaa miettimään mikä on tämän palstan satunnaisten lukijoiden linja. Minä yritän toiminnallani vain määritellä Tiede-lehden omaan tarkoitusperääni sopivaksi, sen sijaan että se on siellä nyt poikittain. Saakelin rutussa koko lehti. Ja syistä joita en voi tässä paljastaa, on mummo lisäksi martta. Johan pomppas. Modet vainoo mua. Polyneuropatia on aivan luonnollinen osa pienten metsälampareiden hiilitasapainoa. Mutta sitä ei saa sanoa täällä suoraan. Koita nyt vain lukea kaikki viestini vielä kerran läpi äläkä läpätä siinä sillä mä olen varma, että mä meen kohta. Niinku yhtään ei sais valittaa, ja heti käydään tiheesti luulemaan et kuinka vanha mä oon. Se ei muuksi muutu. Rouvat poimii kukkia niitulla aina henkilökohtaisista syistä.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (11)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Olen pahoillani. Kirjoitin tämän ketjun Tähtitiede ja avaruus -osioon, mutta modet siirsivät sen omiin henkilöihinsä kohdistuvista syistä tänne Salaliittoteorioihin. Kohtuullisuuttani asian varmuuteen tukee moni seikka. Mummo on kirjoittanut palstalle 3407 viestiä ja mallas 928, tasan 2000 nopeammin. Se tekee yhden viestin jokaista vuotta kohti, eikä voi olla pelkkää sattumaa. Mummo on liittynyt palstalle ennen mallasta, silti mallas tuntee syvää halveksuntaa sukupuolten välisiä eroja kohtaan. Nimimerkit asdf ja Vishnu ovat juonessa mukana, sillä osia minun viesteistäni on poistettu vaikka niissä ei ole ollut mitään mainintaa polyneuropatiasta. Viestien loppujen puuttuminen antaa nyt vaikutelman niin kuin minulta olisi jutut vähissä. Silkkaa pahansuopaisuutta ja pakottaa miettimään mikä on tämän palstan satunnaisten lukijoiden linja. Minä yritän toiminnallani vain määritellä Tiede-lehden omaan tarkoitusperääni sopivaksi, sen sijaan että se on siellä nyt poikittain. Saakelin rutussa koko lehti. Ja syistä joita en voi tässä paljastaa, on mummo lisäksi martta. Johan pomppas. Modet vainoo mua. Polyneuropatia on aivan luonnollinen osa pienten metsälampareiden hiilitasapainoa. Mutta sitä ei saa sanoa täällä suoraan. Koita nyt vain lukea kaikki viestini vielä kerran läpi äläkä läpätä siinä sillä mä olen varma, että mä meen kohta. Niinku yhtään ei sais valittaa, ja heti käydään tiheesti luulemaan et kuinka vanha mä oon. Se ei muuksi muutu. Rouvat poimii kukkia niitulla aina henkilökohtaisista syistä.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Onpas aikuismaista

No minä olen kirjoitellut täällä kyllä ennenkin eri nimimerkillä. Minulla on ollut vain yksi nimimerkki kerrallaan aina.

Ihan jännittää poistetaanko tämä ketju Tämä kun on noinkin asiallinen ja henkilökohtainen.

Aika huvittavaa muuten seurata miten tämä marttakerho näin yhtenä rintamana jaksaa yrittää loukata Lopultahan nämä rouvat ovat loukkaantuneet tällä kertaa siitä, että kehtasin ilmoittaa tyytymättömyyteni 10 viestin poistoon. Perusteita poistoille sen sijaan ei ole tullut. En myöskään ole huomannut kenenkään valittaneen itse viestien sisällöstä. Sen sijaan esim. tämä vaari ei ole edes lukenut yhtäkään viestiä. Onhan se tietysti jaloa puolustaa kamujaan noinkin monen viestin voimalla.

En minä edes aikonut jatkaa tätä ilmoitusta pidemmälle, mutta minuahan näköjään oikein kerjätään vastaamaan

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Vaari
Etenen sillä muistini on lyhyempi kuin kehä jota kierrän. M.Envall
-satiaisesta pääsee eroon laittamalla AdBlockiin:
[code:2c977k2z]http://www.tiede.fi/keskustelut/download/file.php?avatar=17947_122175250...

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
salai
-satiaisesta pääsee eroon laittamalla AdBlockiin

Kiitos vihjeestä. Katsoinkin jo lätkää. Paska matsi.

V.

Vierailija
salai
Vaari
Etenen sillä muistini on lyhyempi kuin kehä jota kierrän. M.Envall
[img][/code]

HEH,
Mainio yhteensattuma.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Vaari

V.

Satirismia parhaimmillaan...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Vaari on ilmeisesti ottanut Mummon silmätikukseen ja yrittää dissata tätä. Sellaista se kateus teettää. Toisaalta se on inhimillinen ja ymmärrettävä piirre. Pitäisi kuitenkin oppia ajattelemaan, että toisten menestyminen ja paremmuus jossain asiassa ei ole mitään itseltä pois.

Mummo on kuitenkin, asdf:n ja Phonyn ohella, suosikkimodeni, joten siksikään en voi yhtyä Vaarin aloittamaan kritiikkiin.

Vierailija
Nazgúl
kyllä toi kuuluu tähti ja varuu s ketujuun musta, mitä se täällä tkee?

Mummon on paras

tommonen..?heh

Uusimmat

Suosituimmat