Mitä tekisit seksiä saadaksesi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yritän nyt taas vaihteeksi olla mahdollisimman mauton ja teen kyselyn siitä mihin te olisitte valmiita jos olisitte olleet jostain syystä olleet pakotettuja selibaattiin jo sietämättömän pitkän ajan.

Mitä kaikkea olisitte kykeneviä tekemään seksiä saadaksenne? Vaihtoehtoja saa valita max 10 ja mieltään saa muuttaa myöhemmin. Ne keissit jotka eivät mahtuneet 10 valittavissa olevaan saatte esitellä itse (esim. päällään seisominen, naimisiin meno...)

Sivut

Kommentit (98)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26853
Liittynyt16.3.2005

Varmaan voisin huijata (esim. antaa itsestäni seksikkäämmän ja menestyneemmän kuvan valehtelemalla, jos haluaisin vain seksiä). Toki myös polvillani anelisin, jos tietäisin jonkun siitä heltyvän, mutta tosielämässä valehtelu tehonnee paremmin. Sitä en tiedä, miten seksiä varastetaan. Jos sillä tarkoitetaan humalaisen hyväksikäyttöä, ei kiitos.

Huorissa käynti on siinä ja siinä. Moraalisia esteitä vapaaehtoisesti työtään tekevän suomalaisen kanssa ei minulla ole, mutta vaikea kuvitella sellaista puutetta, että katsoisin hetken helpotuksen sijoitetun rahamäärän arvoiseksi. Ulkomaalaisiin, joista ei voi tietää kuinka vapaaehtoisia he oikeasti ovat, en halua sekaantua.

Jos olisin persaukinen, huoraan ei olisi varaa, ja jos minulla olisi keskituloisen verran tai enemmän rahaa, eli sosioekonominen status edes jokseenkin kunnossa, minun on vaikea kuvitella niin äärimmäistä tilannetta, ettei kukaan suostuisi kanssani seksiin. Tällä iällä sitä kuitenkin näkee jo hyvin monet nelikymppiset hieman pulsikistuneet ja rupsahtaneet yksinhuoltajat (tai miksei rouvatkin, jos joku haluaa pettää puolisoaan) ihan potentiaalisina seksikavereina, eikä sellaisen iskeminen perussiistille, tavallisen näköiselle ja täyspäisen oloiselle miehelle mikään ihmetemppu ole, vaikkei ruuneperin supliikin lahjoilla olekaan siunattu. Laitetaan nyt kuitenkin tuo huorissa käynti, koska en periaatteesta vastusta sitä ja ehkä joissakin tarpeeksi erikoisessa tilanteessa se tulisi kyseeseen.

Vierailija
Qadesha
Yritän nyt taas vaihteeksi olla mahdollisimman mauton ja teen kyselyn siitä mihin te olisitte valmiita jos olisitte olleet jostain syystä olleet pakotettuja selibaattiin jo sietämättömän pitkän ajan.

En mihinkään noista kohdista. Pyrin siihen, jotta sekaannun mahdollisimman vähän eläimiin - sellaisiahan ihmiset ovat, ne haisevat, määkivät ja käyttäytyvät irrationaalisesti toimien tunteidensa ja viettiensä varassa.

Vierailija
Echi
En mihinkään noista kohdista. Pyrin siihen, jotta sekaannun mahdollisimman vähän eläimiin - sellaisiahan ihmiset ovat, ne haisevat, määkivät ja käyttäytyvät irrationaalisesti toimien tunteidensa ja viettiensä varassa.

Nyt ymmärrän kummallisen viehtymyksesi tyttörobotteihin. Kommenttisi selittää oikeastaan todella paljon.

Vierailija

Jos ihan noin huonosti olis asiat niin:

Asialle tarttis tehrä jotain, ehkä tässä järjestyksessä:

- Runkkaisin ja kuvittelisin pervoja.
- Tietty maksaisin ja on maksettukin.
- Lähtisin baanalle katteleen jos joku tuttu joka on aikasemmin tarjonnu olis halukas vieläki.
- Voisin laittaa nettiinki ilmotuksen.
Sitä en oo kyllä vielä koskaan tehny.
- Tekisin uhkarohkeen iskuyrityksen naaraaseen jota oon joskus kuvitellut.
- Menisin hierontaan.
- Menisin uima-altaalle jutteleen harpujen kanssa.
- Joisin kännit, näyttäsin kännipäissä melaa toivoen että joku huomenissa ilmestyisi.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

En tekisi mitään noista vaihtoehdoista, koska ainahan sitä voi harrastaa seksiä itsensä kanssa...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

En tekisi yhtään mitään seksin vuoksi. Yritän aina pitää mielessä, että ruikuttaminen on lasten etuoikeus.

Vierailija
Desi

Nyt ymmärrän kummallisen viehtymyksesi tyttörobotteihin. Kommenttisi selittää oikeastaan todella paljon.

Mainittakoon kuitenkin, että olen enemmänkin kiinnostunut keinoälyistä itsessään. En haikaile androidien perään pelkästään sen takia, jotta voisin tyydyttää seksuaalisia tarpeitani. Tein tarkoituksella aloittamastani ketjusta seksuaalisesti värittyneen uuden näkökulman vuoksi.

Vierailija
Echi
.... Pyrin siihen, jotta sekaannun mahdollisimman vähän eläimiin - sellaisiahan ihmiset ovat, ne haisevat, määkivät ja käyttäytyvät irrationaalisesti toimien tunteidensa ja viettiensä varassa.

Onneksi olkoon Echi olet sitten rantautunut Mansesteriin..

Edit. Kerrottakoon että määkimisestä on yllävän vaikea päästä eroon.. Määkin aina vahinkogossa määkin, vaikka olen stadisti nykyisin..

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

"Huoraaminen" tarkoittaa ainakin minulle sitä, että ihminen ottaa rahaa seksistä, siis prostituoi itseään. Sivumerkitys sillä on se että nainen jakelee itseään liian monelle miehelle.

Tarkoitetaanko kyselyssä pikemminkin huorissa käyntiä, eli prostituoidun palvelujen ostamista?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Ding Ding
"Huoraaminen" tarkoittaa ainakin minulle sitä, että ihminen ottaa rahaa seksistä, siis prostituoi itseään.

Niin. Sitä se tarkoittaa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Desi
Kommenttisi selittää oikeastaan todella paljon.

Olisi tietenkin mielenkiintoista tietää millaisia muunlaisia implikaatioita johdit kommentistani. Itsessäänhän sanat eivät kerro mitään, kaikki on kiinni kontekstista ja toisinaan meidän on leikittävä psykologia, jotta ymmärtäisimme niiden todellisen merkityksen. Niin paljon sokkeloita, mielen defenssejä ja umpikujia, kaiken tämän myllerryksen läpi suodattuu ajatuksia ja lopulta sanatkin putkahtavat esille. Mitä kaikkea niiden taakse kätkeytyykään?

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Aweb
Ding Ding
"Huoraaminen" tarkoittaa ainakin minulle sitä, että ihminen ottaa rahaa seksistä, siis prostituoi itseään.

Onko sen tarkoitus sitä tarkoittaa tässäkin kyselyssä? Ainakin Neutroni ja Rasputin ymmärsivät sen huorissa käymiseksi.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Ding Ding
Aweb
Ding Ding

Onko sen tarkoitus sitä tarkoittaa tässäkin kyselyssä? Ainakin Neutroni ja Rasputin ymmärsivät sen huorissa käymiseksi.

Varmaan on.

Sen verran epämääräistä kuitenkin, etten vastaa mitään. Tästä pitää siis ymmärtää, että mieluummin kävisin huorissa kuin raiskaisin tai tappaisin seksiä saadakseni.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Voisi käydä näinkin:

Pitkäkestoiseen selibaattiin kyllästynyt päättää mennä prostituoidun luo. Suuressa hädässään hän ei kuitenkaan löydä kuin oman sukupuolensa edustajan, joten hän päättää ryhtyä homoksi/lesboksi seksiä ostaakseen. Häneltä puuttuu rahaa, joten hän päättää huijata ja varastaa. Huijaamalla hän saa yhden kolmasosan puuttuvasta summasta ja varastamalla toisen, mutta vielä puuttuu kolmannes. Hänen paras ystävänsä lupaa maksaa loput, jos hän kuksii koiraa. Koira ei ole suostuvainen, joten hän raiskaa sen. Koira kuolee raiskaukseen. Lopulta hän tyrkyttää prostituoidulle rahoja, mutta prostituoitu on juuri päättänyt lopettaa ammattinsa. Hän anelee prostituoitua polvillaan ja vääntää itkua. Prostituoitu mulkaisee häntä halveksuvasti ja sanoo suostuvansa vain, jos hän syö hatullisen paskaa. Hän syö. Prostioitu oksentaa ja sanoo, että se oli pelkkä vitsi, ja häipyy. Masentuneena hän tappaa itsensä. Taivaassa ensimmäinen vastakkaisen sukupuolen edustaja tulee vonkaamaan, mutta perin juurin kyllästyneenä kokemaansa hän toteaa, että ei suostu yhtään mihinkään seksin vuoksi!

edit. unohtu tuo tappaminen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat