Kosminen vaikutus mielentilaan

Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Luuletteko että maailmankaikkeus voi omata massoihin vaikuttavia vaikuttajia jotka tuottaa kaikille negatiivisia/positiivisia viboja mielentiloja samaan aikaan. Jotenkin tuntuu noi masennus ja voivottelu threadit kadonneet ja munkin olo on hyvä.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Toki. Maailmankaikkeuden ykkösprioriteetti on kaikessa valtavuudessa ihmiskunnalle ja erityisesti Rauni Leenalle erillaisten vibojen luonti.

Muutahan siellä sitte ei olekkaan...

Vierailija

Onkohan totta, mutta olen kuullut että rikostilastoissa on selvä piikki aina täydenkuun aikaan... Osaisiko joku kertoa tästä enemmän vai onkohan vain pelkkä myytti?

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

mistäs tietää vaikka mustat aukot vaikuttaa mun nuppiin aina välillä - vaikuttaahan ne planeetatkin.

Vierailija
LonelyOne
Onkohan totta, mutta olen kuullut että rikostilastoissa on selvä piikki aina täydenkuun aikaan... Osaisiko joku kertoa tästä enemmän vai onkohan vain pelkkä myytti?

Saattasko johtua siitä, että kuunvalossa näkee tehdä enemmän rikoksia?

Vierailija
deep'n'dark
mistäs tietää vaikka mustat aukot vaikuttaa mun nuppiin aina välillä - vaikuttaahan ne planeetatkin.

Tietenkin ne vaikuttaa. Mitä muutakaan tekemistä niillä olis? Siellä ne kyhjöttäs turhan panttina ilman sua...

Hyvä että oot olemassa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Lettu Haimakainen
LonelyOne

Sehän on vain haitta, kun tunnistaa rosvon helpommin. Rosvoilla on lämpökamerat, niin ei ne tarvitse valoa varasteluun. Tai ainakin mulla olisi jos olisin rosvo.

Mutta tietysti kuu vaikuttaa ihmiseen. Vaikuttaahan se meriinkin ja ihminen on kuiteskin 70% vettä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Lettu Haimakainen
LonelyOne

Sehän on vain haitta, kun tunnistaa rosvon helpommin. Rosvoilla on lämpökamerat, niin ei ne tarvitse valoa varasteluun. Tai ainakin mulla olisi jos olisin rosvo.

Mutta tietysti kuu vaikuttaa ihmiseen. Vaikuttaahan se meriinkin ja ihminen on kuiteskin 70% vettä.

Ai meinaatko että sie tuijottelet aina täysikuun aikana keskivertoo enemmän pusikoihin, etsien mahdollisia väärintekiöitä.

Tuskin.

Perus rosvo on ihminen ja mukaavuudenhalunen sellainen. Ei se halua olla täysin pimeessä, kun se pelkää esim MÖRKÖJÄ!

Ei se ole mikään yliluonnolliset vaistot omaava ultimaattinen pahuus.

Se on Pera naapurista joka himoitsee lähimmäisen plasmatelevisiota.

Vierailija

Eräs tuttu poliisi kerto että suomessa on äärimmäisen helppoa lähteä esim ratkaisemaan murhaa.

Katotaan vaan kenenkä luona pera on ryypännyt edellisenä iltana se on siinä.

Ne ole mitään taktisia neroja.

Ne on melkein aina niiden tuttuja.

Kuulemma suomessa on ihan ultimaattinen murhien selvitysprosentti juuri ton takia.

Tiedä sitten onko se totta...

Meinaan, että se tais heittää jonkun 95 prossaa, mikä on aika kova saavutus.

Jos sie haluat varastaa pyörän "kuutamossa", niin se selvitysprosentti on joku 5...

Vierailija

Jos joku tietää jonkun jenkkilän selvitettyjen murhien prosentin, niin hyvä homma.

Mie olen joskus kuullu että se olis joku 30% luokkaa, ellei vähemmän...

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26868
Liittynyt16.3.2005
TERÄS NALLEPUH

Lämpökameran hinnalla saa kuule aika monta annosta mitä tahansa päihdettä. Päihderiippuvaisia aika suuri osa "perinteisistä" rosvoista on, ja heidän toimintansa on melkoisen alkeellista. Vähänkään fiksut rosvot tekevät talousrikoksia. Niiden tuotto on ihan toisilla kertaluvuilla, rangaistukset rikoksen hyötyyn nähden lähinnä muodollisia ja kiinnijäämistodennäköisyys on pieni.

Ei vesi ole erityisasemassa, vaan kappaleen koko. Massiivisinkaan amerikkalainen ihratankki ei sentään levittäydy tuhansien kilometrien alueelle, ja sitä pienempiin systeemeihin vuorovesivoimat eivät juuri vaikuta.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Olotila juuri nyt on harvinaisen kirkasta paitsi että olen juonu litran punaista viiniä. Pimeys saa aikaan myöskin jotain mitä kesäisin ei tunne - mutta mikä on meininki muilla palstalaisilla juuri nyt?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat