Naapurisopu...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Millaista kärhämöintiä on ollut naapureiden kanssa vai onko yhteiselo auvoista ja mutkatonta? Miten syntyneet ristiriidat ratkaistaan?

Täälläpäin lähinnä joitakin rassaavat koiranhaukunnat, mutta itselleni se luo tietynlaista turvallisuudentuntua, kun koiralauma räksyttää kahden pihan kulkijoita - pysyvätpä asiattomat kulkijat poissa (tai on ainakin suurempi kynnys tulla pihalle pahoissa aikeissa). Kerrostalossa kävi kerran poliisipartio tarkastamassa, kun yövuorosta tultuani aloin musiikkia soittaa tarpeeksi kovalla .

Tällaista se pahimmillaan voi olla:
http://www.youtube.com/watch?v=Quvgoi7sBjk&

Harvinaisen vittumaiset naapurit. Osittain tästä sain idean viestiketjuun. Kiinnittäkää erityisesti huomiota siihen, kuinka topakasti ruotsalainen virkavalta lopulta puuttuu asiaan .

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Minulla oli naapuri jonka terrori ilmeni niin että kun he olivat kotona, niin tullessani ulos puhailemaan jotain heistä joku ilmestyi alle kahden minuutin jälkeen näkösälle vaikkei heidän ikkunaansa ollut suoraa näkymää siihen.
Nainen vain tölläsi ja mies sekä että jutellen aina samat asiat, joissa ei ollut juuri tunnustettavia eroja edellisiin. Tusinan kerran jälkeen tuo alkaa nyppimään.

Vierailija

Aattelin juuri mennä murjomaan naapurin ovea yleisen melun takia. Mutta huomasin että mulla oli jääny keittiöön tietokone soittelemaan jotain nettiradioo.

Vierailija

Ei ole ollut naapureiden kanssa koskaan mitään ärhämää, valittelua naapurin naapurin haukkuvista piskeistä kylläkin.

Vierailija

Suht hyvä. Ainoat lähialueen asukit, joiden kanssa en tule toimeen, ovat uusnatsit.
Heidän kanssaan tuleekin sitten tapeltua muidenkin edestä.

Teekkari
Seuraa 
Viestejä2347
Liittynyt27.4.2008

Olipa hyvä, että tuli julki moinen video. Melko karua. Minä kun olen huolissani, että viime joulun tienoilla taloon tullut labradorinpentuni pitää naapureiden mielestä toisinaan liian kovaa ääntä. En ole vielä ehtinyt pahoitella tilannetta ilmoitustaululla, mutta tiedänpä nyt laittaa linkin kyseiseen videoon

Everything you know, is about to change.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

Auvoisaa naapurisopua. Joskus kuuluu meteliä, muttei paljon. Oma loistava sähkökitaransoittonikaan ei naapureita ärsytä.

En oikeasti edes tiedä, millaisia ihmisiä naapurissani asuu. Enpä toisaalta välitäkään.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Mulla oli kerran tosi ihana naapuri. Tytteli, ja mun suosikkiväriä. Tarjoiltiin toisillemme päivällisiä, syötiin juotiin ja puhuttiin paskaa. Mulla on sitä ikävä. Se muutti kauas. Tuskin palaa takaisin. Sellanen pitäis olla jokaisen naapuri.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Sakarias
http://www.youtube.com/watch?v=Quvgoi7sBjk&[/quote]
"Mersujen ja hevosten koristama pihamaa..." Voiko suorempaan enää sanoa.

Ei voi kyllä muuta kuin päätä puistella että on sitä jos jonkunlaista pöliää tässäkin maalimassa.

Yks paskamainen mummeli asu kerran naapurissa ja kävi mulle valittamassa. Se asu kerrosta alempana ja melusta valitti, vaikka en todellakaan edes melunnut. Kaverini kanssa juttelimme sohvalla istuen (emme olleet päissään) ja tv oli taustalla auki, mutta pienellä jottei häiritsisi keskustelua. Muori kehtasi tulla oven taa räkyttään että melua! Lohdutti tosin kun seuraavan päivän aikana roskia viedessäni seinänaapurimummeli lohdutti minua ja sanoi kuulleensa koko episodin (oli varmaan korva omassa ovessaan) ja sanoi että ei minulta koskaan ole melua kuulunut. Kertoi että sitä kyttääjämummoa kutsuttiin talossa yleisesti "Toivoniemen tähystäjäksi."

Hämmentää.

Vierailija
timpuri
Noi saakelin horttokaalot kuuluis ihan selkeästi hoitoon pakkolähetteellä, ihme perkelettä ettei poliisi puutu.
Ei riitä resurssit. Karhuryhmät loppuu kesken, kun heimo tollasia on vastassa. Puolustusvoimat ja lähimaiden erikoisjoukot vähintään tarvittais. Tai pari metsästysporukkoo.

(en kiihota kansanryhmää vastaan)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Sakarias

http://www.youtube.com/watch?v=Quvgoi7sBjk&

Harvinaisen vittumaiset naapurit. Osittain tästä sain idean viestiketjuun. Kiinnittäkää erityisesti huomiota siihen, kuinka topakasti ruotsalainen virkavalta lopulta puuttuu asiaan .

Eikös tuo ole Hannu Karpon tekemästä dokumentista? Tai ainakin samasta tapauksesta? Aika hirveä tapaus. Jutusta tekee vielä rajumman kun tietää sen yksityiskohdan, että alunperin se oli nimenomaan tuo hirviönaapuri, joka otti yhteyttä Hannu Karpoon, koska halusi Karpon tekevän jutun jossa paljastettaisiin millainen mätäpaise tuo kirkkoherra on. Karpo sitten tutustui tapaukseen ja vaihtoi hieman näkökulmaa... Muistaakseni hirviönaapurin motiivi häiriköintiinsä ja pahoinpitelyihin (silkan vittumaisuuden ja kieroutuneisuuden lisäksi) oli saada kunta järjestämään heille uusi asunto ilmaiseksi jostain muualta. En nyt kuitenkaan ehtinyt katsoa tuota dokkaria. Oliko se sama tapaus?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Opiskelija-asunnossa kun asun, naapurihäiriöitä on säännöllisesti. Kuitenkaan tässä talossa ei sen pahempaa, mitä nyt vaihto-oppilaat pitävät meluisia pileitä kaksi viikkoa saapumisensa jälkeen, kunnes saavat ensimmäisen nootin asukastoimistosta.

Vaikka itse olen jo sen verran wanha etten aio enää kovin kauan tässä kupata, luulen että jään kaipaamaan kyttäämättömyyttä ja mutkatonta asennetta sekä elämiseen että naapurointiin. On ihanaa asua alueetta jossa kukaan ei silmää räpäytä vaikka kompuroisi kotiin miekkaa ja makuupussia raahaten, oli kyseessä aamu, iltapäivä tai ilta. On myös ihanaa tietää että aivan naapurissa asuu ihmisiä jotka mielellään käyvät ruokkimassa kissaa ja kastelemassa kukat omien poissaolojen aikana, ja joille mielellään myös palauttaa palveluksen.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat