Pakastitte minut melkien kuliaaksi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen 40v mies j a älyni toiminta on aika erikoitnen. nautin tiedelehden artikkeleista ja ymmärrän useiimiten kaiken, mutta en osaa kommunikoida älykkäästi. Olen heikkolahjainen mutta olen kuitenkin tyytyväinen elämäni.

Haluisin vain kysyä:

Menin armeijaan vuonna 1996. ekan kuukauden aikana minulta hävisi silmälasit, ja jotain asevarusteita ainakin se
patinrappaaja tai joku.. ja jouduij n omasta kukkarosta maksamaaan ainakin 100 euroa mutta nyt vasta tajusin että ilkekä tupakaveri piilotti lasini ja teki mulle muutenkin kiusaa ja aihetti jkaikki harmini. voinkao saada jotain korvausta?=?
haluan nyt oikeutta tähän asiaan tämä tuyyppui kiusasi minua koko ajan ja tärveli rillini ja aiheutti harmia ja kiusasi minua koko ajan. Miten voin saada korvausta?
Minun sairas äiti joutui maiksaamaan pienestä eläkkeesättänn nämä kulut. se on täysin kohgtuutonta. haluan oikeutt a tähän asianaa½!!!!

En halua korvausta suomen valtiolta vaan haluan että tämä
minua kiusannut tyyppi joutuu "kuseen ja haluan että hän joutuu maksamaan minulle.

TÄmä on ihan vastaava asia kuin koulukiusaaminen

Toinen kiusaaja oli nainen joka oli tullut inttiin pari kuukautta ennen minua. Täm ä nainen pakotti minua seksuaalisesti ja
halvekksi ja loukkasi minua pahasti.
Hän kysyi minulta että olenko minä mies vai hiiri.
minä häpesin itseäni silloin.
Pahita oli kun lämpmästi puutuneet aliessut, jotka
olivat naisia, nöyryttivät meitä miehiä ja pitivät
monta tuntia pakkessa alus hosyillaan ja käski tekemän jotain
itsetyydytosta josta minä en tiedä mitä ään
kiusasiva t ja halveksiavat minua
vaikka olen omasstaa mielstäni sytytön siihen

voisiko joku auttaa?

Miko

Kommentit (7)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ehheh..huono trolli. Puhilta saat arvosanaksi huonosta trolli yrityksestä yhden hunajapurkin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

trollitrollitrolli.
Mutta jos et olekkaan, niin aika turha vuoden -96 kiusaamisia enää tässävaiheessa alkaa setvimään

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Näitä juttuja tulee aina silloin tällöin joka palstoilla netissä. Sitten jotkut hölmöt lähtee auttamaan niitä ja tuhlaa elämästänsä aikoja.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

supollatotuus
Seuraa 
Viestejä204
Liittynyt14.8.2007

En tiedä miksi, mutta oletukseni on, että et ole trolli.

Anna anteeksi tälle "kusjpiälle", se helpottaa, usko pois. 12 vuotta on pitkä aika ja kaverikin on varmasti päässyt hölmöilyvaiheestaan eteenpäin. Sinä et ole ja suosittelen aiheesta puhumista oman lääkärin kanssa, jotta saat mielenrauhan ja voisit jatkaa elämääsi. Katkerana se ei onnistu.

Tai sitten olet trolli ja kulutin sinuun aikaani omasta elämästäni, hetkinen... viitisen minuuttia.

Vierailija
veskuli
Tämä ei ole trpolli

Sinulle vastaajat ovat himoriippuvaisia trollin etsijöitä; he näkevät kaikki muut paitsi itsensä ja heidän ajatuksiinsa uskovat trolleina. Toiselta nimeltä he ovat tiedeuskovaisia.

Tervetuloa kuitenkin

Uusimmat

Suosituimmat