Warcraft on täällä taas!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Itse en ole tuota uusinta jatko-osaa vielä päässyt pääosin teknisistä syistä kokeilemaan. Minun suhteeni se riippu teknisistä järjestelyistä. Olen saanut sellaisen käsityksen että jos vaan rekisteröityy tuon jatko-osan pelaajaksi, niin ei tarvitse erikseen ladata sitä CD:ltä. Eli jos vaan päivittää accountin, niin se riittää. Näin on ainakin BC:n(The Burning Crusade)laita. Jouduin käytännössä boottaamaan koneeni kokonaan koska eilisen asennus epäonnistui. Nyt sitten kokeilen uudestaan, ja siihen menee käytännössä kaksi päivää(asennan päivitykset yöllä, ja ne taitavat tässä tapauksessa olla suunnilleen 5-gigatavun luokkaa)

Mielestäni se ei ole silti paljon. Minulla vaan on tämmöinen naurettava 1Megabitin sekunttiyhteys, niin ei tällä käytännössä ole muuta vaihtoehtoa kuin asentaa ne päivityksen yöllä. Mielestäni se ei suoraan sanoen ole huono idea. Levyllä on vaan 20 Gigatavua tilaa. Saa nähdä, mahtuuko tuo hirmu koneelleni. Veikkaan että mahtuu, ja nyt kun olen "virallisesti" Wrathin pelaaja, niin ei tarvitse enää CD:llä käytännössä ladata samoja tiedostoja uudestaan ja ylikuormittaa kovalevyä.

Ja sitten takaisin itse aiheeseen...

Kijoitan Wrathista(The Wrath of the Lich King) nyt todella summittaisesti kun en ole koskaan peliä pelannut. Itselleni WOW on suoraan sanoen vaan satunnainen harrastus. Voisin ihan hyvin elää ilman sitä. Kun ostin tuon jatko-osan(ja kaksi kuukautta peliaikaa)niin järkeilin että jos en jostain syystä voi peliä pelata, voin ainakin myydä sekä pelisetin että hahmoni(70 Holy Pallie) Rahaa pitäisi kertyä yhteensä noin 100€ Eihän sillä omiaan millään takaisin saa, mutta onhan se silti kiva kun huumeen lopettamisesta saa vähän taskurahojakin

Itse voin suoraan sanoen arvioida WOW:ta vain alkuperäistä "Vanillia" ja BC:t pelattuani. Ensinnäkin tämä on peli, joka EI ole millään muotoa tasapainoinen! Aloitin alunperin sydäntäni lähellä olevalla örkki shamannilla, mutta sitten lopetin kun huomasin miten naurettava kyseinen hahmo oli. Huvin vuoksi rollasin Paladinin kokeeksi. Palliella on suunnilleen kaksi kertaa vahvempi panssari, bubble...

Niin, kuolla on vaan NIIIIN vaikeaa! Varsin Holy Pallie sooloaa niin monta mobia, että siinä tulee pahiksilla nopeasti äitiä ikävä, joskin Protection kykenee vaivatta samaan. Mana ei lopu, kuolla ei voi, ja hitaasti mutta varmasti pahikset ladotaan kanveesiin. Haarniskaan ehkä tulee naarmu tai pari, mutta kun on oppinut myymään tavaroita Auctionissa, ei yhden tai kahden kultakolikonkaan korjauslasku edes kunnolla naurata.

Huomasin eron jo ennenkuin virallisesti lopetin shammannillani pelun. Peli on suoraan sanoen hauskaa pelata Palliella, ja siinä sivussa loi leveleta myös joitakin vähempiarvoisia hahmoja kuten mageäni. Tämä ei kuitenkaan poista miksikään sitä tosiasiaa, ettei tämä peli tunne minkäänlaista luokkatasapainoa. Uusimman expansionin jälkeen tilanne paheni vielä entisestään! En vaan jaksa mennä "heilaamaan" idiootti kuolonritareita jotka ovat käytännössä pikkulapsia joista yksikään ei osaa edes pelin perusasioita. Tuntuu vaan kivalta tehdä asioita yksin, kun pelin muut pelaajat ovat 12-15vuotiaita murkkuikäisiä idiootteja. Veikkaan, että vaikka saisinkin Wrathin toimimaan koneellani, eivät tunnelmat tästä minulle juuri kattoon nousisi, mutta mikä on oma mielipiteenne uusimmasta Wrathistä? Oletko himopelaaja vai naurartko WOW nörteille pitkät ?

http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7725328.stm

Kommentit (12)

Vierailija

Pelasin pari päivää sain lvl72 ja kyllästyin . No tuntu vaan niin tuskasen kaukaselta se taso 80, expaaminen ei juurikaan kiinnostanut ja kun vielä tuli riitaa peliä pelaavien kavereiden kanssa niin into romahti. Ihan mukava peli muuten, jos ei turhan vakavasti ota, mutta itselläni on yleensä niin intensiivinen suhde jokaiseen pelaamaani peliin, että se on sitä 10 tuntia päivässä vähintään aina kun on mahdollista ja WoW tunnetusti on varsin addiktoivaa luokkaa.

Vierailija

Eikö tämä olisi kuulunut vapaasanaan?

Wacraft 2 on RTS-pelien klassikko. WoWiin en onneksi ole sekaantunut. Onneksi, koska olen pelien ja erityisesti "tasonnostopelien" suhteen helposti addiktoituva.

Vierailija

Juu, kyllä tuo peli aika pahasti addiktoi. Muistan kun ajauduin päivitysvaikeuksiin, ja jouduin olemaan 2 päivää ilman. Se tosin oli ennen tätä nykyistä Xpäcciä. Ensimmäinen päivä tuntui puhtaalta helvetiltä, mutta jo toinen päivä aika mukavalta. Huomasin oloni pettyneeksi kun serverit toimivat taas. Oli vastassa se sama tylsä arki.

Ostin Xpäcin koska halusin päästä riippuvuudestani eroon "kunnolla" ja jossain vaiheessa myydä sekä WOW settini että Pallie. Nyt oon tänä aamuna asentanu kaikki päivityksen(tämä on muuten todella eeppinen urakka)ja yrittäny päästä sinne sisään. WOW forumeilta sain semmosen käsityksen, että Tiistai olisi ollut serverien päivityspäivä. Kyllä nyt ottaa aivoon kun on Keskiviikonkin ilmeisesti "päivityksessä"

Pikkuisen aavistin että tässä ehkä voisi käydä näin, eli käytännössä kaikki WOW:n Euroopalaiset ja Amerikkalaiset(kin)palvelimat on forumiviestin mukaan ollut poissa käytössä koko tiistain, luultavasti myös keskiviikon. Tottapuhuen kyllä mä haluan yhä levelata mun Palliea, ja sorry kun tää ei oo "vapaa sana" alueella. Ei missään nimessä peli, mikä herättää minussakaan mitään suuria tunteita, ja grafiikka(siis hahmojen suhteen)muistuttaa aika paljon 3-D paperinukkeja. On vaan muodostunu osaksi vapaa-aikaani. Jossain vaiheessahan tosta addiotkiosta pitäisi eroon päästä. Toivon mukaan Blizzard server kaaoksellaan tekee työn puolestani

Vierailija

Tämmönenki aihe täällä Itselläni on level 80 Night elf hunter, survival specci tottakai Naxxramas 10 man ja 25 man vedetty läpi Lich King raidia odotellessa..

Vierailija
Rikastaja
Itselleni WOW on suoraan sanoen vaan satunnainen harrastus. Voisin ihan hyvin elää ilman sitä.

Lähteitä tälle väitteelle, kiitos.

Vierailija

Myin lvl 80-hahmoni vähän aikaa sitten n. 200€ arvoisesta summasta, jäin jopa 70€ voitolle kun miinustetaan maksettu peliaika ja itse peli ja lisäosat

Vierailija
MITÄ?
tuskinpa jäit

No kyllä jotakuinkin jäin; wow+tbc+wotlk tulivat maksamaan minulle n. 65€, sitten 5kk mitä pelailin niin ~70€, Jotenka ~200 - ~65 - ~70 = ~65€, euro tai kaksi sinne taikka tänne

Vierailija
Suolanaksu
Tämmönenki aihe täällä Itselläni on level 80 Night elf hunter, survival specci tottakai Naxxramas 10 man ja 25 man vedetty läpi Lich King raidia odotellessa..
Tolla ei kyllä mitään todistele. Naxx10/25 ovat vain läpijuoksu-instoja, joiden jälkeen yleensä jaksaa vielä vetää loputkin instat.

WoWi on paska peli since EU beta.

Vierailija

Onhan tuota tullut pelailtua. Kesäpuhteeksi pelin aikoinani hommasin, ja alusta saakka olen pelannut niin ikään paladinia, joka on nyt tasolla 80. Retribution-paladin, "pyhä soturi", murskaa viholliset tieltään ja on dps-mittareiden huipulla kerta toisensa jälkeen. Varustus on jo sitä luokkaa, että tavalliset instanssit eivät juuri kiinnosta kuin satunnaiseksi ajan tappamiseksi. Ja opiskelu vaatii enemmän keskittymistä, joten lähiaikoina pelailu jäänee huomattavasti vähemmälle.

Tuosta Wrath of the Lich King -lisäosasta sen verran, että kyllä se kirkkaasti ainakin Burning Crusaden päihittää. Uusi manner on iso, maisemat huolella tehtyjä ja tehtävät enimmäkseen hauskoja. Ja nykyisellään asiansa osaavat paladinit kykenevät sooloilemaan useimmat ryhmätehtävät - jopa jotkut viiden pelaajan ulkoilmatehtävät, jos vastassa on epäkuolleita. Siinä voi sitten naureskella itsekseen maagitontuille, jotka ovat liemessä eliittihirviöitä vastaan, sekä tietenkin pölvästeille 12-vuotiaille kuolonritari-ramboille, jotka surkealla englannillaan ulisevat tuntitolkulla apua, kun eivät ymmärrä yksinkertaisimmankaan tehtävän ohjeita ja joutuvat - hui kamalaa - käyttämään omia aivojaan, kun laiskureiden quest helper -lisäohjelmat eivät aina toimikaan. Surkeimmat tapaukset eivät osaa edes ilmansuuntia.

Mutta ei hienoakaan mannerta loputtomiin jaksa, ja dailyt alkavat maistua puulta viimeistään saavutettuasi haluamasi reputation-tason. Tyypillinen päivä koostuu lähinnä titaaniteräksen sulattamisesta ja kaupankäynnistä.

nettiwelho
Myin lvl 80-hahmoni vähän aikaa

Ja loit samalla taas yhden eBay-idiootin ryntäilemään ja ninjailemaan ympäri Northrendia...

Pohtija
Seuraa 
Viestejä883
Liittynyt16.3.2005

Diablo ja Diablo II tuli tahkottua läpi ja olin suuri fani ja edelleen... Siihen se oikeestaan jäi. Ei niitä kaikkia muita enää kerenny pelaamaan... Ei edes Baldureita läpi asti... Vievät vietävät vaan niin mielettömästi aikaa.

"Perhosten liihottelu voi näyttää epämääräiseltä haahuilulta, mutta se on harhaa. Ne tietävät tarkkaan, mitä tekevät."

Uusimmat

Suosituimmat