Voinko mä rakentaa tuhkasta taivaan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yhdessä biisissä väitettiin et näin voisi toimia, hätäännyin ja kaadoin lähes tuopillisen kotiviiniä kännykän ja muistikortin päälle.
Nyt kysynkin, että kuis on, voinko mä rakentaa?

Kommentit (7)

Vierailija
Rasputin
Kannattaa kokeilla, tuhkaluukusta pöläytät ilmoille vaan.

Olen jo yrittänyt, ehkä jopa hieman liian runsaasti, olisiko mitään käytännönvinkkejä?

Vierailija

Tuhka on alumiinin, kaliumin, natriumin, kalsiumin, magnesiumin ja raudan oksideja, eli silikaatteja, sulfaatteja ja karbonaatteja yms.

Miksi tuhka ei pala ? Siksi koska se on palanut jo !

Näkyvä taivas eli sininen tulee hapesta, mitä on suuri osa tuhkasta 50%. Joten taivas on 50% tuhkasta.

t. tuhkamuna

Vierailija

Mä oon nyt tosi tylsä mutta vastaan kuitenkin.

Tuhka=kielikuva sille kun ei ole enää mitään.
Taivas=paratiisi.
Sanoissa todennäköisesti tarkoitetaan siis siitä kuinka tyhjästä (tuhkasta) rakennetaan paratiisi (taivas).

Joten vastaus: vaatinee kovaa päättäväisyyttä, asenetta ja tahtoa.

Vierailija
Syfilis
vaatinee kovaa päättäväisyyttä, asenetta ja tahtoa.

Oikeassa olet jälleen, ei tsombiena maatessa systeemit muutu.
Systeemien pitää muuttuu, jos arvelee et jotain puuttuu, Eino Leino oli Hän.

Vierailija

Voiko taivasta rakentaa mistään muusta kuin tuhkasta ?

Monet luulee että yrittäjät on kultalusikka suussa syntyneitä hååkkaneita. Mutta eivät ole. Pari ensimmäistä yritystä menee konkurssiin. Menee auto, vaimo, talo, luottotiedot, maine ja lapset.

Seuraako kukaan sarjaa "American Inventor" eli Subin la-ilt sarja "Kaiken maailman keksijät" ?

Itkin pari desiä viime jaksoa katsoessa. He ovat verrattavissa taiteilijoihin, jotka vaan tekee sitä mihin heidät on luotu, vaikka tietävät että vain yksi sadasta saa omansa takaisin.

"My name is Francisco Patino, and I am an Inventor" !

Uusimmat

Suosituimmat