Ainutlaatuinen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Löytyykö kenelläkään sellaista ominaisuutta, harrastusta tai muuta sellaista, jota ei kukaan muun palstalainen omaa.

Tykkään hyvin kuivaa ruisleipää imeskellä ja mutustella.
Olen siitä ainutlaatuinen näillä palstoilla.
Vai olenko?

Kommentit (10)

Vierailija
markent
Löytyykö kenelläkään sellaista ominaisuutta, harrastusta tai muuta sellaista, jota ei kukaan muun palstalainen omaa.

Tykkään hyvin kuivaa ruisleipää imeskellä ja mutustella.
Olen siitä ainutlaatuinen näillä palstoilla.
Vai olenko?

Et ihan.
Mä kuivatan ruisleivän ennen syömistä.
Viipaloin ja annan kuivua muutaman päivää.

Mä käyn lenkin jälkeen silittämässä apinaa.

Vierailija

Rapsutin. Voi mikä pettymys!
Muuten miten onnistut saamaan siellä jumalanselän takana ruisleipää?

Minä avaan ostamani ruisleipäpaketin ja levitän ne leipäkorin pohjalle. Muutaman päivän kuluttua, usein iltaisin, nautin tuota kuivaleipää jääkylmän maidon kera. Varsinkin kun lauantai-iltaisin katselen Englannin Valioliigan jalkapallo-otteluja, silloin tulee kuivaa ruisleipää mutusteltua.

Jatkan:
Eipä minulla ole sitten mitään ainutlaatuista- jaa onhan minulla tämä oma elämäni.

Vierailija
markent
Rapsutin. Voi mikä pettymys!
Muuten miten onnistut saamaan siellä jumalanselän takana ruisleipää?

Minä avaan ostamani ruisleipäpaketin ja levitän ne leipäkorin pohjalle. Muutaman päivän kuluttua, usein iltaisin, nautin tuota kuivaleipää jääkylmän maidon kera. Varsinkin kun lauantai-iltaisin katselen Englannin Valioliigan jalkapallo-otteluja, silloin tulee kuivaa ruisleipää mutusteltua.

Täällä on ulkomaalaisten pitämiä leipomoita. Ostan niiltä.
Minä laitan leivälle paksun kerroksen voita ja joskus ripottelen vielä suolaa, usein myös töllöä katsellessa niitä kaluan.
Tosin ei täällä ihan jälkiuunileivän veroista löydy, mikä on mun ehdoton herkku.
Suomen vierailijoilta sitten aina "jälkkäriä" tilaan mukaan.

Vierailija

Tykkään kalanmaksaöljystä, se maistuu minusta hyvältä.
Lapsena purin aina kalanmaksaöljykapselit rikki ja syljin kuoret.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Осаан нййн хувйн венняян киелтя еття пустун хуйьаамаан «кансаа» осаавани ситя оикеасти!

Laittakaapa googlen translateen, kuulostaa hauskalta!

Osaan siis oikeasti preteritit ja siten myös aakkoset mutta siihen se osaaminen jää..

-

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007

Hienoa havaita etta täällä on muitakin kuivan ruiskyrsän ystäviä. Abloodit meille.

Kalanmaksaöljy taas on perseestä, turskanmaksayökkiä. Yäk.
Turska on ruma ja pahalta haiseva kala. Oikea kalojen sika. Äyh.

.

Vierailija

el6:
"Hienoa havaita etta täällä on muitakin kuivan ruiskyrsän ystäviä. Abloodit meille"

Oletin kun meitä kuivan ruisleivän ystäviä oli alussa kaksi ja tuo hänkin asuu ulkomailla, että olen aika ainutlaatuinen, mutta, että sinäkin.
Ollaan me sittenkin aika ainutlaatuisia. Jaettu ilo kaksinkertainen ilo. Ablootit meille!

Vierailija
CE-hyväksytty
Syön myös kuivaa ruisleipää. Pakon edessä kylläkin kun muuhun ei ole varaa.

Ruisleipä on suunnilleen absoluuttista ravintoa. Ei huono jos ei ala närästämään pitemmän päälle. Saattaa toimia pierujen katalysaattorina?

Uusimmat

Suosituimmat