Kuka sanoi näin?

Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

Visailua.

Laitan tähän lausahduksen yhdeltä kirjoittajalta, sinä arvaat kuka on kyseessä. Arvattuasi oikein, esität uuden kysymyksen.

(Tämä tulee ulkomuistista, joten search ei ehkä auta)

"Täällä olen yksinäinen dinosaurus, intellektuelli"

Kuka on kysessä?

Mulgeron

Sivut

Kommentit (27)

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

Ei ei ei. Hyviä yrityksiä. Kyseessä on kuitenkin Neonomide.

Lisää:

"En nyt varsinaisesti sovinistina esiinny, tulkitset vain joitain asioita negatiivisella tavalla. Ne ominaisuudet naisissa mitä en arvosta voivat olla muiden mielestä hyviäkin ominaisuuksia. Oikeastaan olen aika pehmeä persoona, mutta harvoin pystyn arvostamaan naisten toimintatapaa, onko se jokin "kovuuden" takaava persoonallisuuden piirre?"

Mulgeron

Vierailija
Alveron
Ei ei ei. Hyviä yrityksiä. Kyseessä on kuitenkin Neonomide.

Hah arvasin tuon. En jaksanut vain vastata.

Alveron

"En nyt varsinaisesti sovinistina esiinny, tulkitset vain joitain asioita negatiivisella tavalla. Ne ominaisuudet naisissa mitä en arvosta voivat olla muiden mielestä hyviäkin ominaisuuksia. Oikeastaan olen aika pehmeä persoona, mutta harvoin pystyn arvostamaan naisten toimintatapaa, onko se jokin "kovuuden" takaava persoonallisuuden piirre?"

Logo

Vierailija

Entäs tämä:

me naiset saatamme, erityisesti kuukautiskierron tietyssä vaiheessa olla kovin tunneherkkiä ja reagoida äkkipikaisesti, minkä palstamme vakituisemmassa naissuhteessa elävät herrat ovat varmasti huomaneet.

Vierailija

Tässä seuraava:

Joten esimerkiksi "oma" kansa on vain infantiili kuvitelma ja henkinen kainalosauva, kuin aikuisten oma tuttipullo, jota kieltäydytään sinnikkäästi hylkäämästä. Uskonto on hyvin samankaltaista, nationalismi onkin vain sekularisoitunut versio hierarkkisesta ja järjestyneestä uskonnosta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat