***** kun vituttaa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämä on virallinen modejen nukkumassa olemis kokeilu ketju.

(nukkumassa olemis, on kyllä aika vammanen termi )

Sivut

Kommentit (82)

Vierailija
Lettu Haimakainen
Tämä on virallinen modejen nukkumassa olemis kokeilu ketju.

nooh. täällä tivataan kaikki..

Vierailija

Minua vituttaa se kun joku on siirtänyt tuolia keittiössä ja hiimailet yllä juomaan maitoa ja lyöt varpaasi siihen.

Yrität olla hiljaa ja sitten koko talo kuulee sellaisen "saatanan vittu perkele" kiljaisun yön pimeydestä

Vierailija

Sitten minua vituttaa ihan suunnattomasti rapata auton laseja talvella että näkis jotakin.

Sitä huomaa aina aamulla työhön lähtiessä että parkkipaikan on vallottanut sellaset käsittämättömät vaatemöhkäleet jotka ähisee autonsa vieressä.

On lottovoitto syntyä suomeen, totta tosiaankin

Sitä niinkun luulis että sitä tietäs kaikki jään muodot, että joo. Toi on tollasta ja joo, toi on tollasta.

Mutta sie aamulla isket sen rappasi siihen lasiin ja huomaatkin sen olevan jotakin timanttia kovempaakin, sie et enää luota tiedemiehiin.

Sie saatat huudahtaa "Mitä tää o!" mutta se auta mitään.

Sitte sulla tulee hiki ja sun pitää riisua ne eskimon varustukset päältä ja sä huudat "MITÄ TÄÄ NIINKO O!"

Sitte kun sä olet joskus tunnin päästä saanut rapattua siihen sellasen viirun, että voit kuvitella olevasi panssarivaunussa, niin se vitun bugatti veyron ei lähdekkään käyntiin.

Sulla on sellanen olo että joku suurempi voima on oikeesti olemassa ja se vittuilee sulle.

Vierailija

No vittu, saako täällä kiroilla? Yleensä tulee niitä vitun tähtiä kun kiroilee. Sellainen on todella runkkareiden meininkiä saatana.

Vierailija

Ahaa, vitusta tuli nyt paha sana, mutta saatana on ihan jees. Mites paska, kyrpä, jumalauta, perkele, pillu, kusipää, iileskotti, keekeruusi jne.?

Vittu on sensuuri syvältä perseestä, saatana

Edit: tuo zzzzz on se toinen nimitys naisen värkille. Siis sensuruurin iskettyä.

Vierailija

Vituttaa myös kaikki saatanan kaupat. Varsinkin vaate sellaiset ja elektroniikkahelvetit.

Menet vaikka ostamaan blueray soitinta niin siellä on niitä miljardi erillaista. Sie ajattelet että ihan perus kamaa kun et tajua kaikkea maailman mahdollisia asioita audiovisuaalisesta viihteenmuodosta.

Ajattelet että mie selviin näin aluksi ihan sellasella metsäläistuotteella.

Niin eikö perkele joku saatanan teini tule sinne kravaatissa että mitä saisi olla.

Mie tiedän että sillä on missio myydä mahdollisimman kalliita tuotteita urpoille joten sanon että "miten olisi aluksi se että painusit vaikka vittuun apina, onko mahotonta?"

"Haittaako sinua jos katselen näitä teidän vitun hienoja ja kiiltäviä tuotteita ihan itsekseni, se on kuitenkin paljon rahaa ja se on minun rahaa apina, joten saanko harkita. Mutsi anna mun suoriutua"

Sitte se menee sanomaan henkilökunnalle että tuo tuolla, se varmaan aikoo varastaa jotakin?

Tulee sellanen olo että ompa perkeleen mukava käydä teidän liikkeessä.

Että jos tilais sittenkin netistä.

Vierailija

Ja puhelinkaupat.

Sie tarviit ihan peruspuhelimen niin ne on että mitä vittua, oletko metsästä.

Siis että ihan peruspuhelin, mulla ole sellasia kavereita kelle lähettelisin multimediaviestejä. Ne niitä tajua, en ole bisnesalalla. Ja kukaan mun persettä muutenkaan haluu nähdä...

Niin ne menee ihan perkeleen "kaikkee sitä pitää ihmisen tehdä" näkösiksi.

Mulla on kyllä ihan muut keinot siihen muuhun viestimiseen, tiedättekö tietokoneet ja netin?

Mää tarviin vaan puhelimen, joten antakaa se.

Sitte ne myy jonkun ihme saatanan tehosekottimen että "hjyyvää pjuuuhelin ei mjaksaa phjaaaljoo"

Sitten menet kotiin ja et tajua siitä hevon jeesuksen vittua

Vierailija
Lettu Haimakainen
Ja puhelinkaupat.

Sie tarviit ihan peruspuhelimen niin ne on että mitä vittua, oletko metsästä.

Siis että ihan peruspuhelin, mulla ole sellasia kavereita kelle lähettelisin multimediaviestejä. Ne niitä tajua, en ole bisnesalalla. Ja kukaan mun persettä muutenkaan haluu nähdä...

Niin ne menee ihan perkeleen "kaikkee sitä pitää ihmisen tehdä" näkösiksi.

Mulla on kyllä ihan muut keinot siihen muuhun viestimiseen, tiedättekö tietokoneet ja netin?

Mää tarviin vaan puhelimen, joten antakaa se.

Sitte ne myy jonkun ihme saatanan tehosekottimen että "hjyyvää pjuuuhelin ei mjaksaa phjaaaljoo"

Sitten menet kotiin ja et tajua siitä hevon jeesuksen vittua

jofa ois hyvä kans.. tai sit putkihokkarit..

jah väärä topic sorry.

Vierailija

Jos haluais oikeesti olla ajan hermolla ja seurata jotakin puhelimien kehitystä niin tarviis jotakin ninja kungfu taitoja.

Mutta kun elämässä on muutakin tekemistä...

Vierailija

Mie kävin tossa lähibaarissa pari päivää sitten moikkaamassa sirkkua (nimi muutettu), niin huomasin siinä tiskillä että pokerinpelaajille on oma lehti?

Vau, hienoa. Tähän on siis kaikki meidän evoluutio tähdännyt. Lehti siitä että miten lätkitään korttia.

Vau, kuinka monipuolinen harrastus!

Mie selasin sitä ja tajusin heti että rahahan se maailmaa liikuttaa ja se oli rahamiesten tekemä lehti. Rahat pois urpoilta lehti.

Siellä voi jokainen janipetteri silmät kostuneina kuvitella että mie ostan isille joskus ne hupatossut mitä se niin halus, kun voitan. Ja paljo...

Addiktiot

Vittu ei narkkareillekaan ole mitään lehtiä että "huumeiden maailma"

Testataan saatana parhaat piikityspaikat...

Vierailija
Lettu Haimakainen
Jos haluais oikeesti olla ajan hermolla ja seurata jotakin puhelimien kehitystä niin tarviis jotakin ninja kungfu taitoja.

Mutta kun elämässä on muutakin tekemistä...

Ei ole, eikä pidä olla. Vittu, kun vituttaa ihmiset, jotka tulevat nostelemaan, kun makoilen lumessa. Silti tulisi olla tilaa muulle tekemiselle sen varalta, jos nyt sattuisi sellaista olemaan. Muu ei ole ihmistä varten, mukaillakseni sanoja erään murhanhimoja herättävän trollin suusta.

Vierailija

Ja baareista tulikin mieleen.

Vituttaa kaikki helvetin riidanhaastajat. Sie maksat ylihintasta viinaa ja joku saatanan mehtä mehtäläinen ajattelee että rikastutetaan ihmisten iltaa jollakin "minulla on kusta päässä" hommalla.

Tulee vaan mieleen että viinan myynnissäkin pitäisi olla joku ajokortin tapainen kortti että sitä ei ihan kaikille myytäisi

Sitte nää on vielä semmosia että ne vittuilee kaikille. Niillä ole mitään spesifii kohdetta, sitten ne lähestyy teidän pöytää ja huutelee sinun kaverille että nekru neekeriläinen niin sulla menee hermot ja vedät sen judoliikkeellä lattiaan.

Ja sitten sie lennät pihalle kun olet väkivaltainen?

Vaikka sie ollu väkivaltanen. Väkivalta olis meinannut sitä että luita olis katkennut?

Helvetti. Joku sirkka-anneli siihenkin rakastuu ja tekee sen kanssa vieläpä jäkikasvua.

Olis pitänyt tähdätä se kungfu isku sinne alapäähän.

Sehän olis ollu palvelus yhteiskunnalle.

Vierailija

Hieman muunneltua totuutta:

- "Kato, nykyään näemmä tommoset ruikutkin vetää proteiinia."
- "Joo, eikä edes mitkä tahansa ruikut, vaan kivenkovat kasvinsyöjäruikut. Me myös osoitellaan sormella lihansyöjiä ja boostaillaan egoamme pilkkaamalla niitä naisystävällemme, varsinkin jos ne kajoavat soijatuotteisiin. Niin, kato, eihän me loppujen lopuksi juurikaan edes erota teistä isokokoisista vammaisista junttiammareista."

Onkohan moni tuota kokeillut. Proteiinin puutostilasta kärsivät kasvinpurijanaivoni raksuttavat aina itse tilanteessa sen verran hitaasti, että ehtii vain hymistellä itsekseen. Toisaalta mistäs sitä tietää, vaikka tuo olisi tiede.fi:n aktiivinenkin lukija. Pääsee sitten järjestysmieskin huomenna kaupan kassalla töihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat