Parturi-kampaajan ammatti

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Lähinä kysyisin palstan naisilta, että paljonko kampaajalla käynti maksaa?

Oon kuullu huhuja että voisi parisataa euroakin yksi kampaus maksaa.

Tällä teorialla parturi-kampaajat tienaavat 1000 euroa päivässä ja kuukaudessa 200000 euroa.

Jos viisi kampausta päivässä 5.päivän aikana ja jokainen maksaa 200 euroa.

Eli vuodessa 2400000 euroa.

Kommentit (4)

Vierailija

Kampaushan ei tietenkään kustanna kampaajalle mitään. Kuten ei mikään muukaan tuossa ammatissa.

Tietysti asia on myöskin niin, että kampaajalla on luonnollisesti viisi kappaletta(keskimäärin) päivässä näitä kahdensadan euron kampauksia.

Samalla logiikalla kun lähikaupassa käy 100 maksavaa asiakasta päivässä ja jokainen ostaa keskimäärin 30:llä tavaraa niin kolmen hengen henkilökunnalla tienataan myös tonni päivässä.

Liikevaihto ja tienesti on eri asioita.

Vierailija

Realistisempi tulonäkemys on 5 x 30 euroa maksavaa asiakasta.

Ellei sitten osaa huijjata paremmin ja houkutella asiakkaita, jotka ovat valmiit maksamaan mitä tahansa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
tupakka
Kampaushan ei tietenkään kustanna kampaajalle mitään. Kuten ei mikään muukaan tuossa ammatissa.

Tietysti asia on myöskin niin, että kampaajalla on luonnollisesti viisi kappaletta(keskimäärin) päivässä näitä kahdensadan euron kampauksia.

Samalla logiikalla kun lähikaupassa käy 100 maksavaa asiakasta päivässä ja jokainen ostaa keskimäärin 30:llä tavaraa niin kolmen hengen henkilökunnalla tienataan myös tonni päivässä.

Liikevaihto ja tienesti on eri asioita.

Ei oo. Mutta se kampaaja on kokohenkilökunta joten kaikki tuotto menee itelle. Jos tosin ei osaa kirjanpitoa niin sitten pitää palkata kirjanpitäjä tekemään kuukausittain tilipidon.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
tiäremiäs
Lähinä kysyisin palstan naisilta, että paljonko kampaajalla käynti maksaa?

Oon kuullu huhuja että voisi parisataa euroakin yksi kampaus maksaa.

Tällä teorialla parturi-kampaajat tienaavat 1000 euroa päivässä ja kuukaudessa 200000 euroa.

Jos viisi kampausta päivässä 5.päivän aikana ja jokainen maksaa 200 euroa.

Eli vuodessa 2400000 euroa.

Joo, kampaajat tienaa älyttömästi. Itsekkin hain joskus parturialalle kouluun hakemuksen kun piti keksiä jotai minne mennä, mutta en päässy. Tampereella on ilmanen parturikoulu ja sinne yritin sillo. Sinne vaan on hirmusesti hakijoita. Ja tytöt saa mirriboonusta, ettei sinne pojat kovin hyvin pääse.

Joo, kyllä yksi kampaus voi maksaa sen 200 tai yli.

Kahdella värillä maksaa 70-100 euroa tai ainakin mitä mä tiiän eri partureita. Siinä on mukana se leikkauskin. Kallista. Jos hankkii jonkun punkkaritukan tai jonkun muun jeesustukan, niin se maksaa hirveesti. Ja väreistäkin riippuu että minkähintasia.

Ja jos opettelee pikaleikkuuta/monileikkausta niin voi tienata kaksin tai kolminkertasesti. Amerikoissa ja englannissa monet kampaajat leikkaa useamman henkilön hiuksia "samaan" aikaan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat