Vedetään pohjat!

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Paljonko otatte pohjia ennen kuin menette baariin? Ja mitä juotte? Mä otan yleensä semmonen 8 kaljaa. Tai joskus kolme neljäsosa pulloa punkkua. Sitte ei tartte kapakassa niin kauheena juoda.

Kaikkihan tietää, että liian känninen akka on ruma ja rökälehtiminen epänaisellista (miehet on vaan ääliöitä.) Joo se on yks juttu. Mutta kuinka paljon teidän täytyy nähdä naisen juovan kerralla että sanoisitte, että tuo juomamäärä näyttää epänaiselliselta. Siis vaikka nainen ei sen päälle sen kummemmin kännissä olisikaan. Tai siis vaikuttaisi olevan ei rökälekännissä vaan pikkupienissä. Mun mielestä näyttää epänaiselliselta jos nainen vetää ison pullon kirkasta...

Ja ne, joilla ei ole aiheesta muuta sanottavaa kuin että "juominen on epäterveellista" "miks vetää viinaa ku selvin päin on niin kivaa" ja niin edelleen niin voi perustaa oman ketjunsa missä saavat kilpaa määkyä. Tämä ystävällisesti ilmoitettakoon nyt. Tässä ketjussa puhutaan viinasta ja ryyppäämisestä.

Korjasin typon.

Hämmentää.

Kommentit (8)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Kyllä nainen voi juoda kuinka paljon vaan menettämättä naisellisuuttaan jos sellaista on alun perin ollut.

Itse juon noin kymmenen pulloa kotona ja loput kaksi matkalla kylille.

Siis kaljaa. Tai sitten yhden doris- tai valdemarpullon

Vierailija

varmaan jotain viiden ja kymmenen väliltä... Noh tänään kävin baarissa/pubissa juomassa kolme lonkeroa ilman pohjia ollenkaan.. Eli käytiin yhdellä pyörähtämässä...
Mitä juon pohjille, niin tulee aika nopeaa vauhtia juotua ja oikeastaan taitaa koskea kaikkea muutakin mitä illan/ yön aikana juon Jos yksikseni juon, niin pystyn kyllä hitaamminkin ottamaan vaikka muutaman-viisi pulloa illassa, niin että tulee sopivasti väsy sitten. Jos lähden jonnekin baariin tai vastaavaan, niin yleensä tulee juotua melkein niin nopeasti kuin pystyy koko ilta.

250585
Seuraa 
Viestejä621
Liittynyt5.12.2006

Vastaus otsikon kysymykseen, että paljonko otan yleensä pohjia: Liikaa!

Eilen join 14 olutta ennen kuin baariin lähdin. Sitä edellisellä kerralla kaksi pulloa punaviiniä. Sellainen sopiva määrä on pullo punkkua ja pari pulloa 8 %:n kaljaa.

Toiseen kysymykseen vastaus: En yleensä kiinnitä kännisiin akkoihin mitään huomiota baareissa. Enkä kyllä muihinkaan akkoihin. Baarissa ryyppään vain, ei mua etenkään vieraat ihmiset siellä kiinnosta.

Turhaan sinne baareihin edes lähtee. Kotona ei tartte jonottaa vessoihin, ei miettiä kyytiasioita, ei jonottaa vessaan, ei jonottaa tiskille, ilta on aina halpa, kukaan ei tule rähisemään, saa kuunnella sitä musiikkia mitä haluaa jne. Kalsarikännäys kunniaan!

Jotain nokkelaa.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Vedän yleensä sen 2-5 olutta pohjiksi baariin lähdettäessä.

Olen havainnut että jos menee liian tuiterissa ja ruudulliseen A6 muistivihkoon kirjoittamisesta ei tule mitään.

Pitäähän naisiin jotenkin tutustua. Siksi muistivihko.
Siinä on erilaisia koottuja iskurepliikkejä, joista nainen voi valita mistä keskustelemme.

Usein on tärpännyt itse kirjoittamani roomalaisen númeraalijärjestelmän kohdasta IX: "Haluatko poseerata alasti kotonani jotta saisin uuden näytönsäästäjän Britney Spearsin tilalle?"

Synnin tytär on antanut mitä ystävällisimmissä merkeissä numeronsa johon olen lauantai-aamuisin soittanut selvittyäni 6 alkoholi annoksen nauttimisesta seuranneesta moraalikrapulasta.

Numerot ovat olleet jotain 0700 alkuisia, enempää en voi tyttöystäväsäni paljastaa.

Referoituna: Ottaen huomioon muistivihkopremissin on optimaalinen määrä naisenkaato retkelle baariin mentäessä max. 4 olutta.

-

Uusimmat

Suosituimmat