Topfield TF5100PVRc HDMI miten uus kovo?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

niin after/muro/suomi24/valmistaja yms
voisi neuvoa myöskin...
mutta tämä on tuttu ja turvallinen...
ja suunnilleen tietää ketä uskoa...

eli kuinka ison kovalevyn voin laittaa
tohon TOPFIELD TF5100PVRc HDMI dikipoksiin...
onko helppo vaihtaa ?
ja vielä onko mahdotonta saada vanha kovalevy
siirrettyy uuden isomman sisään...

osaaminen on luokkaa "itse vaihdoin pc:n kovalevyn"
*ylpeänä*

Kommentit (9)

Vierailija

Sanon heti alkuun, että en tiedä vastausta kysymykseesi. Hieman voisin kuitenkin besserwisseröidä:

Eikös Topfieldeissä ole USB-liitäntä? Jos nimittäin on, niin olisiko helpompaa liittää tietokone ja digiboksi toisiinsa USB:n kautta, jolloin voisit käyttää tietokoneen kovalevyä lisätallennustilana? Riippuu tietysti siitä kuinka lähekkäin tietokone ja digiboksi ovat toisiaan, mutta ainakin periaatteellisella tasolla tuo olisi varmaankin helpoin ratkaisu. Ei tarvitsisi lähteä aukomaan boksia jne.

Vierailija
Olen
Sanon heti alkuun, että en tiedä vastausta kysymykseesi. Hieman voisin kuitenkin besserwisseröidä:

ei haittaa.. vain yksi omituinen sana
aloitukseen... voin jopa ymmärtää jotain...
toisin kuin tuolta topfieldin käyttäjien sivustolta...

Olen
Eikös Topfieldeissä ole USB-liitäntä? Jos nimittäin on, niin olisiko helpompaa liittää tietokone ja digiboksi toisiinsa USB:n kautta, jolloin voisit käyttää tietokoneen kovalevyä lisätallennustilana?

LÖYSIN USB kolon...*hurraa itselleen*
ja latasin Streamclimpin... (imac)
vielä ainakaan en ole löytänyt selvä kielistä
ohjetta kuinka homma hoidetaan...
*koko ajan etsii*
toivotaan että löytyy...

Olen
mutta ainakin periaatteellisella tasolla tuo olisi varmaankin helpoin ratkaisu. Ei tarvitsisi lähteä aukomaan boksia jne.

jos on kovo yhtä helppoa vaihtaa ku
pc kovo... niin luultavasti kovon asentaminen
olisi helpompaa... vaan ei lopullinen ratkasu sekään.. .
jotenkin pitäs saada talteen digipoksista ohjelmia...
pärkele.. .

Vierailija
omena
jotenkin pitäs saada talteen digipoksista ohjelmia...

Joskus vuosi pari sitten oli Mikrobitissä ohjeet siihen kuinka Topfieldin USB-liitäntää käyttämällä siirretään videotiedostot tietokoneelle ja poltetaan DVD:lle sellaiseen muotoon, jota perus-DVD-soittimet ymmärtävät. Siinä olisi varmaankin hyvä tapa tallentaa jälkipolville boksin sisältö. Tämähän ei tietenkään auta yhtään kun en saa sinulle sitä lehteä kaivettua, mutta tulipahan sanottua...

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005

äkkiseltään vois tyhmempi luulla että tuon usb liittimen käyttö olisi selitetty boksin manuskassa....

tuon mikrobitinhän voisi kirjastosta löytää, kuhan ensin googlettaa missä numerossa se oli ni löytyy helpommin...
olihan niillä netissäkin jotain artikkeleja..

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Vuosi sitten testasi tuota (tai jotain muuta) Toppya kaverille ja huomasin:

1. Tiedonsiirto usb-väylän kautta on ihan älyttömän hidasta.
2. Ei ole mitään järkeä muokata niitä .rec-tiedostoja tuntikausia eri ohjelmilla poltettavaksi DVD:lle. Esim. VLC-ohjelma näytti jo silloin ne ihan semmoisenaan.

Koko DVD-systeemi on katoavaa kansanperinnettä, kun ulkoiset kovalevyt ja usb-tikut ovat halventuneet niin paljon.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Shriek
Eikö tästä ollut viimeksi apua, vai etkö vain löytänyt sitä täältä forumilta?

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=31835[/quote]

niin...
en löytäny...
pöljä kun olen...
ja nuo topfieldin wikisivut ovat niille
jotka asiasta jotain jo tietää...

alkaa tuntua helpoimmalta
vaihtoehdolta vaan etsiä tanssi jos osaat dvd...

ihmettelen tätä teknologiaa joka on tehty näin
vitun huonosti...
miksi ei voi laittaa vaikka 2 kovoa kiinni
tai tai ulkosta kovoa...
HELPOSTI....

Uusimmat

Suosituimmat