Jee, voitin Lotossa!

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, voitin lotossa. Lottosin kahdella lotolla. Toista en ole vielä tarkistanut kun tein sen numerot summanmutikassa ja se on takintaskussa, niin en jaksa kaivaa sitä.

Voitin sillä mun vakionumeroilla. Oon lotonnu jo ainakin vuoden ilman voittoa, taitaa olla enempiki. Huijausta. Todennäköisyyksien mukaan minun olisi jo pitänyt aiemminkin voittaa. Todennäköisyyslaskenta on humpuukia.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (129)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Tuppu L
Ei kannata valita ainoastaan numeroita yhdestä seitsemään.

En valinnukkaan. Mulla on vain 2 numeroa alle 1-10.
En viitsi paljastaa mitä muita on, kun jotkut alkaa pian pelaamaan niillä.

Kannattaakin ne loton täyttö kupongit pistää sitten lopuksi piiloon, ettei kukaan nouki niitä rosiksesta sieltä kaupasta, kun jotkut pelaa muiden numeroilla, kun luulee että niillä on parempi onni niin ne ottaa siitä sitten oman osansa. Pelillisestihän se ei oo kuitenkaa järkevää.

Vierailija

Ite olen lotonnut/arponut pari-kolme kertaa ja olen tällä hetkellä voitolla niiden suhteen. Lotosta voitin muutaman euron mutta yksi arpa on 50e voitollaan maksanut ainakin kympin voitolla kaikki muut takaisin.

Isä lottoaa viikoittain, samoin melkein koko muu suku. On sieltä voittojakin ropissut. Isä sai vuonna 06 seitsemän tonnia ja isäni vanhemmat voittivat pari miljoonaa markkaa joskus 90-luvun? alussa. Ovatkin olleet matkoilla ahkerasti viime vuosiin saakka

syytinki
Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008

Kun nyt olet Isorikas, saanen ehdottaa, että lahjoitat osan varoista.

Varmaan näidenkin palstojen lukijat ilahtuisivat, jos maksaisit ohjelmoijille, että tekevät vaikkapa pienet joulukynttilät ja havut palstojen ylälaitaan.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
TERÄS NALLEPUH
Nii, voitin lotossa. Lottosin kahdella lotolla. Toista en ole vielä tarkistanut kun tein sen numerot summanmutikassa ja se on takintaskussa, niin en jaksa kaivaa sitä.

Voitin sillä mun vakionumeroilla. Oon lotonnu jo ainakin vuoden ilman voittoa, taitaa olla enempiki. Huijausta. Todennäköisyyksien mukaan minun olisi jo pitänyt aiemminkin voittaa. Todennäköisyyslaskenta on humpuukia.

Nyt sinun kannattaa hankkia proktoskooppi!

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Todennäköisyyslaskenta on humpuukia silloin, kun sen ymmärtää väärin.

Todennäköisyys vaikkapa saada nopan silmä luku 6, on 1/6 siinä tapauksessa että heittokertoja on äärettömästi. Pienemmällä heittomäärällä ei saada juuri koskaan todennäköisyydeksi 1/6.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Seppo_Pietikainen
Toivottavasti Olli V:kin voittaa Lotossa seuraavalla kierroksella, niin nähdään ... melko omituisia juttuja. "Yleisöketju, tuo omat juomat ... ".

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Tuppu L

Miksi ei? Eikö sen todennäköisyys ole ihan sama kuin muidenkin yhdistelmien, 1:15380937?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Bushmaster
Ite olen lotonnut/arponut pari-kolme kertaa ja olen tällä hetkellä voitolla niiden suhteen. Lotosta voitin muutaman euron mutta yksi arpa on 50e voitollaan maksanut ainakin kympin voitolla kaikki muut takaisin.

Isä lottoaa viikoittain, samoin melkein koko muu suku. On sieltä voittojakin ropissut. Isä sai vuonna 06 seitsemän tonnia ja isäni vanhemmat voittivat pari miljoonaa markkaa joskus 90-luvun? alussa. Ovatkin olleet matkoilla ahkerasti viime vuosiin saakka

Onnekas suku.

Mää aattelin ostaa semmoisen joulukalenteriarvan. Jos se ny ei oo kovinkaa kallis. Huomenna jos kävis ostamassa. Sitten voisi tarkistaa sen toisen loton. Mun vanhemmatkaan ei ole vielä tarkistanu, ku ne on pelanna 10 rivillä.

Olli V
Todennäköisyyslaskenta on humpuukia silloin, kun sen ymmärtää väärin.

Todennäköisyys vaikkapa saada nopan silmä luku 6, on 1/6 siinä tapauksessa että heittokertoja on äärettömästi. Pienemmällä heittomäärällä ei saada juuri koskaan todennäköisyydeksi 1/6.

Sitten todennäköisyyslaskenta on irrelevanttia. Ei ole olemassa ääretöntä. Paitsi ehkä maailmankaikkeus.

Seppo_Pietikainen

Mikäs se on?

syytinki
Kun nyt olet Isorikas, saanen ehdottaa, että lahjoitat osan varoista.

Varmaan näidenkin palstojen lukijat ilahtuisivat, jos maksaisit ohjelmoijille, että tekevät vaikkapa pienet joulukynttilät ja havut palstojen ylälaitaan.

Emmää henno. Hankkikoot omat rahasa tää paikka. En mää mikään hyväntekeväisyysjärjestö ole. Mutta hyvä idea jos tätä palstaa koristeltaisiin joulunkunniaksi juuri ehdottamillasi tavoilla.

CE-hyväksytty
TERÄS NALLEPUH
Nii, voitin lotossa.

Miksi valehtelet?

En valehtele. Siis aikuisten oikeesti voitin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Oisko ideaa, että pelaisi nytten taas lottoa vuoden ja sitten jos ei oo tullu voittoa, niin alkaisi pelaamaan kahdella lottokupongilla, ja sitten aina lisäisi parin viikon välein yhden lisää eli kolme, neljä jne. Sitten vaikka tulis huono voitto niin saisi hirveesti rahaa, kun todennäköisyyksien mukaan voitto pitäisi tulla silloin ennemmin tai myöhemmin.

Mää tiiän mitä mä teen, kun oon rikas. Mä voisin ehkä ostaa yhen söpön pehmolelun, minkä näin kaupassa, kun viimeksi kävin siellä. Tosin pitäisi löytää tyttöystävä, ihan kumpaa vain että voisi sitten adoptoida sen pehmolelun sille. En mä vaan löydä semmosta, kun täällä on 6 tyttöä vähemmän kuin poikia. Tai sitten adoptoin sen vaan ittelleni. Se on semmoinen pullea aikaiso siili. Tosi lutunen.

Tai sitten säästän.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
tabula rasa
Tuppu L

Miksi ei? Eikö sen todennäköisyys ole ihan sama kuin muidenkin yhdistelmien, 1:15380937?

Sitä numerosarjaa pelaa niin moni, että jos sillä joskus voittaa, voittosumma on todella pieni.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26897
Liittynyt16.3.2005
TERÄS NALLEPUH
Oon lotonnu jo ainakin vuoden ilman voittoa, taitaa olla enempiki. Huijausta.

Kyllä ne ehdot ovat julkisia, eikä ole mitään syytä epäillä Veikkauksen rikkovan niitä. Hitto vie, jos teet uhkapelin, jossa alle puolet liikevaihdosta palautetaan, ja saat markkinoitua sen niin, että miljoonat idiootit pelaavat viikosta toiseen ja tuovat miljardituotot, ei sinun tosiaankaan kannata tyriä hommaa fuskaamiseen.

Mieti vaan, jos olisit sijoittanut lottomasi rahat vaikka osakkeisiin. Ja ennen kaikkea, mieti noiden vaihtoehtojen odotusarvojen eroa 30 vuoden päästä.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008
Aweb
tabula rasa
Tuppu L

Sitä numerosarjaa pelaa niin moni, että jos sillä joskus voittaa, voittosumma on todella pieni.

En ole tilasto- tai laskentotaitoinen, mutta epäilen kyseisen sarjan todennäköisyyttä.

Voidaanhan kysymys asettaa sitenkin, että kumpi ompi todennäköisempi. Satunnaisesti saatu sarja, joka kasvaa aina yhdellä kunnes on seihtemän vai lukujono jonka kahden luvun erotus on satunnainen välillä 1 - 37.

Sitä kyllä epäilen, että kyseisellä sarjalla saa usein 4 oikein. Lottorivissä kun on - melkein aina - vähintään 2 perättäistä numeroa ja kolmekaan ei ole harvinaista.

Vierailija

Onko kenenkään tuttavapiirissä kenelläkään ollut enempää kuin 6 oikein?
Aloin miettimään lähitienooni tuttaviani. Noita useita vuosia lotonneita taitaa löytyä kymmenkunta. Luulisin, että 5 oijkkein on koko kaartin paras lottotulos yhdellä rivillä.
Vakioveikkauksessa tuttavani sai aikoinaan 20000 markkaa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

JEE! MÄ VOITIN KANS!!! Mulla oli kimppalotto eli täyslotto molemmilla jokereilla jaettuna kymmenelle. Hinta oli1,16€. Siinä oli neljä oikein eli voittosumma 11€ jaettuna kymmenelle eli yks osuus sai 1,1€. Kusin kuus senttiä...

AI NII! Onnea Nallelle!

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat