Päiväsairaala

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Onko kellään kokemusta päiväsairaaloista? Semmonen semi hullujen huone. Semmoseen pitäis mennä toipumaan.

Sivut

Kommentit (18)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Tänään oli hyvä päivä ja hyvää ruokaa. En vaan jaksais millään kelan kanssa taistella. Ajattelin että mä tilaan firman lakimiehen hoitaan nää paperisodat mun puolesta. Sen homma on palvella mua. Siitä sille maksetaan että mä paranen ja pääsen taas tekemään erikoismiestöitäni. Kun ei ne pärjää ilman mua. Se on konkurssi kohta.

Terveisin: Hermiankadun taitavin työntekijä vuodesta 2006.

Vierailija

Esim. ns. syömishäiriöisille on tälläistä päiväsairaala toimintaa ollut Lapinlahden sairaalalla, nimenomaan naisenemmistö.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Nyt ne on laittanut vakoojan sinne. Vähän aikaa kesti. Ne ei arvannut mun seuravaa liikettäni. Huonot tiedustelutiedot. Ja huono vakooja. Olen nähnyt sen ennenkin.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Sinä olet sitten varmaankin sellainen puolihullu. Puoli vuorokautta hoidossa ja toinen puoli vapaalla. Menetkö sinne mielelläsi? Onko tuo auttanut selviämään "normaalissa" elämässä?

Lierikki Riikonen

Vierailija
CE-hyväksytty
Nyt ne on laittanut vakoojan sinne. Vähän aikaa kesti. Ne ei arvannut mun seuravaa liikettäni. Huonot tiedustelutiedot. Ja huono vakooja. Olen nähnyt sen ennenkin.

Keitä ovat "ne"?

Vierailija
Moses Leone
CE-hyväksytty

Keitä ovat "ne"?

Tästähän alkaa tulla jo mielenkiintoista. Kuka tietää, minkälaiset delfiinit siellä johtoportaikossa onkaan?

Vierailija
CE-hyväksytty
Orange
Tästähän alkaa tulla jo mielenkiintoista. Kuka tietää, minkälaiset delfiinit siellä johtoportaikossa onkaan

Ei delfiinit voi olla portaikossa.

Tietenkin voi.
Mutta elossa, ja kuinka pitkään?
Voihan niillä olla jotain portaikkouimasäiliöitä yms...
...että ne on siis portaikossa ja koskettelee portaita evillään yms...mutta siis vedessä samaan aikaan...
...voihan portaikko olla tietysti meressäkin jne.

Mutta kuinka monta ns. päiväsairaalaa Suomessa on?

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

[quote="AtaraksiaMutta kuinka monta ns. päiväsairaalaa Suomessa on?[/quote]

En tiä.

Mutta vähän ne ehdotteli antabusta mulle. Kieltäydyin.

Aika tiukkaa hoitoa meinaa painaa päälle. Hulluksi on mennyt kun ei keksi enää mitään sanottavaa täälläkään kun aivot on aivan turtuneet. Elämästä on mennyt mielenkiinto kun ei enää sekoiluta. Eikä ole muutenkaan mitään asiaa.

Vierailija
CE-hyväksytty
[quote="AtaraksiaMutta kuinka monta ns. päiväsairaalaa Suomessa on?

En tiä.

Mutta vähän ne ehdotteli antabusta mulle. Kieltäydyin.

Aika tiukkaa hoitoa meinaa painaa päälle. Hulluksi on mennyt kun ei keksi enää mitään sanottavaa täälläkään kun aivot on aivan turtuneet. Elämästä on mennyt mielenkiinto kun ei enää sekoiluta. Eikä ole muutenkaan mitään asiaa.

Se on vain suvantovaihe, eli kyllä se mielenkiinto taas palaa, menee vaan useampi kuukaus, ehkä pari vuotta tai jotain .
Yrität vaan välillä ittes ns. pakolla tunkee johonkin aktiviteetteihin jne.
Eli siis elämä voittaa, jos jaksaa koittaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat