Aloitetaan huhu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minä ensin:

Punk-bändi Sex Pistols piti esikuvanaan suomalaista 1960-luvulla vaikuttanutta bändiä Jormas. Fanittaminen meni niin pitkälle, että nimeään valitessaan bändi yksinkertaisesti käänsi Jormas-nimen muotoon "Sex Pistols".

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jormas
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sex_pistols

Levittäkää huhua ja keksikää uusia.

Sivut

Kommentit (118)

Vierailija

Sitten minä:

Eräs Suomalainen filosofi; Moses Leone sanoi että maamme oi Suomen talouden ahdingon vuoksi, täytyy meidän ennen vuotta 2009 teloittaa joka toinenkin Suomalainen.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008

Olen kuullut ja varsin luotettavalta taholta, että Toppilan oluttehtaalla on joku tippunut sammioon ja hukkunut.

Toppilan kolmosta silti saa hyvin varustetuista elintarvikemyymälöistä.

Vierailija
Qadesha
Vanhusten energiajuoma nimeltä Koskenkorva muuttaa nimensä. Siitä tulee Kaskenkarvas. EU on puhunut.

Nii-i ja otteko kuulleet sitä että siitä on kuitenkin tulossa kansanäänestys, toisin kuin perustuslaista, joka nyt on toisarvoista silloin kun kyseessä on jo konservatiivisuutta hivelevä, ns. saavutettu etu, johon ei sovi kajota: Lupa juoda Kossua ilman kieltolakia, kerple!

Vierailija

Luulen että on suositeltavaa liittää tämä huhu tänne oikeaan osoitteeseen..
viewtopic.php?f=13&t=35379&p=947434#p947434
Epäilen, ettei jeesus ollut jumalan ainoa mukula...

Perustelut: Onhan hiirelläkin halut ja oikeastaan hiirellä on aikamoiset halut. Epäilen ettei jumala tai tällä foorumilla joskus käytetty juumala käytä kondomia.

Vierailija

Suomineito korkattiin vuonna 1917, jonka jälkeen vuonna 1965 Keihänen kuskasi Härmän Mirriä etelän lämpöön.Tämän seurauksena jatkuva kutina isovarpaitten välissä kävi sietämättömäksi ja vapaamielinen porsastelu tavaramerkiksi joista suomalaiset vieläkin maailmalla tunnetaan.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008

Minä taas olen kuullut, että Koskis aletaan taas valmistaa perunasta ja samalla latojen määrä lasketaan (säästösyistä) kymmeneen.

Takana ovat vouhovegaanit, jotka haluavat vähentää viljatuotteiden käyttöä sekä energiaklikki, jolta perunan poltto ei onnistu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat