Ihmiset !!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

olen 61 v nainen ja olen tänään kirjautunut tänne ! Minäkin olen jo mummo iässä ja olen kiinnostunut kaikenlaisista asioista ja kaikki on kivaa huolimatta että vanhennun koko ajan? Olen leski ja ihmiset kiinnostavat? kiva tulla keskustelemaan, terv; sydämellä

Kommentit (15)

Vierailija

Etkä ole. Olet tarmo 12 vee jostakin pohjossuomesta ja ny yrität saada pisteitä itelles.

Mutta jos oikeasti olet, niin varotan.

Täällä on vaan hulluja ihmisiä jotka selittää joistakin säikeistä?

Niiden mielestä jumalaa ei ole olemassa?

Ne on Pakanoita!

Vierailija

Joo täällä on tosiaankin hulluja liikenteessä ja tuo Lettu on yks niistä pahimmista joten kannattaa varoa sitä ja suhtautua terveellä varauksella sen viesteihin.

Toope
Seuraa 
Viestejä23172
Liittynyt23.7.2006
SMusta
Joo täällä on tosiaankin hulluja liikenteessä ja tuo Lettu on yks niistä pahimmista joten kannattaa varoa sitä ja suhtautua terveellä varauksella sen viesteihin.

On muuten ihan totta!

Itselläni on 357. tyynyn alla, antaa tulla vaan, prkl...

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Niin on, minäkin vietin "Letun kellarissa" pari vuotta vedellä ja leivällä. Ainoa ilon pilkahdus oli hänen hurmaava hymynsä. Tuli "Tukholma syndroomakin", muitten tautien lisäksi.

Lierikki Riikonen

Vierailija
sydämellä
olen 61 v nainen ja olen tänään kirjautunut tänne ! Minäkin olen jo mummo iässä ja olen kiinnostunut kaikenlaisista asioista ja kaikki on kivaa huolimatta että vanhennun koko ajan? Olen leski ja ihmiset kiinnostavat? kiva tulla keskustelemaan, terv; sydämellä

Hei!

Olen yli parikymppinen mies ja olen myös kiinnostunut ihmisistä ja "kaikenlaisista" muista asioista. Elämässä on muuten kivaa, mutta juuri se oikea tuntuu puuttuvan. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

Vierailija

Hei vaan jos juttelututtaa ja ootpa psyykkiseltä statukseltasikin ihan mitä vaan. Täällä on jos jonkinlaisia tylsimyksistä typeryksiin ja ällistyttävistä älyköistä mukaviin muihin..

Ei sekään haittaa vaikka oisit Tarmo 12v.
Täällä kait pitäis yrittää olla nätisti aina kuitenkin kun ei sais olla ees ikärasisti. Mä sanon ihan liian usein *ttu tai *rse, jne. Anteeks! Muuten koitan puhella asiaa.

Mukaan vaan joukkoon sekalaiseen.
Jokusia mummon kiusaajiakin täällä on, ilkkuvat Leiditenoista ja riipputisseistä, mutta me mummot ei olla moksiskaan. Me ollaan kokenita konkareita, monissa liemissä kypsyneitä ja päivänselvää että todellisuus kohtelee kutakin ajallaan asianmukaisesti.
Mä just mennäviikolla leikkasin saksilla hauskan jutun yhdestä lehdestä ilmoitustaululleni. Joku aikoinaan erittäin hehkee kaunotarmalli oli sanonut että: "Tottakai mulla on ahterissa selluliittia kun oon jo viiskymppinen".. Ihmiselle on hyväksi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Siis luonnolliset muutoksensa ikääntyessä, jne.

Aivothan voi toimia vaikka loppuun asti ihan hyvin vaikka keho rupsahtais. Parempi niin päin kuin toisin päin!

Vierailija
Echi
sydämellä

Hei!

Olen yli parikymppinen mies ja olen myös kiinnostunut ihmisistä ja "kaikenlaisista" muista asioista. Elämässä on muuten kivaa, mutta juuri se oikea tuntuu puuttuvan. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

Kappas poikaa! Mä oon luullut sua aina jostakin täysin tuntemattomasta syystä homppeliksi muta kyllähän sie näämmä hetroiselta vaikutat. Oot näämmä oikeitten aikuisten naisten perrään.
Mahdatko olla kännissäkin kun et pöllähtänyt sättimään uutta tulijaa joksikin pässiksi tjsp.?

Vierailija
Echi
sydämellä

Hei!

VASTAUS !
SINULLE 20 V MIES TAIDAT OLLAKIN MIES? MUTTA KUMMA JUTTU TÖRMÄÄN AINA SAMANKALTAISIIN MIEHIIN ON NE SITTEN NUORIA TÁI VANHEMPIA, MIKÄ MÄTTÄÄ ??
NYT ON KUMMALLISTA AIKAA LIIKKELLÄ, IHMISET OVAT YKSINÄISIÄ JA TODELLA VÄSYNEITÄ, MUTTA KAKESTA HUOLIMATTA, ON OLTAVA AVOIN JA USKOTTAVA JA YMMÄRTÄÄ KAIKKIA JA KAIKENLAISIA ASOITA?? OLLAAN YHDESSÄ YMMÄRTÄVÄISIÄ ?? TERV; SYDÄMELLÄ

Vierailija

Teretulemast!

Täällä on pelkästään hurmavia tyyppejä täynnä itseään, niinkuin minäkin.
Kaikki edellyttävät, että mielipiteet olisi perusteltava tieteellisesti, vaikka suurin osa näistä ei tajua, että tiede kehityy koko ajan.
Uskonnolliset perustelut eivät ole päteviä, koska lähes kaikki ovat ateisteja tai toivovat tulevansa sellaisiksi kun tajuavat mitä sana merkitsee.
Onhan täällä muitakin ikäihmisiä mm. "Mummo" , joka on foorumin mode, joka armottomalla kädellä rankkaa kaikki epäasiallisuudet ja kiroilut. ( Luultavasti entinen Kirkkohistorian opettaja 60-luvulta tyttölyseosta).
Koska keskustelujen taso on alhainen, poislukien joitakin fysiikan eri alueiden foorumeja ( haluavat päteä tiedoillaan), niin tänne on helppoa kirjoitella.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

sydämellä: Jollei ole välttämätöntä, niin älä kirjoita Caps Lockki päällä. Se on HUUTAMISTA! ja vaikea tajuta monelle.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Minun oli pakko mennä r-kioskille sillon kun iltasanoman otsikossa oli "viina vei mikaa"

Mie halusin sen.

Mie sain sen ja se on ollut minun seinällä siitä lähtien.

Se on hieno

(tulipahan sanottua, en ymmärrä miksi?)

(ehkä mie olen salavammainen)

Edit. vähän väärä sanamuoto...

Siis se oli häkkinen

Vierailija
Pönni
Echi

Kappas poikaa! Mä oon luullut sua aina jostakin täysin tuntemattomasta syystä homppeliksi muta kyllähän sie näämmä hetroiselta vaikutat.

Koko juttu lähti liikkeelle Neon paljastuksesta psykopaattiketjussa.

viewtopic.php?p=182117#p182117

Sittemmin kaverukset ovat jo kai muuttaneet erilleen Echin
sivarin jälkeen, tai tiedä sitten...

Vierailija
at

Jos levittelet täällä juoruja, niin muistelisit edes asioita oikein... Ja Neo liioittelee hieman tuossa "paljastuksessaan", olin ilmeisesti syönyt yhden kanabroilerin liikaa, mutta se ei tee minusta vielä psykopaattia. Neo on meistä se herkempi osapuoli, joten hän ylireagoi välistä asioihin

Vierailija
Echi
at

Jos levittelet täällä juoruja, niin muistelisit edes asioita oikein... Ja Neo liioittelee hieman tuossa "paljastuksessaan", olin ilmeisesti syönyt yhden kanabroilerin liikaa, mutta se ei tee minusta vielä psykopaattia. Neo on meistä se herkempi osapuoli, joten hän ylireagoi välistä asioihin

*pursk*

Uusimmat

Suosituimmat