Aweb kehumisketju

Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Minusta Aweb on asiallinen keskustelija.
Olen monta kertaa ollut eri mieltä hänen kanssaan,
ikinä hän ei ole mollannut ihmisiä.

salai

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Sivut

Kommentit (77)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Juu, minäkin olen samaa mieltä. Olen loistava.

Miten te pärjäätte täällä ilman minua, kun ihan kohta saatte viettää lähes awebittoman kuukauden? Kai teillä on täällä bileet tai jotain?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Mihis sinä meinaat lähteä, Brasiliaan sambaamaan?

Kysymyksen voi tietysti kysyä toisinkin päin. Mites sinä aiot tulla toimeen kuukauden ilman palstaa.

Vierailija
Aweb
Juu, minäkin olen samaa mieltä. Olen loistava.

Miten te pärjäätte täällä ilman minua, kun ihan kohta saatte viettää lähes awebittoman kuukauden? Kai teillä on täällä bileet tai jotain?

Eiköhän me joku habanerokastike kehitellä.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8910
Liittynyt18.8.2008

Juu, rautaa on jätkä(?).

Kukaan ei hallitse paremmin tietoa Suomen ja osittain myös naapurimaiden metsätalouden tilasta ja luonnon lainalaisuuksista.

Siinä jää tutkimuslaitoksetkin toiseksi, niin että.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Ajattelin alun perin kirjoitella syvällisemmänkin esseen tämän foorumin merkkihenkilöistä. Tuntui kuitenkin kohtuullisessa humalatilassa vaikealta muotoilla monimutkaisempia lauserakenteita kuin tämän ketjun aloitus.

Pyydän anteeksi mahdollisia kirjoitusvirheitä. Loogisen ajatuskulun huonoudesta olen toki itse ainoa vastuullinen.

Aihe oli siis kehua Awebia.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Phony
Mites sinä aiot tulla toimeen kuukauden ilman palstaa.

Raahautumalla nettikahvilasta toiseen.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
salai
Ajattelin alun perin kirjoitella syvällisemmänkin esseen tämän foorumin merkkihenkilöistä. Tuntui kuitenkin kohtuullisessa humalatilassa vaikealta muotoilla monimutkaisempia lauserakenteita kuin tämän ketjun aloitus.

Pyydän anteeksi mahdollisia kirjoitusvirheitä. Loogisen ajatuskulun huonoudesta olen toki itse ainoa vastuullinen.

Aihe oli siis kehua Awebia.

Olisit useamminkin humalassa.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
syytinki
Juu, rautaa on jätkä(?).

Juu, jätkä.

Vierailija
Aweb

Noo me...ainii ne juhl

Vierailija

Olen seurannut Awebin keskustelua osastolla "Somalialaiset merirosvot". Hän on käytännössä ainoa, joka kykenee käsittelemään Norppaa.
Aweb: harmi että poistut juuri nyt. Pyrin parhaani mukaan selviytymään Norpan kanssa, mutta se on toisinaan vaikeaa. Ne hänen ideansa ovat aivan uskomattomia, en tiedä itkeäkö vai nauraako.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007

Aweb on huippu jäbä. Mä luen aina kaikki Awebin jutut täällä, niinkuin kyllä monen muunkin.

Mutta Awebin kanssa en lähtis kyllä kinaamaan, mies omaa laajat tiedot ja osaa jopa perustella mielipiteitään. Veis meitsiä 6-0. Arvostan.

.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Koska Aweb on huippujätkä ja el6 viimeksi keskustellut (ja viimeksi kehunut minua[Off Topic]) nostetaan tämä muistoista esiin.

Aweb on ihan hyvä jätkä. Jos nyt varoo sen verran, ettei laipiossa ole kissan pään kokoista neliskulmaista reikää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat