Voi vit...! Unohin ostaa eilen kahvia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä mie nyt juon.

Pirtua?

Aivot tarvii jotakin käynnistyäkseen, muuten ne on.. Mää mää mää, myö ollaan aivot ja myö sijaitaan sinun päässä.

Minä olen leegio meitä on monta.

Sitten sitä vaan mietii että leegot? Olen mie niillä rakennellu?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ei sielä ole mitään mikrossa lämmitettävää kun joku apinan kaltainen eliömuoto on vetäny ne kaikki?

Siis minä...

Vierailija

Perniö, avaan bissen.

Kuudelta illalla minun pitää vasta olla edustava.

Tässähän on, hmm 12 tuntia...

Kerkeen tulla humalaan ja selvitä ihan reippaasti.

Jos ne sanoo että "siehän olet humalassa", niin valehtelen että minulla on aivovamma.

Hevonen potkas lapsena päähän, tai jotain?

Mie olen aina tämmönen

Tura rai tura rai

Vierailija

Pitäskö pitää iteleen puolustuspuhe

"En ole apina olen ihminen"

Kuulostaa ihan joltakin Paavo Väyrysen kirjalta

Vierailija

Huvittaa kun aina aika ajoin joku toimittaja kysyy väyryseltä, että "oletko humanoidi"

Niin se on aina, mitä - "miksi minulta tätä aina kysytään"

"Paavo Väyrynen, oletteko te humanoidi?"

Vierailija

Mie alan kattoo uusinta ghost huntersia S04E28

Ameriikan serkku lähetti

Ihan paska sarja mutta mulla on fetissi..

"this eposode on the ghost hunters..."

Vierailija

Ja niin niin ha ha haa..

Mie pelkään kummituksia, mitä sitten?

Tästä nyt varmaan tulee yleinen naurunaihe, mutta mitä sitten.

Mää vaan pelkään

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Minä en ymmärrä tämän viestiletkun tarkoitusta. Onko ehkäkenties niin, että viestiketkun aloittaja on ryhtynyt siihen suin päin ja vieläpä jo niin päihtyneessä tilassa ettei saa kumpaakaan päättymään? Sen sijaan, mitä taas kahviin tulee, ja siihen että viestimetkun aloittajaa harmistuttaa sen unehtaminen kaupasta ostettavien asioiden joukosta, niin siltä katsantokannalta viestiretkun aloittajan harmistuminen on varsin ymmärrettävää. Onhan kahvi sentään meidän nestemäisiä ravintoaineksia nauttivien ihmisten suuren arvostuksen saavuttanut suosikkijuoma. Tavattoman suuren arvostuksen, eikö vain hyvä ystäväni. Voi todellakin sitä aamua jona huomaa, että siellä keittiön yläkaapissa ammottaa typötyhjä paikka kahvipaketin paikalla. Silloin sitä on kuin puulla päähän lyöty ja yrittää miettiä miten tästäkin päivästä selvitään. Eikä sitten ole riemulla toisaalta rajaa, kun seuraavaksi huomaakin erehtyneensä hupsulla tavalla. Sehän oli väärä kaappi, josta sitä kahvia katseli. Voi sitä sekaannusta ja asioiden tavatonta myllerrystä. Ottamaan siis helpottuneesti kuusi pikkukipollista tuota tuoksuvaa einestä oikeasta kaapista ja laittamaan sitä kahvipannuun, vettä päälle ja pannuun iloinen sähkövirta — eikä voi olla totta. Tuhannen nolostuttavaa punastusta taas. Suodatinpussi unohtui. Nyt ovat kaikki kahvit ja vedet ja sähkövirta ja uusi Säästökaupan kahvinkeitin yhdessä mylläkässä sekaisin eikä mistään saa yhtään mitään selvää. Tänä aamuna ei taida oikein mikään mennä kohdalleen niin kuin pitäisi. Panee totta tosiaan miettimän, että mitähän muita yllätyksiä päivä tuo tullessaan kun se alkaakin jo näin onnettomien sattumusten keralla. Että siltä katsantokannalta viestijetkun aloittajan tuohtumuksen ja ikävän mielipahan hyvin käsittää, vaikkakin muulta osin siihen on vaikea yhtyä saatika ymmärtää tämän viestiketjun tarkoitusta yli päätänsä lainkaan ollenkaan.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Mitä jaksottamiseen tulee, hyvä kahviton ystäväni, niin sen olen toki jaksottanut minkä olen jaksottanut. Enkä muita jaksota.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Olet koukussa kofeiiniin?

En minäkään jaksanut lukea tuota jaksottamatonta tekstiletkua. Jotain viestiletkusta siinä kerrottiin...Aukesko olut?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat