Kakkamuseo

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Minusta suomen pitäsi rakentaa tampereelle tai jonnekki nii museo missä näytettäisiin kakkoja.
Kellään muulla maalla ei vielä ole tällaista spesifikoitua museota joka keskittyisisi eri eliöiden kakkoihin. Tässä olisi suomelle erinomainen mahdollisuus päteä maailmalla. Saataisiin turisteilta sitten rahaa kun ne käy siellä ja suomessa.

Mä aattelin että siellä olisi sitten ihmisten kakkoja, miesten ja naisten kakkoja. Sitten olisi erikseen osio nisäkkäiden kakoille, kalojen kakoille ja selkärangattomien kakoille.

Ne ulosteet olisi sitten lasikuprujen takana sitten siellä olisi selostus että kuinka painavia kakkoja ne elukat kakkii ja muuta faktaa niistä. Sitten niissä olisi myöskin semmonen punanen nappula, kun painaa siitä, nii kuulus sen eläimen ulostus ääni. Ihmisellä voisi olla ainakin montakin erilaista ääntä, kun kurakakasta, ja kovalla olemisesta ja normaalilla kakalla olisi eri ääni.

Sitten voisi jotakin ylijäämä kakkoja myydä pois turisteille mitä ei turistit käy paljoo kattomassa, niin saa tilaa uusille paremmille kakoille. Kun niistä nappuloiden painalluskerroista voisi sitten kerätä tietoa johonkin tilastoon.

Sinne voisi sitten myöskin lahjottaa kakkoja sinne. Ois erikseen semmone guinesin kakkaennätys, jossa olisi eri ennätyskakkoja.

Suomi tarvitsee lisää kakkatuntemusta. Sillä se on yksi kehittyneiden sivilisaatioiden mittapuu. Harmaillakin saattaa olla semmoset, kun niillä ei enää oo pyllynreikää, nii ne on säilöny sitten ne harvinaiset kakat talteen.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Jepjep. Aivan loistava, ja omaa sydäntä lähellä oleva aihe. Ehdottomasti pitäisi rakentaa. Tämä yhteiskunta tarvitsee yhden kakkamuseon. Hienoa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Vatkain
Ookko nyt ihan varma tästä...

Oon mää. Mite nii?

master_bates
Jepjep. Aivan loistava, ja omaa sydäntä lähellä oleva aihe. Ehdottomasti pitäisi rakentaa. Tämä yhteiskunta tarvitsee yhden kakkamuseon. Hienoa.

Hyvä että olet samaa mieltä!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
nuubi
Jos on suru puserossa niin jos ei muuta niin
tnp:n topicit aina saa hymyn huuleen

Kiva juttu että nää piristää. Mutta kyllä minä kuitenkin ihan vakavissani olen tämän idean kanssa. Minusta tää on hieno idea ja voisi olla tuottoisakin suomelle.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Minusta suomen pitäsi rakentaa

Lapsen tasolle jääneille idiooteille olisi myös hyvä saada oma museo, jossa he voisivat esitellä typeriä juttujaan, ettei heidän tarvitse täyttää keskustelupalstoja niillä.

Vierailija

Suomea on sanottu museoiden luvatuksi maaksi, niin mikä ettei. Kakkamuseo sopii kansalliseen brändiin oikein loistavsti.
Kerran työttömille tarkoitetuille aktivointikursseilla luennoitsija keskittyi esitelmöimään paskasta. Luentomateriaali ehdottomasti säilytettäväksi museoon ja luennoitsijasta tehtävä vahanukke.
Eräskin häirikkö lähetteli aikoinaan paskaa sisältäviä paketteja valtakunnan vaikuttajille, joten hänenkin elämää suuremmalle projektille ehdottomasti varattava oma lasivitriini.
Suomi kiilaisi maineellaan loistavsti ohi Islannin jossa on sentään penismuseo.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26868
Liittynyt16.3.2005

Suomi on täynnä yksittäisten harrastajien pieniä "museoita". Sellaisia, jotka ovat harrastajan kotona tai ulkorakennuksissa ja auki esimerkiksi kesäsunnuntaisin. Panepa perustaen ihan oma kakkamuseo. Sääli vain, että jos haluaa myös hajunäytteitä, näytekappaleita pitää uudistaa aika tiheästi. Se on aika vaikeaa ja kallista harvinaisten ja vaikeasti tavoitettavien eläinten kanssa. Toisaalta ehkä sen voisi hoitaa erilaisin teemaviikoin. Ensi viikolla saa haistella harvinaisen amurintiikerin kakkaa ja seuraavalla jaavansarvikuonon. Siten saisit alan harrastajat käymään useamminkin.

Mitä tulee rahoitukseen, olen sitä mieltä että se pitäisi olla yksityistä. Emme me missään kommunistimaassa elä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat