Goottitytöt.

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mistä mää tommosia löytäisisin? siis gootti naikkosia? Ne on ihan saakelin ihania! Siis en tarkota niitä rakennuksia, vaan niitä naisia, kuten sofi oksanen sun muut.
eli se sofi oksanen on tää:

Tosin suuri osa muista gooteista on kauniimpia kuin toi.

Ne on varmaa kaikki varattuja, kun kummiski niillä on nii hirveesti menekkiä. Jotkut on kyllä pistänyt pelleilyksi ton homman ku pitää jotai kulmahampaita, mutta ne on nuoria pentuja jotka ny ei muutenkaan kiinnosta.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (10)

Vierailija

Esim. irc-gallerian jostain gootti-yhteisöistä yms. tai sitten TUSKA-festarilta meet bongaa, jos se on taas ens kesänä.

Vierailija

Ei pelkkä meikki ja vaate kauniiksi tee. Kyllä täytyy olla neidon oikeasti itsensä kaunis että mulle kelpaa. Kauniita gootteja on. Tykkään niistä.

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

Tytöillä tämä goottius vaikuttaa jonkinlaiselta puolustusmekanismilta vähän erinäköisille tytöille. Ei sovita siihen perusmuottiiin ja kauneusihanteeseen, niin mennään sellaiseen porukkaan, jossa näitä normeja ei arvosteta, ja erilaisuudesta saa jopa lisää uskottavuutta ja hyväksyntää.

Miehistä taas voisi sanoa, että gootit yrittävät peitellä nörttiyttään ja tavallisuuttaan jollain mustalla ja mystisellä. Onhan siellä varmaan usein jotain todellista ja syvää angstia, mutta jos eivät olisi nörttejä, niin eivätköhän toteuttaisi saman mielenilmaisun vähän tyylikkäämmin.

Kuulostaako vähän yleistävältä tai muuten julmalta? Eipä se goth-meno useimmiten ainakaan mitään kovin syvällisen filosofista ole, niin nuoria teinejä ovat usein.

Irc-galleriassahan noita näyttää olevan.
AngelOfDarkness
BloodyGothGirl
KILLERPAIN
SatansDaughter
goth_lolitadoll
mari_goth
Girl_ of_darkness
Hinata_Hyuga

Kundeissa on jostain syystä enemmän vähän varttuneempiakin.

Syntheticness
GothHam Jyrki
Neoshadow
sinistersoul
Devils_Reject
GOTHOLIC

Ehkä se onkin yksi huumorin alalaji.

Mulgeron

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Ataraksia
Esim. irc-gallerian jostain gootti-yhteisöistä yms. tai sitten TUSKA-festarilta meet bongaa, jos se on taas ens kesänä.

Joo, täytyy katsoa jos sinne tuskikseen menis joku kerta bongaamaan muijia. Jos ny saa sinne kamuja mukaan. Aika mahollista, että kukaa ei jaksa sinne mennä. Perkele. Tosin eipä mulla tänä vuonna olisi varmaan aikaakaan sinne mennä.

Olli V
Ei pelkkä meikki ja vaate kauniiksi tee. Kyllä täytyy olla neidon oikeasti itsensä kaunis että mulle kelpaa. Kauniita gootteja on. Tykkään niistä.

Joo, niihhä se o. Ei nekään saa olla läskejä. Ja hoikat naiset on ny aina ollet kauniita.

Shriek

Päivän fingerpori.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Dr Lazer

rokkitytsit on kivempii

Joo, rokkityttöläiset on kyl mega ihania. Mielummin niitä kattelee kuin jotai semi-mustaa jolla silmät sojottaa vinoon. (lue rihanna.) Yliarvostettu ämmä.

Paramoren laulaja on aika söpö rokki tyttis, mutta niitä on paljon parempia normaalissa elämässäkin. [size=85:2k2mzeld]*Siistin itse viestiä den grönan varalta*[/size:2k2mzeld]

Vierailija
tiäremiäs
Goottitytöt on vähän niin kun hörhöjä, uskon että ne syö pikkulintuja ja juo verta.

varokaa goottityttöjä.

Mistä sinä tuollaiseen johtopäätökseen olet tullut?
Selitä, ole hyvä.

Vierailija
Alveron

Pakko sen verran tässä nussia pilkkua, että tuo kyseinen tyttö ei ole gootti, vaan jrockari. ;> Ernu, miksi haluattekin kutsua~

>> Gootit ovat ihania, tai no, eivät kaikki, ja niinkuin Olli V sanoi, niin kyllä niitten tyttöjen täytyy kauniita olla oikeastikin. Ei siinä muuten ole mitään ideaa, ainakaan minun mielestäni.

Uusimmat

Suosituimmat