Kaapista ulos tuleminen

Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Kun usein puhutaan kaapista ulos tulemisesta niin yleensä on kysymys homojen tunnustuksesta että tykkää samasta sukupuolesta kuin itse on. Kummiskin on monia muitakin asioita maalmassa jossa ollaan kaapissa eikä ulos tuleminen tunnu hyvältä vaihtoehdolta.

Ihmiset suojelee itseään ja ei halua munata itseään muitten nähden, kuitenkin olisi hyvä nostaa kissa pöydälle. Egomaisuus houkuttaa koska se myy, on pakko saada pojoja kaikesta mahdollisesta. MUTTA - mitä asioista puhumattomuus saa aikaan yhteiskunnassa, ihmisiä jotka kätkee murheitaan ja ongelmiaan ja lopuksi vetäytyy kaappiin.

Miehuuteen kuuluu olla ritarimainen ja naisetkin kuulemma haluaa sellaisia mies-tyyppejä puolisokseen. Kukaan ei halua puhua heikkouksistaan ja itse olen sitä mieltä että psykologit ja psykiatrit ei osaa tehdä mitään - he ovat taidoiltaan suhteellisen pinnallisia oppikirjan mukaan.

Ihmiset luo itselleen haarniskan ennemmin kuin tulee kaapista ulos ja egonsa paikkailuun voi upota paljon kivuliata hetkiä. Uskallatko tulla kaapista ulos ja sanoa että olet haavoittuvainen? Vai kiistätkö omaavasi heikkouksia. Henkilökohtaisesti olen skitsofreenikko ja monet tietämättömät tuomitsee minut, Hollywood tekee muutaman leffan ja soppa on valmis. Minä en tykkää että minua luullaan jakautuneeksi persoonaksi tai että olen täynnä yllätyksiä jotka voivat olla vihapuuskia tai väkivaltaisia tekoja -KOSKA se ei pidä paikkaansa. Ihmiset ei tiedä totuutta ja siitä kärsin minä ja sinä.

En tykkää yhtään että maailma sulkee silmät ja vetäytyy kaappiin tekemään vääriä johtopäätöksiä tai peittämään omia ongelmiaan. Eikö riitä että on sellainen kuin on?

Maailma on täynnä vääryyttä ja miljoonittain kaapissa lymyviä ihmisiä. Uskallatko tulla kaapista ulos?

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Lapsena tulin usein ulos kaapista. En kasvanut kaapissa, minua ei rangaistu kaapilla, enkä hävennyt kaapissa, mutta tykkäsin leikkiä kaapissa. Se oli sellanen iso komero missä oli kaikenlaista kamaa, sitä oli kiva tonkia. Kyllästyttyäni tulin ulos kaapista.

Tänäpäivänä lasten on hankalampi leikkiä kaapissa. Nykyään ei enää rakenneta sellaisia kaappeja. Nykyään kaapit ovat pieniä ja talodellisia.

Nykyään aikuiset on kaapissa. Jotkut jopa asuu kaapissa. Lapset ei ymmärrä sitä. Miten aikuiset voi olla kaapissa? Nekun on nykyään niin pieniä ja taloudellisia. Aikuiset tulee harvoin ulos kaapista. Lapsia se harmittaa kun ne haluaisivat leikkiä yhdessä aikuisten kanssa. Nyt lapset tajuaa miksi isillä ei ole aikaa leikkiä. Se kun on kaapissa.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Siivoamassa tiskikaappia. Kysymään muorilta notta kelpaako joulusiivoksi. Se sanomaan että hyvin, jos vietetään joulu tiskikaapissa.

Tavotatteko saman sävyn kuin minä?

Hitto kun vaikeeta näinkin monen vuoden jälkeen. Enää ei voi miellyttää. Lasketellaan vaan vuosikymmenten jättämiä latuja.

Toisaalta. En vaihtais takas kaappisidossuhteeseen.

Sen ne menettää, jotka oksentaa tulevaisuutensa infantiiliin keskittymiskyvyttömyyteen instantsuhteissaan.

Ei tullut kaapista (ulos) kiitosta. Se on liian pieni siihen sillon kun elämän on antanut kasvaa rauhassa mittaansa.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Tulen ulos kaapista. Lenin jo sanoi: "Raaputappa kommunistia hieman, niin huomaat, että suhteessa naiseen hän on konservatiivi." Joo.

Lierikki Riikonen

Vierailija
Rasputin
Lapsena tulin usein ulos kaapista. En kasvanut kaapissa, minua ei rangaistu kaapilla, enkä hävennyt kaapissa, mutta tykkäsin leikkiä kaapissa. Se oli sellanen iso komero missä oli kaikenlaista kamaa, sitä oli kiva tonkia. Kyllästyttyäni tulin ulos kaapista.

Olit samanlainen kuin kissani. Silläkin on hinku tunkea kaappeihin ja komeroihin.

Vierailija
Moses Leone
Rasputin

Olit samanlainen kuin kissani. Silläkin on hinku tunkea kaappeihin ja komeroihin.

Kannattaa tarkastaa kaappi. Kissa on voinut paskoa sinne.

Vierailija
deep'n'dark
Ihmiset suojelee itseään ja ei halua munata itseään muitten nähden

Hm

Ai ei vai. Sittenhän mie olen täällä ihan turhaan?

Vierailija
Rasputin
Moses Leone
Rasputin

Kannattaa tarkastaa kaappi. Kissa on voinut paskoa sinne.

Puhutko kokemuksesta (eli tapasitko paskoa kaappeihin)?

Vierailija
deep'n'dark

Ihmiset suojelee itseään ja ei halua munata itseään muitten nähden,

Kirjoitin kerran aiheen - Ime mun munausta - Moderaattori siirsi sen kaappiin.

Vierailija
Lettu Haimakainen
deep'n'dark
Ihmiset suojelee itseään ja ei halua munata itseään muitten nähden

Hm

Ai ei vai. Sittenhän mie olen täällä ihan turhaan?

Ne suojelee siis itseään. Sä voit munata rauhassa.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Minua vituttaa mun skitsofreenisuudessa se että kun ne vieraat oliot jotka puhuu mulle (kuulen ääniä) ei halua tulla kaapista ulos, minä puhun niille omassa kämpässäni järkeä yksin ollessani mutta ei, ei millään halua he tulla pois kaapistaan. Yksi hahmoista sanoo että "mä haluan voittaa" - mä sitten kysyn että missä lajissa haluat voittaa niinei se osaa siihen vastata. Rakkaat äänet päässäni, tulkaa ulos kaapista.

Tiedättekö te että minä taistelen vapauden puolesta, haluaisin kokea maailman niiku silloin ennen skitsofreniaa. Minä tunnen päässäni kipua ja epämielyttävää mielentilaa. Tunnen että minun kroppaani sijoitetaan myös muita sieluja minun oman sielun lisäksi. He omaavat sairaalollisen mielen ja jankuttaa koko ajan paskaa. Minä opetan heitä mutta on kuin puhuisin seinille. Kun vieras sielu on ruumissani niin taustalla puhutaan vielä sen lisäksi. Minun tajuntani on Ryssän ja Juutalaisen taistelutanner. Juutalaiset haluaa Ryssän tulevan ulos kaapista, minä myös.

Tiesittekö että minä uskon ihan tosissani että minulle puhuu jotkut elävät olennot ja että minun sieluun linkitetään vieraita sieluja. Kalteva torni, Me kaksi ja Irene sekä Kaunis mieli ovat kaikki vääriä tapoja selittää mun sairautta. Sorry että menin vähän sivuraiteille mutta haluan että te saatte jonkinmoisen kuvan joka olisi mahdollisimman lähellä sitä mitä se on.

Ne olennot ovat minun virus ja minä en aio antaa heille valtaa tehdä minulle mielipahaa. Taistelen viimeiseen henkäykseen. Ne oliot jotka päässäni puhuu jakautuu kahteen, he haluavat minun uskoavan että he ovat Ryssiä ja Juutalasia, mutta ovat ketä ovat - tulkaa ulos kaapista.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat