Outo tunne

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miks mulla on outo tunne että viimepäivien tiedekeskustelut on käyty ennenki? Siis suuri osa niistä.

Hiiret keikkumassa henkarissa ja monet muut kummitusjutut on ihanku olis ne ennenki kuullu.

Kai nää on jauhettu useempaan kertaan.

Kommentit (6)

Vierailija

Ei keskusteluja ole käyty ennenkin, ne vain junnaavat paikoillaan. Vai olisiko kyse siitä, että kaikki on jo sanottu?

Vierailija
Dark Shade
Ei keskusteluja ole käyty ennenkin, ne vain junnaavat paikoillaan. Vai olisiko kyse siitä, että kaikki on jo sanottu?

Ei kun usein tulee tunne että joku tietty keskustelija on sanonut saman ennenkin ja että mä ite oon vastannu samoin aikasemmi.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Joo kyllähän ne vähän toistaa itteesä. Onhan noita kummitus juttuja. Toisaalta tuloo ja menöö täältä jatkuvasti porukkaa joten kaippa se on ihan luonnollista että samat asiat nousee pintaan uudestaan ja uudestaan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Itse olen ajatellut aloitella paussinpitoa jo ennen talvipäivänseisausta, joka itselleni on se joulun pyhistä pyhin päivä, pakana kun olen. Jos vaikka ottaisi pitempääkin lomaa sitten samantien, ettei tule nörttinä kupeksittua netissä pyhinä mikä on kyllä melkoinen klisee. Siis se kupeksiminen. Jotkut viettävät vuodenvaihtumisen hetkenkin netissä...

Uusimmat

Suosituimmat