Miehellä leveä lantio

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hei, olen 16v miehen alku, mutta.. On pieni ongelma. Olen hyvin lihaksikas jne, treenejä paljon. MUTTA.. Minulla on hyvin leveä lonkka luu, ja varmaan muutakin naismaista, esim parran kasvu vähäistä pyöreät reidet jne.

Onko kellään tietoa, miten pääsisin normi miehen mittoihin? Oikeasti, lantioni on jonkun metrin paksunen. Olen hyvin atleettinen, että ei ole ylimääräistä rasvaa.

Hormooni hoitoja tms? Jos on mennyt jossain välissä hormoonit sekasin.

Tarvitsisin todella apua, nuorempana oli hirveitä vaivoja tämän asian kanssa kun ensimmäisen kerran huomasin tämän. Nyttemmin päässyt yli ja silleen, mutta vaivaa silti. Haluaisin näyttää normaalilta.

Voisi vaikka jonkun kuvan napsasta joskus jos tarve vaatii.

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Melko samanlaisia ulkonäkökomplekseja minullakin, kun olin teini. Silloin murrosiässä(noin 13-18-iässä minulla) keho valskasi muutoksia oikein urakalla. Pituutta tuli hirmuisesti lisää ja huomasin saaneeni tautisen kokoiset hartiat. Muuten ihan ok, mutta lihasmassa ei pysynyt perässä lainkaan. Harjoittelin kyllä liikuntaa, mutta lihasmassa pysyi alhaisena. En voinut välttyä muiden ivallisilta huomautuksiltakaan. Tyyliin "korttimies", "härkäselkä", jne...

Nyt parikymppisenä keho on ihan erilainen, tosin osin fyysisen harjoittelun puolestakin. Eikä perustu pelkästään omaan mielipiteeseen vaan myös vanhojen tuttujen, kun eivät tunnista enää edes pärstän perusteella. Kerrankin baarissa jouduin uskottelemaan varmaan 10 minuuttia yhdelle tutulle kuka olin, vaikka olimme viimeksi tavanneet vain kolme vuotta sitten.

Eli todennäköisesti kehosi käy vain muutoksiaan läpi, vaikkakaan välivaiheet eivät aina ole niin mukavia. Koeta vain kestää vielä vähän aikaa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Poison dart frog
Melko samanlaisia ulkonäkökomplekseja minullakin, kun olin teini. Silloin murrosiässä(noin 13-18-iässä minulla) keho valskasi muutoksia oikein urakalla. Pituutta tuli hirmuisesti lisää ja huomasin saaneeni tautisen kokoiset hartiat. Muuten ihan ok, mutta lihasmassa ei pysynyt perässä lainkaan. Harjoittelin kyllä liikuntaa, mutta lihasmassa pysyi alhaisena. En voinut välttyä muiden ivallisilta huomautuksiltakaan. Tyyliin "korttimies", "härkäselkä", jne...

Nyt parikymppisenä keho on ihan erilainen, tosin osin fyysisen harjoittelun puolestakin. Eikä perustu pelkästään omaan mielipiteeseen vaan myös vanhojen tuttujen, kun eivät tunnista enää edes pärstän perusteella. Kerrankin baarissa jouduin uskottelemaan varmaan 10 minuuttia yhdelle tutulle kuka olin, vaikka olimme viimeksi tavanneet vain kolme vuotta sitten.

Eli todennäköisesti kehosi käy vain muutoksiaan läpi, vaikkakaan välivaiheet eivät aina ole niin mukavia. Koeta vain kestää vielä vähän aikaa.

Joo, sehän johtuu juuri siitä että kasvu vie suurimman osan energiasta, niin treenaus ei auta niin paljoon lihaksiston saamiseen, kun energia ei riitä yksinkertaisesti molempien lisäykseen.
Liikkumaton wowia pelaava teini kuluttaa enemmän energiaa kuin liikkuva aikuinen. Itseasiassa aika runsaastikkin enemmän. Riippuen tietysti kasvusta. Jotkut jää pätkiksi ja kasvu on hidasta, niin eihän se silloin paljoon energiaa vie.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Koska olet 16-vuotias, niin sinulla on luultavasti päällä elämäsi rankin eksperimentaalinen hormonihoito. Se kestää vielä vuosia. Et sinä siihen päälle vielä lisää toisia kaipaa. Iso osa tästä liittyy psyykeesi; et osaa tulkita asioita oikein, et näe mittasuhteita, ja hermostut turhista, jopa kuvitteellisista ongelmista. Eritoten muuttuvan kroppasi ymmärtämisessä muuttuvat ja keskenkasvuiset aivosi ovat pahassa pulassa.

Palataan asiaan 5-10 vuoden päästä. Jos vielä silloin jokin mättää, saattaa sinulla olla todellinenkin ongelma.

Sillä välin voit keskittyä suuntaamaan luovuutesi ja murheesi vaikka tieteen, taiteen tai ruumiinkulttuurin alueille. Mikäpä olisikaan parempi hetki aloittaa uusi harrastus, kuin juuri nyt? Jos vaivastasi sittenkin vastoin kaikkia todennäköisyyksiä syntyy elinikäinen haitta, niin ainakin sitten 5-10 vuoden kuluttua osaat yhden asian enemmän tosi hyvin, kompensaatioksi.

Nimim. hengissä selvinnyt.

PS. Ruumiinrakenteet vaihtelevat. Eivät kaikki ole aikuisten maailmassakaan jostain ideaalikuvastosta repäistyjä mallivartaloheeboja. Äärimmäisen harvat ovat. Ihanteet eivät vastaa todellisuutta. Kyllä miehelläkin voi olla leveä lantio tai iso perse, tahi tissit. Eivät ihan samanlaiset kuin naisella, mutta sinne päin. Lihavuus yleensä auttaa tuomaan muotoja esiin. Nainen taas voi olla miesmäinen pötikkä. Eipä tuolle mitään voi, mutta miksi pitäisikään? Eihän meistä pelkkä kroppa tee sitä mitä olemme, jos emme niin tahdo. Sitäkin voimme muokata ihan vain elintapojen kautta, puhumattakaan sitten siitä, kuinka sen tuomme esiin ja käytämme.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija

Joillakin nyt vain on leveämpi lantio kuin toisilla. Aivan normaalia geenien aiheuttamaa monimuotoisuutta. Mistään hormoonihäiriöstä ei varmastikkaan ole kyse. Ei kaikilla naisillakaan ole leveää lantiota niinkuin joku jo edempänä totesi. Vartalotyypeissä on todella paljon vaihtelua.

Kortit on jaettu etkä oikein voi kyllä tuolle ominaisuudellesi muuta tehdä kuin hyväksyä sen. Joten tee se.

Vierailija

Joono kiitosta vaan palautteesta, kuviteltua se ei kyllä ole, kuvankin voisin heittää niin kyllä ihmetyttäisi.

Enkä tässä nyt jaanaillut pienestä lihasmassasta, koska sen saralla ei ole ongelmaa.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

Koska kyseessä on lantioluu, sen saa kapeammaksi vain vaikealla, kivuliaalla ja jälkeenpäin pitkäksi aikaa liikkumista rajoittavalla luukirurgialla. Tuskin haluat mennä sille tielle.

En ole edes kuullut mistään varsinaisista lantionkavennusleikkauksista. Se on niin keskeinen ja kantava luu jossa on niin monta muuta tukirakennetta kiinni, että maallikkonakin kuvittelisin sen minkäänlaisen operoimisen olevan hyvin haastavaa.

Eikä sitä muutenkaan kannattaisi vielä teininä tehdä, kun luut edelleen kasvavat.

Vierailija
Poison dart frog

Mistä se korttimies tulee?

Vierailija
Bodarinalku
Joono kiitosta vaan palautteesta, kuviteltua se ei kyllä ole, kuvankin voisin heittää niin kyllä ihmetyttäisi.

Enkä tässä nyt jaanaillut pienestä lihasmassasta, koska sen saralla ei ole ongelmaa.

No laita kuva.

Ota mittanauha ja mittaa vyötärö, lantio ja rinta, kaikki leveimmästä kohdasta. Katotaan sitte onko siinä mitään epäsuhtaa. Laita pituus ja paino myös.

Jos sulla on levee lantio niin todenäkösesti sun vyötärös paksuuntuu muutaman vuoden sisään. Levee selkä auttaa asiaa myös. Vetelet leukoja niin latsist kasvaa. Punnerrat joka toinen päivä etunojapunnerrukset. Kerralla niin monta ko menee. Leuanvedon otat sitten vuoropäivänä. Rinta ja selkä kasvaa niin ei se lantio enää mitään haittaa, vaikka olisikin vähän tuhtimpi. Jos reenaat salilla niin maastaveto on paras selkää paksuntava liike. Se jykevöittää myös vyötäröä. Leuanveto taasen on paras selkää leventävä liike.

Vierailija
Rasputin
Bodarinalku

No laita kuva.

Ota mittanauha ja mittaa vyötärö, lantio ja rinta, kaikki leveimmästä kohdasta. Katotaan sitte onko siinä mitään epäsuhtaa. Laita pituus ja paino myös.

Jos sulla on levee lantio niin todenäkösesti sun vyötärös paksuuntuu muutaman vuoden sisään. Levee selkä auttaa asiaa myös. Vetelet leukoja niin latsist kasvaa. Punnerrat joka toinen päivä etunojapunnerrukset. Kerralla niin monta ko menee. Leuanvedon otat sitten vuoropäivänä. Rinta ja selkä kasvaa niin ei se lantio enää mitään haittaa, vaikka olisikin vähän tuhtimpi. Jos reenaat salilla niin maastaveto on paras selkää paksuntava liike. Se jykevöittää myös vyötäröä. Leuanveto taasen on paras selkää leventävä liike.

Treeneihin kuuluu kaikki käsilläseisonta punnerrukset ym.
Selkä on jo leveä, olen ollut voimalilulajien parissa jo pitkään. Että ei sen saralla tarvitse neuvoa. Koska yläkroppa on niin iso niin ei se lantio näytä leveältä, ei se näy esim jos on paita päällä jne, mutta jos paita pois, niin ainoa turva on leveät hartiat, isot rintalihakset ja 8 packki., muuten on kyllä aika karskin näkönen.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
borri317

Jos se pitää korttipeleistä?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
TERÄS NALLEPUH
borri317

No eiku ne pilkkas sitä yhtä paksuksi ku pataässä. Se ei oo kovin paksu...

Hämmentää.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
borri317

Tulikohan se niistä Liisa ihmemaassa sadun kömpelöistä korttisotilaista.

Eli olin leveä kuin ladon ovi, mutta sivuprofiilista olin laihan näköinen. Myös kävelytyyliäni haukuttiin kömpelöksi tai muuten vammaiseksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat